Kuinka monta kertaa viikossa käyt salilla?
Käytkö sen verran joka viikko, vai vaihteleeko käyntimäärä?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Tavoitteeni on siis löytää alle 3-vuotiaan äiti joka treenaa joka viikko vähintään kolme kertaa - eikä aikaisin aamulla tai myöhään illalla, joka on lastensa isän kanssa yhdessä ja saa seksiä vähintään joka viikko.
Kun sellainen vastaaja ilmoittaituu, sanon olevani helvetin kateellinen.
Ap
Täällä! Lapsi on 1,5v, käyn salilla keskimäärin kolmesti viikossa - yleensä aamupäivällä. Tähän päälle kesällä pyöräilen työmatkat, 10km suuntaansa. Olen lapsen isän kanssa naimisissa ja seksiä on viikoittain, tosin useimmiten viikonloppuisin. Juju on siinä, että teen yötöitä (ai tämä ei taas käykään?), niin jää aikaa käydä salilla ja harrastaa. Ah niin, olen 24 ja rasva% 19.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljä kertaa viikossa, joka viikko. Kerta viikkoon aerobinen ja kaksi kertaa kehonhuolto. Välillä meinaa lipsua ja tulee käytyä enemmän, joko salilla tai lenkillä tai sekä että, mutta yleensä pyrin tuohon.
Anna kun arvaan, että pieniä lapsia ja kokopäivätyötä sulla ei ole. Ap
Mulla on kaksi lasta, 7 ja 5. Olen opettaja, hyödynnän hyppytunnit ja teen töitä iltaisin lasten mentyä nukkumaan. Muita arvauksia? :)
Oletko yh, jos teet töitä lasten nukkuessa? Kuinka usein saat seksiä? Ap
Täähän meni mielenkiintoiseksi. Mulla on yhteishuoltajuus lapsista. Seksiä saan aina kun tapaan miesystäväni. Vieläkö jokin kiinnostaisi? :)
Eli et ole enää yhdessä lastesi isän kanssa. Missä mitoissa olet? Rasva%? Paljonko kyykky ja penkki? Ap
Onko sulla joku ongelma ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyykky ja penkki ovat tehokkaita perusliikkeitä, ei niitä kannata jättää treenistä pois.
Tavoitteeni on siis löytää alle 3-vuotiaan äiti joka treenaa joka viikko vähintään kolme kertaa - eikä aikaisin aamulla tai myöhään illalla, joka on lastensa isän kanssa yhdessä ja saa seksiä vähintään joka viikko.
Ap
No täällä mä olen, tosin en käy salilla vaan juoksemassa.
Kauanko yhteen liikuntakertaasi menee aikaa? Niin ja käytkö kokoaikatyössä kodin ulkopuolella? Ap
Tunti. En käy, teen osa-aikatyötä. Et sanonut että kokoaikatyökin on kriteeri.
Vierailija kirjoitti:
Kyykky ja penkki ovat tehokkaita perusliikkeitä, ei niitä kannata jättää treenistä pois.
Ap
ai sä olet se neuroottinen suorittaja joka kyselee täällä mielipiteitä omasta treeniohjelmastaan/kuntoilustaan johon sisältyy mm. vaunulenkki ja joka on stressaantunut siitä ettei pääse salille tarpeeksi usein ja perse leviää ja miestäkin pitää huomioida niin ei aikaa ole itselle. Selvä. Relaa vähän.
-Käy vuorotellen puolison kanssa
-hanki lastenhoitaja
-vie lapsi kuntosalin lapsiparkkiin/satujumppaan tms
-treenaa lounastunnilla
-sillä aikaa kun toinen käy ruokakaupassa voi toinen mennä salille ja niin yhteistä aikaa siihen ei kulu
Ihmisillä on kyllä tekosyitä olla liikkumatta, voi kunpa ymmärrettäisiin miten paljon se tuo lisäenergiaa arkeen.
Te jotka käytte melkein joka päivä, saavatko lihasryhmät tarvitsemansa lepopäivän välillä? Kai te teette vain lihasryhmä kerrallaan?
No kyllä minä ale 3-vuotiaan äitinä kävin 3-4 x viikossa salilla ja seksiä oli se keskimäärin 3 kertaa viikossa. Töissä en ollut, opiskelin ja hoidin lasta kotona. Yhdessä siis oltiin ja ollaan edelleen lapsen isän kanssa. Minusta oli ainakin mukavaa aikaa kun lapsi oli pieni.
Nyt lapsi on reilu 5v ja olen viimeisilläni raskaana. Salilla käyn tällä hetkellä kolme kertaa viikossa, kerran lisäksi tunnin venyttelyssä. Seksiä olisi montakin kertaa viikossa jos olisi minusta kiinni, mies ei tällä hetkellä siitä niin välitä kun alakerta tuntuu kuulemma turpealta = ei hyvältä.
