Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hyväntuoksuista huuhteluainetta

Vierailija
15.05.2016 |

Huuhteluaine loppu just (thank god!) ja uus pitäis hakea. Eli suositelkaa jotain hyväntuoksuista, esim Comfortilta. Nyt oli joku Comfortin sininen, oli muuten ihan älyttömän voimakas ja paha, en tykännyt. Onneksi se vihdoin ja viimein loppu. :D

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu haluaa käyttää huuhtista ja miksi?

Minä haluan ja siksi kysyin. En nyt kaipaa mitään saarnaa huuhteluaineiden syntisyydestä. Kiitos ja hei. :)

-ap

Etkö sä tajua että ne on täysin turhia?

Olet siis niin tyhmä että ostat kaikkea vain siksi että kun ne on kaupan hyllyillä.

Vierailija
22/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenor se kultainen pullo. Aivan ihanan tuoksuista! liikaa ei kannata laittaa kumminkaan on sen verran voimakas mutta ai että kun semmosen lirauksen laittaa niin asunto tuoksuu ihanalle kun pyykit kuivuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikka + eteerinen öljy.

Vierailija
24/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuhteluaine on käytännössä pakollinen jos haluaa pitää esimerkiksi treenikäytössä olevat froteepyyhkeet käyttökunnossa. Pesu ilman huuhtista tuottaa pyyhkeen, joka on kuin säkkikangasta, au au au... Ainetta käytetään juuri niin paljon kuin mitä tarvitsee pyyhkeiden pehmentämiseen.

Mua ei kiinnosta ideologia eikä ekologia tai ekonomia vaan se, että pyyhkeet ovat sellaisia kuin haluan. 

Mä taas pesen froteepyyhkeet täysin ilman huuhteluainetta. Ihanan karhea ja imee paremmin vedet iholta. Eikös se huuhteluaine heikennä sen pyyhkeen imutehoa?

Vierailija
25/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huuhteluaine on käytännössä pakollinen jos haluaa pitää esimerkiksi treenikäytössä olevat froteepyyhkeet käyttökunnossa. Pesu ilman huuhtista tuottaa pyyhkeen, joka on kuin säkkikangasta, au au au... Ainetta käytetään juuri niin paljon kuin mitä tarvitsee pyyhkeiden pehmentämiseen.

Mua ei kiinnosta ideologia eikä ekologia tai ekonomia vaan se, että pyyhkeet ovat sellaisia kuin haluan. 

Mä taas pesen froteepyyhkeet täysin ilman huuhteluainetta. Ihanan karhea ja imee paremmin vedet iholta. Eikös se huuhteluaine heikennä sen pyyhkeen imutehoa?

Jokaisella omat ilonsa. Karkea ja kova pyyhe on minulle kauhistus. Käytän myös pehmeää vessapaperia.

Vierailija
26/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te ootte täysin markkinavoimien vietävissä!!

Minkäänlaista kykyä omaan ajatteluun ei ole.

Entä jätteet?

Vierailija
27/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serton pehmeä miedosti hajustettu huuhteluaine.

Vierailija
28/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jätteet?

Teen päätökset perustuen tarpeisiini. Yksi tarpeistani on se, että pyykki on pesun jälkeen pehmeää. Huuhteluaineella saan tuon tarpeen tyydytettyä.

Sinulla lienee tarve saarnata palstalla ja päästä riitelemään jostakin aiheesta. En aio auttaa sinua tuon tarpeen tyydyttämisessä.

Vierailija
29/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Comfort creations. Siellä on montaki ihanaa ja niitä saa ihan tavis marketeista :)

Vierailija
30/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään turhempaa pyykinkäsittelyssä ei olekaan  kuin huuhteluaine. Puhtaan pyykin ei kuulu haista millekään. Lisää myös jo muutenkin suurta kemikaalikuormaa.

Vierailija
31/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenorin valkoinen, joku Cotton flowers tms. nimeltään. Miellyttävä tuoksu, kun laittaa vähän, ehkä kolmasosa korkillista täyteen koneelliseen pyykkiä. Juuri on pullo lopuillaan, enkä harmikseni ole enää ainakaan lähikaupasta bongannut tuota. Lenorin kultaista olisi vajaa pullollinen kaapissa, mutta siitä en pitänyt. Sillä pestyt vaatteet alkavat jostain syystä haista todella tunkkaiselle, jos ovat pidempään kaapissa.

Vierailija
32/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään turhempaa pyykinkäsittelyssä ei olekaan  kuin huuhteluaine. Puhtaan pyykin ei kuulu haista millekään. Lisää myös jo muutenkin suurta kemikaalikuormaa.

