Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hyväntuoksuista huuhteluainetta

Vierailija
15.05.2016 |

Huuhteluaine loppu just (thank god!) ja uus pitäis hakea. Eli suositelkaa jotain hyväntuoksuista, esim Comfortilta. Nyt oli joku Comfortin sininen, oli muuten ihan älyttömän voimakas ja paha, en tykännyt. Onneksi se vihdoin ja viimein loppu. :D

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu haluaa käyttää huuhtista ja miksi?

Vierailija
2/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan ja siksi kysyin. En nyt kaipaa mitään saarnaa huuhteluaineiden syntisyydestä. Kiitos ja hei. :)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maison Belle! Ei ehkä se halvin vaihtoehto, mutta pullo kestää ikuisuuden, aine on todella riittoisaa.

Vierailija
4/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Softlanilta. Miedomman tuoksuisia kuin Comfortit.

Vierailija
5/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen hyvä: Laura Ashley, White rose & water lily. Samoin, ei ehkä halvin (~12€ stocka keskusta), mutta kestää ikuisuuden ja hoitaa pyykkiä todella hyvin.

Vierailija
6/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan ja siksi kysyin. En nyt kaipaa mitään saarnaa huuhteluaineiden syntisyydestä. Kiitos ja hei. :)

-ap

Heipä hei. Luuletko voivasi rajoittaa kommentoimistani? Kyllä minä voin saarnata huuhtiksen käytön järjettömyydestä, jos niin tahdon.

Vierailija
7/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Heipä hei. Luuletko voivasi rajoittaa kommentoimistani? Kyllä minä voin saarnata huuhtiksen käytön järjettömyydestä, jos niin tahdon.

Kerrotko miksi se on mielestäsi järjetöntä? Minä taas pidän pehmeistä, hyvälaatuisista vaatteista joiden hoitoon kuuluu ehdottomasti huuhteluaine. Plussana myös hyvä tuoksu. Koen myös vaatteiden huollon tärkeäksi ekologisuuden kannalta. Ei ap.

Vierailija
8/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kerrotko miksi se on mielestäsi järjetöntä? Minä taas pidän pehmeistä, hyvälaatuisista vaatteista joiden hoitoon kuuluu ehdottomasti huuhteluaine. Plussana myös hyvä tuoksu. Koen myös vaatteiden huollon tärkeäksi ekologisuuden kannalta. Ei ap.

Suomessa huuhteluaineesta on enemmän haittaa kuin hyötyä, myös (ja etenkin?) ekologisuusnäkökulmasta.

http://kemikaalikimara.blogspot.fi/2009/08/mihin-tarvitaan-pyykinhuuhte…

Vierailija
9/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään:

- Comfortin se mansikkatuoksu, pinkki pullo

- Kaikki vaniljatuoksut

- Omenatuoksut

Muut onkin kamalia, esimerkiksi just toi Comfortin sininen.

Tärkeää on kanssa, että sitä huuhteluainetta laittaa tosi vähän. Ohjeessa lukee usein, että korkillinen, mutta korkillinen tekee kyllä todella voimakkaasti lemuavan pyykin. Laitan itse ehkä kolmasosan korkkia ja siitä tulee sellainen vieno tuoksu ja sekin noista hyvistä hajuista.

Vierailija
10/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miksi saarnaisit, kun mielipiteesi eivät kiinnosta? Päteä vaan pitää? kiitos ja hei. Ei ap.

Mua taas kiinnostaa myös hyvälle tuoksuva huuhtis.

Vierailija
11/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivausrumpu. Jättää vaatteet pehmeiksi ja vaatteet tuoksuvat sille pesuainelle, jota käytät.

Vierailija
12/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

:D Koska sillä ei ole mitään vitun virkaa pyykinpesussa, se on vain rahastusmielessä kehitelty aine, joka saa vaatteet haisemaan. Puhtaan pyykin ei kuulu haista koneesta pois otettaessa. (Se haju johtuu muuten siitä, että se ah niin IHANA ja HYÖDYLLINEN huuhteluaine kerrostuu vaatteen pintaan.)

Vierailija
13/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miksi saarnaisit, kun mielipiteesi eivät kiinnosta? Päteä vaan pitää? kiitos ja hei. Ei ap.

Mua taas kiinnostaa myös hyvälle tuoksuva huuhtis.

Kylläpä otti koville. :) Totuus sattuu.

Vierailija
14/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Suomessa huuhteluaineesta on enemmän haittaa kuin hyötyä, myös (ja etenkin?) ekologisuusnäkökulmasta.

http://kemikaalikimara.blogspot.fi/2009/08/mihin-tarvitaan-pyykinhuuhte…

Perusteluna linkkaat blogin?? C'mon, käytät kai jotain kritiikkiä lukemaasi kohtaa. Itse en pitäisi bloggaajan tekstejä faktoina.

Vierailija
15/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni huuhteluaine on liian voimakastuoksuinen. Itse ratkaisimme ongelman sillä tavalla että ostamme kaksi pulloa huuhtista, saman sarjan sensitiven eli hajuttoman ja sitten jonkun tuoksulla varustetun. Nämä kaksi kun sekoittaa keskenään niin saa kaksi pulloa miedosti tuoksuvaa huuhteluainetta.  Suosittelen! Jostakin syystä johtuen muodissa on nyt liian voimakkaat tuoksut. Sekottamalla voi säädellä paljonko tuoksua tulee.

Jos kuulut niihin joiden mielestä huuhteluaineet ovat kuolemansynti niin ihan vapaasti ole niitä käyttämättä.

Vierailija
16/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän sitä Comfortin sinistä, mutta en missään nimessä laita korkillista vaan ihan pienen lirun

Vierailija
17/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivausrumpu on saatanasta. Vie hitosti turhaan sähköä ja pilaa vaatteet. Inhoan myös sitä miltä rummutetut vaatteet tuntuu päällä, ihan kuin niitä ei olis pesty ollenkaan kun on jotenkin pidetyn tuntuisia.

Huuhteluainetta käytän työvaatteissa, koska haluan vähän häivyttää navetan hajua jo senkin takia, ettei koko kylppäri haise lietepaskalle kun navettapyykkiä pesen. Huuhteluaine navettahaalarissa, niin paska ei tartu samalla lailla kuin ilman huuhteluainetta pestyissä. Siksi minä käytän huuhteluainetta ja suosikkejani on Softlan omenankukka, Comfort strawberry and lily kiss ja Comfort tempting nature.

Vierailija
18/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Comfortin pinkki mansikka 😍😍😍

Vierailija
19/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen softlan, tuoksun nimi outdoor fresh tms. Ihanan raikas eikä liian väkevä kun laittaa vähän.

Vierailija
20/40 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhteluaine on käytännössä pakollinen jos haluaa pitää esimerkiksi treenikäytössä olevat froteepyyhkeet käyttökunnossa. Pesu ilman huuhtista tuottaa pyyhkeen, joka on kuin säkkikangasta, au au au... Ainetta käytetään juuri niin paljon kuin mitä tarvitsee pyyhkeiden pehmentämiseen.

Mua ei kiinnosta ideologia eikä ekologia tai ekonomia vaan se, että pyyhkeet ovat sellaisia kuin haluan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi