Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3465)
Vierailija kirjoitti:
Aviokumppani epäili et petän häntä pikkulintujen kanssa, joita ruokin talvisin silloisen kodimme pihalla. Ei osannut selittää miten se pettäminen käytännössä tapahtui. 😀
Oli muuten pian tuon jälkeen entinen kumppani.
Olikohan sama ajatus kun mun exällä joka oli sairaan mustasukkainen mun huonekasveja kohtaan. Oli kuulemma entisiltä poikaystäviltä saatuja. Oikeasti suurin osa oli ulkomailta tilattuja ja loput marketeista/sukulaisilta. Mökötti aina kun hoidin kasveja kun kuulemma ajattelin kiihkeitä öitä ihan selkeästi, oikeasti vain etsin tuholaisia kasveista kun oli ennen parisuhteen alkua ollut ripsiäisiä kasveissa ja niiden hävitys oli kallis ja työläs operaatio.
Erotessa laittoi kasviravinnepulloon kloriittia. Onneksi huomasin hajusta. Myöhemmin tavaroita hakiessa oli niin muikea hymy kasvoillaan kun luuli että kasvit olisi kuolleita. Huomatessaan elossa olevat kasvit hän lähtiessä raivospäissään potki roskiksen kumoon.
Joillakin miehillä on ainainen tarve ja ne luulee, että naisillakin on. Ja kun niillä on vielä sekin luulo, että nainen saa aina kun haluaa, niin silloinhan naiset paneskelee koko ajan jossain.
Ikään kuin naisten ympärillä pyörisi koko ajan naisen silmää ja mieltä miellyttäviä ja aina valmiina olevia miehenpuolia, jotka koko ajan herättää naisessa halua.
Missä hitossa niitä miehiä oikein on? Asun keskisuuressa kaupungissa, eikä ikinä tule vastaan miestä, jonka kanssa tekisi mieli hypätä sänkyyn siitä vaan samantien.
Ja kun vielä minä itse olen varsin vaatimattoman näköinen naisihminen.... Kuinka ihmeessä minä exäni mielestä olinkin niin miesten mieleinen, että aina olin jonkun alla haarat levällään...?
Minusta tuo ei enää ole mustasukkaisuuttakaan, vaan vainoharhaisuutta. Sairaan mielen kehittämiä ajatuskuvioita, sukua näille salaliittoteorioille, joihin tämän tyyppiset ihmiset menee mukaan.
Kahden eri entisen poikakaverin kahjoimmat/sairaimmat luulot et muka petän:
~Siksi ajan polkupyörällä pitkin katuja et tyydytän ihteäni samalla pyörän satulaan hinkuttamalla.
~Käytän push-up rintaliivejä ja pitsi alkkareita sen takia, että niiden avulla houkuttelen miehiä luokseni julkisilla paikoilla ja sitä kautta saan banoseuraa. Kysyessäni et miten se käytännössä tapahtuu se miesten houkuttelu, niin kuulemma menen rohkeasti miesten viereen kuiskuttamaan asiasta ja keimailen siinä samalla.
~Katsoin mitä vain ohjelmaa telkusta, missä esiintyi miehiä, niin olin muka heti kiimoissani ja halusin heti pettää poikakaveria kyseisen miehen kanssa (iällä, ulkonäöllä ym ei ollut väliä, jos epäilys kävi kumppanilla). Pahin väite oli et petän Mannerheimin kanssa poikakaverini seläntakana.
~Kuljin työmatkat polkupyörällä, ja toki poikakaveri seurasi moottoripyörällään takana (aamuisin sekä iltapäivisin, ma-pe) et varmana menen töihin enkä poikkea reitiltä jonkun miehen luo. Toki seurasi samalla tarkasti etten tyydytä ihteeni pyörän satulaan.
~Repi ilmaisjakelun lehdistä kaikki miesten kuvat, jotka voisi olla pontentiaalisia banomiehiäni.
~Kuinka monta kertaa kävikään niin et poikakamu otti kesken puhelun kännykkäni ja alkoi raivohuutaa siihen kaikkea solvauksia, sairaita epäilyjään ym puhelun toiselle osapuolelle. Tottakai niin teki koska epäili et petän eri miesten kanssa ja olin naamioinut numerot ja puhelut "mukamas" perheeltä, sukulaisilta ja kavereilta tulleiksi. Noh, joka kerta nolasi itsensä puheluissa kun epäili pettämisestä. Ei todellakaan pyytänyt anteeksi keneltäkään osapuolelta harhaluuloisia raivareitaan.
voi kauhistus mitä porukkaa...en kyllä mieheksi nuita kutsuisi..jotain sairaita olioita!!!
On edesvastuutonta jäädä suhteeseen, jos mustasukkaisuus aiheuttaa jopa fyysistä väkivaltaa. Lapsia on suojeltava tuollaiselta käytökseltä. Ajatelkaa, millaisen mallin parisuhteesta nainen antaa, jos jää väkivaltaiseen suhteeseen. Ei välitä itsestään eikä lapsistaan.
Huhhuh.. luojan kiitos oma mies ei oo mustasukkainen.
