Vyöhakemuksessa VIITTAUS TIETOLÄHTEESEESN tai käytyyn puhelinkeskusteluun? TÄH? ov
Laitanko tuohon kohtaan lehti-ilmoituksesta maininnan, vai juuri työnantajan kanssa käymäni keskustelun, jossa hän kehoitti laittamaan hakemuksen tulemaan?
Voiko viittauksen puheluun laittaa, jos vaikka työnantaja muistaisi minut paremmin?
Kommentit (9)
Onko olemassa valmis hakemuslomake vai lähetätkö itse tekemäsi?
Ilmoitus Kalevassa/ Puhelinkeskustelumme 23.2.2006
Onko tuo ihan korrekti tapa?
Viitaten puhelinkeskusteluumme, olisin valmis aloittamaan työn jo.... Tai jotenkin muutoin. Riippuu toki mihin haet, mutta tuo esimerkkisi sopisi lähinnä virkaa haettaessa.
Vierailija:
Viitaten puhelinkeskusteluumme, olisin valmis aloittamaan työn jo....
Lauseenvastikkeen jälkeen ei tule pilkkua! :-)
Vierailija:
Ilmoitus Kalevassa/ Puhelinkeskustelumme 23.2.2006
Voinko kirjoittaa että " kiinnostuin avoinna olevasta paikasta oitis kun näin ilmoituksenne lehdessä?
Vai miten?
Kuka haluaisi tienata vähän rahaa??? :D Ap
Sulla on netti, etsi vaikka googlella hakemuksen tekoon apuja! Onhan niitä työhakemusmalleja paljonkin, jos sen verran viitsit tehdä itse, että haet!
Et kai tosissaan ajatellut, että AV:laiset kirjoittaa työhakemuksen sun puolesta? Mihinköhän työpaikkaan sut otettaisiinkaan jos olet noin saamaton?
Netti on todellakin muutakin kuin AV.
Vierailija:
Sulla on netti, etsi vaikka googlella hakemuksen tekoon apuja! Onhan niitä työhakemusmalleja paljonkin, jos sen verran viitsit tehdä itse, että haet!Et kai tosissaan ajatellut, että AV:laiset kirjoittaa työhakemuksen sun puolesta? Mihinköhän työpaikkaan sut otettaisiinkaan jos olet noin saamaton?
Netti on todellakin muutakin kuin AV.
Just noin, lehden nimi ja pvm ja/tai puhelun pvm. (Voit laittaa molemmat)