Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi että noita pikkuisia jotka töpsöttää kovaa menemään :D

Vierailija
15.05.2016 |

Istun leikkikentällä penkillä ja katselen pikkuisia lapsia jotka touhottaa menemään. Kävely on vielä vähän hataraa mutta silti pitää päästä kovaa eteenpäin kun on ihana aurinkoinen ilma :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa joka ei voi vastustaa juuri kävelemään oppineita pikkuisia? °▼° Ap

Vierailija
2/10 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjusi on hieno. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ne on sun lapsia. Muuten herää pahoja epäilyksiä.

Vierailija
4/10 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin lasten kävelyä seuranneena, juuri kun ne oppivat kävelemään, ihmettelen ettei ne kaadu ja satuta itseään useammin. Nuokin lapsukaiset hoippui menemään kuin kolmen promillen kännissä ja minua jännitti koko ajan, että koska ne kaatuu. Mutta ei ne kaatuneet, jatkoivat vain hoippuvaa menoaan :D

Vierailija
5/10 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en noista ihmistöpsöttäjistä piittaa, mutta sydämeni sulaa, kun näen koiranpentuja opettelemassa kävelemään, käytännössä siis juoksemaan. Kuvittele nyt, on vasta neljä viikkoa ikää, ja pitäisi saada neljä jalkaa viemään samaan suuntaan.

Vierailija
6/10 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kyllä söpöjä!

Vierailija
7/10 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet lapset ovat ihania rientäessään eteenpäin, vaikka käveleminen on vielä hankalaa. Talvella on hassua, kun vuoden (?) ikäiset rientävät eteenpäin toppahaalareissaan ja näyttävät toppausten vuoksi neliskanttisilta. Vauhti on hirmuinen. :)

Vierailija
8/10 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa mitähän epäilyksiä herää?

Minä ihastelen kaikkea suloista, olivatpa ne eläimiä, ihmisiä tai koriste-esineitä. Jos joku on minusta suloinen, minä kyllä katson sitä eikä siinä ole mitään pahaa. Olen aikuinen (ainakin ikäni puolesta), lapseton nainen ja olen kiinnostunut seksuaalisesti aikuisista miehistä. Minä ihastelen muiden suloisia lapsia, sillä itselleni en sellaisia halua. Vieläkö tämä aloitukseni herättää epäilyksiä sinussa?

Ap

Vierailija
9/10 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh. Sinusta siis suloisten lasten katsominen on merkki jostain pedofiliasta? Kertoo aika paljon sinusta itsestäsi...eikä mitään kovin positiivista.

Vierailija
10/10 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jo, että täällä joku virittelee provoketjua lyhyistä naisista pitkiä naisia todellisiksi kaunottariksi ylistäen, mutta ei - AV:llakin aina joskus on kivoja hyvän mielen ketjuja! :)

Ja samaa mieltä olen, ovat niin suloisia. Hyvä mieli tulee. :)