Ei puhtaiden hiustenkaan "kuulu" haista millekään, mutta silti käytän mielelläni hyväntuoksuisia hiustenhoitotuotteita.

Vierailija
33/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serto ja itsekin laitan vain ihan vähän, pehmentää ja minä pidän miedon raikkaan tuoksuisesta pyykistä. Ps. Sertobon on kotimainen.

Vierailija
34/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu haluaa käyttää huuhtista ja miksi?

Minä haluan ja siksi kysyin. En nyt kaipaa mitään saarnaa huuhteluaineiden syntisyydestä. Kiitos ja hei. :)

-ap

Heipä hei. Luuletko voivasi rajoittaa kommentoimistani? Kyllä minä voin saarnata huuhtiksen käytön järjettömyydestä, jos niin tahdon.

Miksi saarnaisit, kun mielipiteesi eivät kiinnosta? Päteä vaan pitää? kiitos ja hei. Ei ap.

Mua taas kiinnostaa myös hyvälle tuoksuva huuhtis.

Kylläpä otti koville. :) Totuus sattuu.

Näytti sattuvan, kun piti tulla sitä "viimeistä sanaasi" sanomaan :D Kiitos ja hei. Mutta älä nyt silti masennu :)

Vierailija
35/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei kysytty, mutta mä en voi sietää vaatteita joissa on käytetty " hyvän" tuoksuista huuhteluainetta. En ole edes mikään hajusteyliherkkä tai allergikko, mutta en ymmärrä miten jotkut voi lotrata sitä niin tolkuttomasti. Itse käytän allergiatestattuja hajusteettomia ja pyykki tuoksuu ihan puhtaalle ja raikkaalle.

Kun lapset sai lahjoituksena käytettyjä vaatteita vauvana, niin jumaleisson miten monta pesua tarvittiin saada se haju pois. Ihan järkyttävää. Kiitollinen olin vaatteista mutta en siitä hajusta.

Kunhan avauduin, ei mulla muuta.

Vierailija
36/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei kysytty, mutta mä en voi sietää vaatteita joissa on käytetty " hyvän" tuoksuista huuhteluainetta. En ole edes mikään hajusteyliherkkä tai allergikko, mutta en ymmärrä miten jotkut voi lotrata sitä niin tolkuttomasti. Itse käytän allergiatestattuja hajusteettomia ja pyykki tuoksuu ihan puhtaalle ja raikkaalle.

Kun lapset sai lahjoituksena käytettyjä vaatteita vauvana, niin jumaleisson miten monta pesua tarvittiin saada se haju pois. Ihan järkyttävää. Kiitollinen olin vaatteista mutta en siitä hajusta.

Jäi yksi sana pois... hajusteettomia pyykinpesuaineita ja...( en näe siis järkeä käyttää huuhteluainetta)..

Vierailija
37/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi yksi sana pois... hajusteettomia pyykinpesuaineita ja...( en näe siis järkeä käyttää huuhteluainetta)..

Olen samaa mieltä, enkä ole yliherkkä tai allergikko minäkään. Tykkään parfyymeistä, hillitysti käytettynä, mutta silloin ei saisi yksi tuoksu sekoittua muihin. Monella on kuitenkin yllään varsinainen hajukakofonia: vaatteet tuoksuvat yhdeltä, deodorantti toiselta, ihovoiteet ym. kolmannelta ja hiuslakka neljänneltä ja sen lisäksi lisätään vielä hajuvesi. Yhhh. Urputukseni perustuu kolmen vuoden kokemukseen pitkänmatkan busseista ja kaukojunista 😈

Vierailija
38/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti raikkaan tuoksuinen pyykki ei ole mikään helppo juttu. Tärkeintä raikkaan tuoksun saamiseksi on, että pyykki kuivuu riittävän nopeasti, ulkona tai rummussa. Eikä siinä ole mitään esanssikatkuja.

Huuhteluaine on maailman oudoin keksintö. Se syö lycran ja heikentää pyyhkeiden imutehoa. Ja haisee.

Vierailija
39/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jätteet?

Teen päätökset perustuen tarpeisiini. Yksi tarpeistani on se, että pyykki on pesun jälkeen pehmeää. Huuhteluaineella saan tuon tarpeen tyydytettyä.

Sinulla lienee tarve saarnata palstalla ja päästä riitelemään jostakin aiheesta. En aio auttaa sinua tuon tarpeen tyydyttämisessä.

Ja sinä taidat kuvitella, että me olemme yksi ja sama henkilö "saarnaamassa" ja riitelemässä. Emme ole.

Vierailija
40/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Comfortin keltainen summer fresh on hyvä tuoksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan