Onko kukaan saanut tuuheammat hiukset pesemällä hiukset ensin hoitoaineella sitten vasta shampoolla?
Jostain luin, että se olisi ihan ammattilaistenkin vinkki saada paksummat hiukset. Mutta toimiiko kikka oikeasti? Eikö se shampoo pese kaikki hoitoaineet pois hiuksista?
Voisi tänä iltana vaikka testata jos toimii...
Kommentit (25)
Joo mulla toimii. Jos laitan hoitsikan jälkikäteen niin hiukset on jotenkin lättänät ja rasvoittuu nopsaa. Toisinpäin niistä tulee kuohkeat muttei kuitenkaan kuivat.
Vielä tuuheammat saa kun jättää koko hoitoaineen pois, tai jos hiusten kunto sitä vaatii niin laittaa pelkästään latvoihin. Hoitoaineet kun nimenomaan silottaa hiuksen pintaa, jolloin hius makaa lättänänä pitkin päätä. Jos on ohut hius, niin usein aavistuksen pörröisempi hiuksen pinta on parempi tuuheusvaikutuksen takia, vaikkei kiiltoa ihan niin paljon sitten olekaan.
ja kaikkein paras tuuheus tulee öljysaippuoilla tai SLS-vapailla shampoopaloilla, esim. Flow:n.
Vierailija kirjoitti:
Joo mulla toimii. Jos laitan hoitsikan jälkikäteen niin hiukset on jotenkin lättänät ja rasvoittuu nopsaa. Toisinpäin niistä tulee kuohkeat muttei kuitenkaan kuivat.
Laitatko hoitoaineen koko hiuksiin vai pelkkiin latvoihin? Pesetkö hiukset joka kohdasta shampoolla, mihin oot laittanut ensin hoitoainetta?
Olisi kiva tietää enemmänkin tästä pesutavasta, miten se pitäisi tehdä oikein. Pestäänkö hiukset ekalla kerralla hoitoaineella ihan samalla tavalla kuin shampoolla pestäis? Miten kauan hoitoaineen pitää vaikuttaa? Ap
Paras tuuheus tulee Linna-hoitoaineella ja Linna shampoolla. Saa ihan marketista.
Tämä on tosi vanha niksi joka "keksitään aina uudestaan". Ensi kosteutetaan hiukset sitten hoitoaine sitten pese shampoolla.Thats it.
Vierailija kirjoitti:
Paras tuuheus tulee Linna-hoitoaineella ja Linna shampoolla. Saa ihan marketista.
Tämä on tosi vanha niksi joka "keksitään aina uudestaan". Ensi kosteutetaan hiukset sitten hoitoaine sitten pese shampoolla.Thats it.
Ok. Kiitos. Ei kuulosta vaikealta. Pitääkin kokeilla. 😊 Ap
Kyllä se tosiaan toimii! Olen käyttänyt tuota kikkaa nyt pari vuotta, mies itse asiassa luki vinkin jostakin ja käski kokeilemaan. Minulla pitkät ja taipuisat hiukset puoleenselkään, ikää 40+
Vierailija kirjoitti:
Jep, tuo on äärimmäisen pesevä, käytännössä syväpuhdistava vaikkei sitä sellaisena markkinoidakaan. Värjättyjen tai huonokuntoisten hiusten omistajat varokoot - voi tulla melkoinen takkupörrö Linna-tuotteilla. Mutta hyväkuntoiselle mutta ohuelle tukalle tosiaan toimii, pesee tehokkaasti niin muotoilutuotejämät kuin luonnolliset rasvatkin päästä jolloin hiuksista tulee ilmavat.
Toi Linna shampoo on sitten semmosta, että hiuksista tulee ihan kuivat ja pörröset korput. Ostin sit kerran kun ajattelin, että ostan jotakin tosi mietia ja hellavaraista shampoota. Ja kissan pissat! En ole pitkään aikaan kamalampaa tököttiä hiuksiini pistänyt! Kuivatti ja söheröitti niin pahasti, että heitin shampoon roskiin smaan tien. Ei voi käyttää jos on yhtään hennommat ja kuivempilaatuiset hiukset.
Entä miten Erittäin hieno Suomalainen shampoo sopii? Sitä mulla löytyis kylppäristä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Entä miten Erittäin hieno Suomalainen shampoo sopii? Sitä mulla löytyis kylppäristä. Ap
Kuivattaa samalla tavalla kuin Linna shampoo. Riippuu sun hiuslaadusta. Mun tukalle ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivattaa samalla tavalla kuin Linna shampoo. Riippuu sun hiuslaadusta. Mun tukalle ei sovi.
Peruspesussa ollut ihan ok mun tukalle. Ei oo kuivattanut liikaa. Ap
Ei hoitoaineella pestä, vaan se levitetään hiuksiin ihan normaalisti ja annetaan vaikuttaa. Itse laitan hoitoainetta vain latvoihin ja pituuksiin. Normuhuuhtelu, normishampoopesu päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei hoitoaineella pestä, vaan se levitetään hiuksiin ihan normaalisti ja annetaan vaikuttaa. Itse laitan hoitoainetta vain latvoihin ja pituuksiin. Normuhuuhtelu, normishampoopesu päälle.
Mä pesen välillä pelkällä hoitoaineella. Noi nykyiset shampoot kuivattaa ihan liikaa.
Daven tuubishampoo/hoitoaine ihanaa, eka shampoo pelkkään päänahkaan ja sitten hoitoaine latvoihin.
Vierailija kirjoitti:
Daven tuubishampoo/hoitoaine ihanaa, eka shampoo pelkkään päänahkaan ja sitten hoitoaine latvoihin.
*Doven
No nyt tuli kokeiltua tuota kikkaa. Näin märkinä hiukset ei ainakaan vielä tunnu mitenkään erikoisilta. Hyvin sai harjalla kammattua. Katsotaan sitten aamulla kun hiukset ovat kuivuneet että miltä näyttää. 😋 Ap
Siis oikeasti, täähän toimii! 😮 Juuresta ei niinkään oo tuuheamman tuntuset, mutta nää latvat, ahh!!! Ihanan paksut ja pehmeät. 😘 Miten on mahdollista? Pitääkin heti ottaa käyttöön tää kikka. 🤗 Ap
Mun hiukset menee shampoopesusta niin takkuun, että on pakko laittaa kuitenkin hoitoaine perään.
Marseille saippua sopii minun hiuksille, en pese sillä jatkuvasti n. kerran viikossa. Linna shampoo ei sovi ollenkaan, hiuksistani tulee jotenkin korppumaiset ja kiillottomat. Marketti shampoista parhaat XZ ja Hieno suomalaisen shampoot. Hoitoainetta en käytä nopeasti rasvoittuviin hiuksiini ollenkaan.
Vain silloin jos levitän hoitoinetta myös ns ponnarikohtiin