Nainen löi baarissa
Sanoin baarissa yhdelle naiselle että olen runkannut hänen instagram-kuvillesi, niin hän veti kuonoon. Harkitsen että teenkö rikosilmoituksen pahoinpitelystä. Tuollaista käytöstä ei minun mielestäni tulisi suvaita ja katsoa läpi sormien.
Kommentit (17)
Ehdottomasti rikosilmoitus. Väkivaltaiset ihmiset vastuuseen teoistaan.
Miksi niitä herutuskuvia muka laitellaan nettiin, jos ei haluta että niitä miehet kuolaa? Aika tekopyhää.
Juu, ketään ei saa lyödä. Ikinä. Poikkeuksena itsepuolustus. Mutta miks sun piti sille tommosta möläyttää? Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Aattelitko tekeväs vaikutuksen? Vitun runkkaripervo.
Runkkaamisessa ei ole mitään pahaa ja se edistää eturauhasen terveyttä.
Tietysti teet rikosilmoituksen. Vaikka olisit sanonut mitä, ei se oikeuta väkivaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä se nainen teki tiedolla sun runkkaamisesta? Itse olisin käskenyt runkkarin painua helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä se nainen teki tiedolla sun runkkaamisesta? Itse olisin käskenyt runkkarin painua helvettiin.
Kyllä sen luulis imartelevan naista, kun saa tietää että miehet runkkaa hänen kuvilleen.
Sinä trollasit hauskasti ja nainen mokasi ihan täysin. Ilmoitusta vaan tulille. Saat vähän korvausrahaa, jolla voit sitten ostaa tuolle naiselle vaikkapa nyrkkeilyhanskat ja laittaa pakettiin lappusen, että nämä sopivat hyvin nyrkitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen luulis imartelevan naista, kun saa tietää että miehet runkkaa hänen kuvilleen.
Ei todellakaan imartele jonkun säälittävän pervon runkkaamiset.
Tasa-arvoisessa Suomessa sinulla olisi ollut täysi oikeus puolustautua fyysisesti väkivaltaista naista vastaan. Hätävarjelun liioittelu on rangaistavaa mutta olisit ollut tuossa tilanteessa oikeutettu reagoimaan kuten miestä vastaan, jos kyseessä oli oikea lyönti eikä läppäisy. Itseään saa aina puolustaa tarvittavissa määrin oli lyöjä sitten nainen, mies tai vaikka teini.
Vierailija kirjoitti:
Otatsä naiselta pataan?
Pitääkö lyödä sitten takaisin kahta kauheammin? Joku wt-elämänohje kenties?
Vierailija kirjoitti:
Vittu, oikein sulle.
Tuollaista kiroilevaa wt-pelleä pitäisi jonkun löydä kunnolla kun kerran kannatat väkivaltaa. Varmaan olet saanutkin turpaasi useamman kerran. Tiedätkö mitä, se oli oikein sinulle.
Kaikki miehet ovat "runkkareita" koska itsetyydytys on kaikille yhteinen asia. Vaikka naiset päivystäisivät pylly pystyssä joka tienkulmassa, ei miesten runkkaaminen silti loppuisi, koska mikään ei korvaa itsetyydytystä.
Kyllä noista peukuista sun muusta näkee että tasa-arvoon on vielä aikaa ja elämme tekopyhässä maailmassa, jossa naisilla on sama äänioikeus sun muut mutta kuitenkin oikeus saada raivarit lapsen tapaan ja miehellä velvollisuus ottaa vastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatsä naiselta pataan?
Pitääkö lyödä sitten takaisin kahta kauheammin? Joku wt-elämänohje kenties?
Ei, vaan eivät kauniit naiset lyö tällaista miehistä miestä. Saan osakseni varauksetonta ihailua, en tossutusyrityksiä. Suosittelen.