Eksä teki kyllä kaikki temput mitä kirjasta löytyy mustasukkaisuuspäissään, ja aina se, että hän joutuu epäilemään, oli jonkun muun syytä. Enimmäkseen minun. Äitini kaihosi tämän miehen perään kuolemaansa saakka, mikä kertoo jotain siitä, miten taitava eksäni oli halutessaan kietomaan ihmisiä pauloihinsa. Myös minut, pitkäksi aikaa.
Eksällä oli lapsi edellisestä avioliitostaan. Kun lapsi kävi meillä, kas kummaa lapsi oli penkonut tavaroitani ja löytänyt sieltä muka raskauttavia todisteita pettämisestä. Eli käytännössä eksä penkoi tavaroitani, ja joutui sitten odottamaan että lapsi tuli käymään, jotta voisi esitellä todisteet ja nostaa niistä metelin. Tämä on jotenkin hirvittävän sairas yksityiskohta, jollaista en silloin nuorena osannut edes epäillä.
Aamuisin meikkasin ikkunan edessä peilin kanssa (luonnonvalon takia), niin eräänä kertana exä tuli mitään sanomatta ripein askelin minun viereeni (meikkasin) seisomaan ja ykskaks löi nyrkillä ikkunaan päin voimalla ja se hajosi kokonaan sisäpuolelta, pian alkoi raivohuuto siitä kuinka seuraan siinä vain miehiä ikkunasta, jotka ohi kävelee, meikkaus on vain "sivujuoni" tässä asiassa. Lopetin suhteen tähään hulluun samantien.
Mun eksä oli satavarma et salarakas ostelee kaikki mun vaatteet ja kosmetiikat. Sen takia osti et näyttäisin tosi hyvältä salarakkaan silmissä. Mun kuitit ostoksista eivät vaikuttaneet mitenkään eksäni epäilyyn. Kuulemma väärensin tms ne kaikki ostokuitit, että ei mene läpi mun "jekuttelu" eksälle. Ja mulla ei kuulemma olisi tarpeeksi "makua" ostaa niin kivoja vaatteita itselleni. Onneksi emme olleet yhdessä kuin puolivuotta, sekin oli jo liikaa. Tota väitettä hän vaan jankkasi, kun epäili pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex tenttasi ja tenttasi minulta, että kuka on mielestäni maailman komein mies.
Vastasin sitten, että kaiketi se mielestäni on nuori Elvis Presley.
Siitähän se sota syttyi. Ex kiljui ja raivosi, kuinka aion varmasti pettää häntä Elviksen kanssa.
Ei siinä voinut kun suu auki ihmetellä sitä mesoamisen määrää.
Ja en, en ole tapaillut nuorta Elvis Presleytä ;)
Tää on niin paras! Mä muuten pettäisin heti jos Elvis tulis tarjolle - nuorena taikka vanhana :))
Elvis teki vaimolleen aivan samaa kuin nämä pahimmat kuvailut tässä ketjussa. Priscilla joutui pakenemaan kotoaan johon Elvis oi hänet lukinnut.
Exä oli sitä mieltä, että olin käynyt panemassa jotain isomunaista miestä, kun kuulemma alapääni oli löystynyt. :D
Ex-naisystäväni oli sairaalloisen mustasukkainen. Olimme yhdessä kaksi vuotta. Tuona aikana sain kuulla kaikenlaisia teorioita miten petän ym.
Pahimpia:
-Kävin salilla "treenaamassa" vain siksi et meen naisia kuolaamaan sinne (eli en tehnyt mitään treenejä siellä oikeesti ja kannoin rekvisiittana salikuteet mukana, ja hikisen vartalon sain aikaiseksi et menin suihkuun vaatteet päällä, eli feikkasin siis kuulemma nuo).
-Kun kävin lähiruokakaupassa, niin siksi siellä kävin et petän kaikkien siellä olevien kassa työntekijöiden kanssa (niin miesten kuin naistenkin kanssa).
-Ex soitti kaikille nais-ja mies puolisille ystävilleni/läheisilleni sairaita epäilyjään et petän häntä eri tavoilla heidän kanssaan.
Exä kans harrasti tätä. Ja aiemmin ainakin facessa kun meni omaan profiiliin niin siinä näkyi kavereissa ne viimeks lisätyt. Exä oli varma että minulla on uusi miehiä kavereina siellä, vaikka viimeiset 10 olivat naisia :D (tyyliin parin vuoden ajalta..) Pyysin häntä näyttämään omansa niin siellä oli viimeksi vaan lisätty naisia kaveriksi :D Tämä oli niin huvittavaa.. Tiesin jo tuossa vaiheessa että ero tulee nii sinänsä oli jo ihan sama ja olin jo ihan puutunut siihen.. Minulla oli kyllä kaveripyyntöjä miehiltä, mutta en uskaltanut hyväksyä niitä exän takia. Kysy niistä ja kerroin että on, mutta olin poistanut ne kaikki. Siellä oli muunmuassa yksi juoppo tuttu ja sanoin että se oli siellä esimerkiksi. Oli sitten puhunut tämän tutun kanssa ja kysynyt, että oliko laittanut minulle kaveripyynnön niin ilmeisesti oli vahingossa laittanut tai kännissä, niin sanoi että ei kait hän ole :D :D No tästähä taas yksi sota syttyi kun minä valehtelin. Uskoi ennemmin sitä juoppoa. Tämä oli vain pintaraapasu kaikista tapauksista. Saisin kirjan kirjoitettua.