Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin kolme vuotta sitten vaihdossa ja haluaisin käydä nyt lomallani muistelemassa kaupunkia ja kampusta, mutta

Vierailija
30.08.2026 |

Kampukselle ei pääse kuin vain avainkortilla. Mitä luulette, antavatko vanhalle vaihtopiskelijalle kulkuluvan vai onko edes noloa kysyä? Vai menenkö vain kampuksen holleille ja pyydän jotain satunnaista opiekskelijaa päästämään mut omalla kortillaan sisälle ja toista opiskelijaa päästämään mut ulos. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti päästävät sut sisään! Rohkeasti vaa opiston työntekijöille viestiä!

Vierailija
2/11 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä on joku sähköpostiosoite mihin voit kirjoittaa ja kysyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? Aika kultaa muistot ja ei se niin ihanaa ollut. Inhosit sitä pohjimmiltasi. Sama pätee suomalaisten miesten armeijan käyntiin.

Vierailija
4/11 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan antaisi korttia kelleen tuntemattomalle enkä keltään pyytäisi korttia. Niille korteille on syynsä.

Vierailija
5/11 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt yritä aiheuttaa jollekin oppilaalle ongelmia vinkumalla sitä korttia.

Vierailija
6/11 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Aika kultaa muistot ja ei se niin ihanaa ollut. Inhosit sitä pohjimmiltasi. Sama pätee suomalaisten miesten armeijan käyntiin.

Tykkäsin kyllä jo silloin, kun opiskelin siellä. Upea vanha rakennus.

Vierailija
7/11 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän yliopistoissa vierailijoita käy. Kirjoita ja kysy. 

Vierailija
8/11 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt yritä aiheuttaa jollekin oppilaalle ongelmia vinkumalla sitä korttia.

Enhän mä sitä korttia keltään lainaan ottaisi. Ihan riittäisi että opiskelija näyttää korttiaan oven lukijaan ja ovi aukeaa ja menen sisälle.

Vierailija
9/11 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että pääsisit sisään. Vähän sama juttu kuin mun kummitädillä, joka halusi mennä entiselle kesämökille ihailemaan istuttamaansa omenapuuta. Kielsin ehdottomasti.  Et voi mennä toisen tontille töllistelemään. Kesämökki ei ole enää sinun, ja sun leirintäalue ei ole enää sun. 

Vierailija
10/11 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Olin kanssa vuosia sitten ulkomailla opiskelemassa kampuksella x, ja voisihan se olla hauskaa mennä paikan päälle uudestaan. Uusille opiskelijoille että täällä minäkin opiskellut - mutta kattoo ny.

Ehkä henkilökunta antaisi sulle sen kulkuluvan jos kauniisti pyydät.

Vierailija
11/11 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan antaisi korttia kelleen tuntemattomalle enkä keltään pyytäisi korttia. Niille korteille on syynsä.

Niin onkin. Kontrolli. Ja voittojen tuottaminen korttiyhtiölle, joka on vakuuttanut kaikki siitä, että ilman korttia kaikki tuhoutuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi