Lue keskustelun säännöt.
Ukko on ollut kadoksissa nyt muutaman tunnin, en jaksa tehdä mitään asialle
30.06.2008 |
Appiukko vie mieheni toista autoa hakemaan klo 7. appiukko on ollut kotona jo 1,5 tuntia, mutta miestä ei näy eikä se vastaa puhelimeen. Tilannehuoneen mukaan ei mitään onnettomuutta ole sattunut
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Löytyikö mies?
Ehkä se löyty, tai sitten se on ollut 9v kateissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Löytyikö mies?