Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta kertaa viikossa käyt salilla?

Vierailija
15.05.2016 |

Käytkö sen verran joka viikko, vai vaihteleeko käyntimäärä?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 kertaa viikossa salilla, lisäksi 1-3 ryhmäliikuntatuntia (spinningiä, body pumppia, venyttelyä ja muuta kehonhuoltoa) fiiliksen ja ehtimisen mukaan.

Onko sulla lapsia ja oletko lasten isän kanssa yhdessä ja montako kertaa viikossa seksiä? Ap

Ai tää olikin tällainen kysely... Ei ole lapsia, eikä tulekaan. Parisuhtessa saman miehen kanssa 14. vuotta ja seksiä tarpeen mukaan. Kokopäivätyö ja työn ohella opintoja.

N38

Kumman tarpeen? Tajuatko, että aikaa treenille on todella paljon vähemmän naisilla, joilla on lapsia? Ap

Miksi mun pitäisi olla kiinnostunut siitä, minkä verran muilla on aikaa treenata? Jokainen priorisoi elämäänsä ja tekemisiään omien kiinnostustensa ja resurssiensa mukaan. Tunnen monta perheellistä, jotka treenaavat enemmän kuin minä ja myös sellaisia, jotka eivät treenaa lainkaan. So what?

Vierailija
22/60 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kertaa viikossa käyn salilla, lisäksi lenkkeilen päivittäin.

Ja säästääkseni AP:n lisäkysymyksiltä, niin on kokopäivätyö ( fyysinen ), siihen lisäksi osa-aikainen työ, eläkeikäisen, huonomuistisen ja lähes liikuntakyvyttömän isäni viikottainen/väliin päivittäinen auttaminen. Erityislapsi on jo teini-ikäinen ja olen parisuhteessa, en lapseni isän kanssa ja seksiäkin on tarpeeksi. Mitat 167/65, rasvaprosenttia en tiedä, vuosi sitten oli 28, mutta useammalta olen kuullut, että olen siitä kovasti hoikentunut, vaikka paino onkin pysynyt samassa.

Vierailija
24/60 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljä kertaa viikossa, joka viikko. Kerta viikkoon aerobinen ja kaksi kertaa kehonhuolto. Välillä meinaa lipsua ja tulee käytyä enemmän, joko salilla tai lenkillä tai sekä että, mutta yleensä pyrin tuohon.

Anna kun arvaan, että pieniä lapsia ja kokopäivätyötä sulla ei ole. Ap

Mulla on kaksi lasta, 7 ja 5. Olen opettaja, hyödynnän hyppytunnit ja teen töitä iltaisin lasten mentyä nukkumaan. Muita arvauksia? :)

Oletko yh, jos teet töitä lasten nukkuessa? Kuinka usein saat seksiä? Ap

Täähän meni mielenkiintoiseksi. Mulla on yhteishuoltajuus lapsista. Seksiä saan aina kun tapaan miesystäväni. Vieläkö jokin kiinnostaisi? :)

Eli et ole enää yhdessä lastesi isän kanssa. Missä mitoissa olet? Rasva%? Paljonko kyykky ja penkki? Ap

;D Oikea päätelmä :) Mitat 171/61, rasva% yleensä 17-18 (pihdeillä). En tee kyykkyä tai penkkiä, perusliikkeistä vain mavea, siinä sarjapaino 90 kiloa, ykkösmaksimi 120.

Mikset tee kyykkyä ja penkkiä? Ap

Treenaan pt:n tekemien ohjelmien mukaan.

Selän saa hajalle ilman kyykkyäkin. Pelkkä mave voi lennättää välilevyt seinälle.

Selänojennukset selkäpenkissä ja erilaiset laitteet auttavat treenaamaan samoja lihaksia turvallisesti.

Vierailija
25/60 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme,että väsyttää....

Mulla on tarpeelliset kuntolaitteet kotona.

Seksiä ei ole "tarpeen mukaan"

Kuulostaa kuin se oli suoritus joka on merkattu treeniohjelmaan

Mieluumin rakastelen kotona illat,se on hyötyliikuntaa.Nukuttaa hyvin.

Naisella kun pienenee rasvaprosentti,tarvii kohta täytettä naamaankin joka muuttuu rusinaksi.

Vierailija
26/60 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykky ja penkki ovat tehokkaita perusliikkeitä, ei niitä kannata jättää treenistä pois.

Tavoitteeni on siis löytää alle 3-vuotiaan äiti joka treenaa joka viikko vähintään kolme kertaa - eikä aikaisin aamulla tai myöhään illalla, joka on lastensa isän kanssa yhdessä ja saa seksiä vähintään joka viikko.

Kun sellainen vastaaja ilmoittaituu, sanon olevani helvetin kateellinen.

Ap

Vierailija
27/60 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/60 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Käyn vain ryhmäliikuntatunneilla ja venyttelemässä omia aikojani. Kotona ei tule venyteltyä niin tehokkaasti. Näissä käyn neljänä päivänä viikossa keskimäärin. Venyttely ja ryhmäliikunta voi olla samalla kerralla. Salilla olen kyllä käynyt mutta nyt toistaiseksi en käy. Näitä mitä nyt käyn, voisi kaikkia kyllä tehdä kotona. Kotona teen käsivarsia pienillä painoilla. 

Vierailija
29/60 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/60 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa + juoksulenkki metsikössä :P

Pitäis tehä järjestelty ohjelma itelle. Tyyliin maanantaina jalat, keskiviikkona keskivartalo ja perjantaina kädet. Laiskottaa...

Vierailija
31/60 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla 6 kertaa viikossa. Käyn aina ryhmäliikunta tunnilla sekä tämän jälkeen jään salin puolelle. Välillä käyn päivässä jopa kahdella tunnilla + salin puoli. Kerrottakoon että olen työtön, joten aikaa on vaikka muille jakaa.

Vierailija
32/60 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat tarpeelliset laitteet kotona, 3 krt viikossa aamuviiden jälkeen lämmittelyksi ennen hallille lähtöä uimaan, peruskunnon ylläpitoon arkiviikoina. Lajiharjoitteluille sitten oma ohjelmansa :)

Vierailija
33/60 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä siinä on, että alle 3-vuotiaan vanhempi kävisi salilla ja saisi seksiäkin? Minusta tuollainen urheilu on ihan normaalia, jos se yleensäkään kiinnostaa.

Siinä vaiheessa kun itse olin 25, oli lapsia jo kolme, kaikki alle 5-vuotiaita. Uusperheeseen kuului myös kotona asuvat miehen 3 lasta edellisestä liitosta, eli varsinainen suurperhe. Opiskelin päivät.

Mutta kun tykkäsin myös urheilusta, kävin salilla ja aerobicissa sen kolme kertaa viikossa. Viikonloppuna kerran uimahallissa. Treenin aikana mies oli kotona lasten kanssa ja palasin parahiksi iltakylvyille ja iltapaloille. Mies juoksi ja kävi salilla päivällä, hänellä oli taiteilijana vapaa työaika.

Ajan ottaa, jos se on tärkeätä. Salikäyntiin ri mene kuin 1,5h ja sen voi tehdä vaikka Pikku Kakkosen aikaan ruuan jälkeen.

Vierailija
34/60 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt kuntosalilla. Aloituskynnys on korkea, kun en tiedä miten siellä pitää toimia. 10-12 h työpäivän jälkeen ei juuri olisi energiaakaan.

Vierailija
35/60 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä siinä on, että alle 3-vuotiaan vanhempi kävisi salilla ja saisi seksiäkin? Minusta tuollainen urheilu on ihan normaalia, jos se yleensäkään kiinnostaa.

Siinä vaiheessa kun itse olin 25, oli lapsia jo kolme, kaikki alle 5-vuotiaita. Uusperheeseen kuului myös kotona asuvat miehen 3 lasta edellisestä liitosta, eli varsinainen suurperhe. Opiskelin päivät.

Mutta kun tykkäsin myös urheilusta, kävin salilla ja aerobicissa sen kolme kertaa viikossa. Viikonloppuna kerran uimahallissa. Treenin aikana mies oli kotona lasten kanssa ja palasin parahiksi iltakylvyille ja iltapaloille. Mies juoksi ja kävi salilla päivällä, hänellä oli taiteilijana vapaa työaika.

Ajan ottaa, jos se on tärkeätä. Salikäyntiin ri mene kuin 1,5h ja sen voi tehdä vaikka Pikku Kakkosen aikaan ruuan jälkeen.

Huomaatko mikä kriteeri ei täyty? Olit eronnut kun uusperheestä mainitsit. Vai käsitinkö jotain väärin? Ap

Vierailija
36/60 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko mikä kriteeri ei täyty? Olit eronnut kun uusperheestä mainitsit. Vai käsitinkö jotain väärin? Ap

Kyseinen kirjoittaja oli varmaankin kriteeriesi mukaisesti lastensa isän kanssa, tällä vain oli lapsia aiemmasta liitosta. Onko yksi kriteereistäsi se, että lasten isäkään ei saa olla eronnut? Pakkotoisto saattaisi muuten sulle olla oikea paikka :)

Vierailija
37/60 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomaa. MIES oli eronnut, toi perheeseen jopa bonuslapset. Minä sain lapset hänen kanssaan ja urheilin. Eikö tämä kelpaa? No, pointtini oli kuitenkin se, että urheilla ehtii, jos se on tärkeää. Se ei uuvuta kiireisessä elämässä, vaan on voimavara ja hetken hengähdys ja ns. omaa aikaa. Tsemppiä sinne. Lapset kasvavat, ehdit myöhemmin sitten enemmän.

Vierailija
38/60 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö sen verran joka viikko, vai vaihteleeko käyntimäärä?

0. Ihan samana pysyy käyntimäärät työkiireistä tai muista kiireistä riippumatta, ei vaihtele.

Vierailija
39/60 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyykky ja penkki ovat tehokkaita perusliikkeitä, ei niitä kannata jättää treenistä pois.

Tavoitteeni on siis löytää alle 3-vuotiaan äiti joka treenaa joka viikko vähintään kolme kertaa - eikä aikaisin aamulla tai myöhään illalla, joka on lastensa isän kanssa yhdessä ja saa seksiä vähintään joka viikko.

Ap

No täällä mä olen, tosin en käy salilla vaan juoksemassa.

Vierailija
40/60 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No täällä mä olen, tosin en käy salilla vaan juoksemassa.

Kauanko yhteen liikuntakertaasi menee aikaa? Niin ja käytkö kokoaikatyössä kodin ulkopuolella? Ap