Treenatkaa vaan :) Sillä aikaa joku vie sulta miehen kun se saa rauhassa chattailla kotona
Meiltä ei suorittajilta,kun löytyy vielä rasvaa eli tissit ja seksihaluja.
Ihanaa kuunnella,kun varatut miehet tillittää että akalle on kaikki muu tärkeämpää kuin oma mies.
Mitä perseellä väliä jos se on pelkkä somen näyttelyesine
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täällä! Lapsi on 1,5v, käyn salilla keskimäärin kolmesti viikossa - yleensä aamupäivällä. Tähän päälle kesällä pyöräilen työmatkat, 10km suuntaansa. Olen lapsen isän kanssa naimisissa ja seksiä on viikoittain, tosin useimmiten viikonloppuisin. Juju on siinä, että teen yötöitä (ai tämä ei taas käykään?), niin jää aikaa käydä salilla ja harrastaa. Ah niin, olen 24 ja rasva% 19.
Montako tuntia nukut vuorokaudessa? Ja meneekö töihisi matkoineen vähintään 8h/pv?
Vierailija kirjoitti:
-Käy vuorotellen puolison kanssa
-hanki lastenhoitaja
-vie lapsi kuntosalin lapsiparkkiin/satujumppaan tms
-treenaa lounastunnilla
-sillä aikaa kun toinen käy ruokakaupassa voi toinen mennä salille ja niin yhteistä aikaa siihen ei kulu
Ihmisillä on kyllä tekosyitä olla liikkumatta, voi kunpa ymmärrettäisiin miten paljon se tuo lisäenergiaa arkeen.
En ole liikkumatta, mutta haluaisin liikkua enemmän. Ap
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä ale 3-vuotiaan äitinä kävin 3-4 x viikossa salilla ja seksiä oli se keskimäärin 3 kertaa viikossa. Töissä en ollut, opiskelin ja hoidin lasta kotona. Yhdessä siis oltiin ja ollaan edelleen lapsen isän kanssa. Minusta oli ainakin mukavaa aikaa kun lapsi oli pieni.
Nyt lapsi on reilu 5v ja olen viimeisilläni raskaana. Salilla käyn tällä hetkellä kolme kertaa viikossa, kerran lisäksi tunnin venyttelyssä. Seksiä olisi montakin kertaa viikossa jos olisi minusta kiinni, mies ei tällä hetkellä siitä niin välitä kun alakerta tuntuu kuulemma turpealta = ei hyvältä.
Opiskeluun harvoin menee 8+h/pv. Aika paskaa sullakin, jos mies ei halua sinua enää sen jälkeen kun pani paksuksi. Eikö ole nöyryyttävää? Ap
Ei vaihtele viikoittain, en käy koskaan kertaakaan.
Käyn viitenä päivänä viikossa, 3x sali ja yksi aerobinen + yksi hiit-treeni.
Treenaan punteilla ammattimielessä 4-6 / vko aerobista 1-3 krt vko
Kilpaileva "voimailija"
M30
Kävelen ohi kolme kertaa viikossa. Onko liian harvoin, vai pitäisikö lisätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Montako tuntia nukut vuorokaudessa? Ja meneekö töihisi matkoineen vähintään 8h/pv?
Teen täysiä "työpäiviä" eli kyllä, 8h kerrallaan ja tähän matkat päälle, ehkä 40min/suunta. Nukun sen verran kuin saan nukuttua, sopivasti. Olen kotona viiden maissa aamulla ja herään klo 11 ja 13 välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 kertaa viikossa salilla, lisäksi 1-3 ryhmäliikuntatuntia (spinningiä, body pumppia, venyttelyä ja muuta kehonhuoltoa) fiiliksen ja ehtimisen mukaan.
Onko sulla lapsia ja oletko lasten isän kanssa yhdessä ja montako kertaa viikossa seksiä? Ap
Miten helvetissä nää nyt liittyy mitenkään alkuperäiseen kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluun harvoin menee 8+h/pv. Aika paskaa sullakin, jos mies ei halua sinua enää sen jälkeen kun pani paksuksi. Eikö ole nöyryyttävää? Ap
Mikä sinua ap vaivaa? Onko sulla kaikki hyvin vai oletko normaalistikin luonteeltasi tuollainen vittumainen?
Ps. Opiskeluun saat helposti käytettyä sen reilun 8h päivässä.
Ei, koska mies eronneena varmasti oli sen takia tavanomaista joustavampi sua kohtaan. Mutta kiitos tsempeistä. Ap