Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haukkuu minua törkeästi aivan jatkuvasti

Vierailija
15.05.2016 |

Jos en vaikka täytä astianpesukonetta juuri silloin, kun hän haluaa, niin olen "saatanan paksuperse" (käytän siis kook 36 tai 38 housuja ja olen hoikka painoni osalta). Kun olin pitkästä aikaa samassa huoneessa istuskelemassa ja lukemassa, niin mies haukkui "kusiaivoksi" ja "lehmäksi, jonka pitäisi painua sinne omaan huoneeseensa". Sitten, kun kysyn, miksi hän haukkuu, niin mies sanoo, että mua saakin haukkua, koska olen "vanha lortto" tai surkea ämmä jne. Yleensä muutenkin miehellä on taipumus maata sängyllään pelaamassa konsolilla aamusta iltaan ja huudella sieltä käskyjä minulle.

Olen siis 38-vuotias, olemme olleet 3,5 vuotta naimisissa ja meillä on kaksi pientä lasta. Mies on minua aivan hieman vanhempi. Mies ei silti ole halukas etsimään toista, mieluisampaa, naistakaan, vaan sanoo hyvänäkin päivänä, että on minun kanssani, koska ei voi parempaakaan saada. Kuulemma hän heti hommaisi viehättävämmän ja ennen kaikkea nuoremman naisen, jos hänellä olisi paljon rahaa. Mieheni tosin on erittäin pihi, joten en usko, että hän hirveästi mitään sille nuorikollekaan tarjoaisi, vaikka hänellä olisi valtavat määrät rahaa. Kamala tilanne - mitä tässä tekisin?

Se haukkuminen nakertaa itsetuntoa pahasti, kun siihen liittää vielä kaiken muunkin lyttääämisen. Mies pitää minua luuserina, kun palkkani ei ole tarpeeksi korkea ja urani tarpeeksi hieno, mutta opiskellakaan ei enää tässä iässä saisi, kun olen kuulemma jo melkein eläkeiässä. Opiskeleminen on siis kielletty myös työn ohella ja jos hakisin opiskelemaan johonkin erittäin työllistävään paikkaan, niin mies sanoo, ettei minusta ole siihenkään. Siis olen oikeasti tosi loppu tähän tilanteeseen - olen ollut jo tovisen.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kui sie tuommosen kanssa olet lapsia tehny?

Vierailija
2/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois ero?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tossa tilanteessa tehdä muuta kuin jätetä mies ja oteta lapset ja muuteta muualle. Mutta av palstalta oppineena, se on "muuten niin hyvä mies ja isä" että jäädään suhteeseen itkemään.

Vierailija
4/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siedät tuollaista käytöstä??

Vierailija
5/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole selvästikkään järjen jättiläinen

Vierailija
6/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lapset ja lähde, et menetä mitään.

Vierailija
7/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää laihduttaa, ottaa tekoripset ja kynnet. Ja imeä miehesi munaa kuusi kertaa päivässä. 

Vierailija
8/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helv..tiä!! Lapsillesi on todella tuhoisaa joutua osaksi tuollaista kieroutunutta perhettä. Olet huono äiti, jos et hoida heitä pois tuollaisesta menosta.

Aikuisena ihmisenä ihan itse päätät oletko tuollaisessa suhteessa ja täysi lapanen, mutta toivottavasta joku tekee lasun, jos et eroa ja hoida lapsiasi sieltä pois.

Miten mies puhuu jälkikasvulleen?

Vierailija
9/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
10/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis suoltaa noita haukkumasanojaan kuin koulukiusaaja konsanaan. Ja suurin syy siihen on ikäni, joka siis "oikeuttaa" hänet haukkumaan. Lisäksi peppuni on liian iso sitten vissiin, vaikkei se oikeasti kyllä ole. Miehen mielestä pepun pitäisi olla jotenkin aivan huomaamaton, jotta se olisi ok. Mietin tässä, että pitäisikö mun alkaa panostaa raivokkaasti ulkonäkööni ja yrittää tehdä itsestäni nuoremman näköistä sekä vain jääräpäisesti esim. salaa opiskella, jotta saisin sitä kautta uranikin nousuun? On inhottavaa olla jumissa avioliitossa hänen kaltaisensa miehen kanssa. :(

Vierailija
11/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuvio on niiiin yleinen. Nainen on niin tottunut miehen haukkumiseen, ettei enää näe siinä mitään kummallista. Naiset myös sietävät jo lähtökohtaisesti enemmän huonoa kohtelua, koska kasvatus ja sukupuolistereotypiat aiheuttavat naiselle huonomman itsetunnon.

Jokainen saa tietysti pilata elämänsä niin kuin haluaa, mutta jos et ap pistä rajoja miehellesi tai lähde tuosta suhteesta, niin lapsesi oppivat halveksimaan naisia ja inhoamaan miehiä.

Vierailija
12/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapiaa, jos löytyy yhtään halua jatkaa. Jos mua mies haukkuisi mua vanhaksi lortoksi ja sanois hankkivansa nuoremman naisen jos oli enemmän rahaa.... niin. Toisaalta, ehkä parempi jos meet pakkaamaan. Huonoa esimerkkiä myös lapsille tuollainen käytös.

Vierailija
13/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies siis suoltaa noita haukkumasanojaan kuin koulukiusaaja konsanaan. Ja suurin syy siihen on ikäni, joka siis "oikeuttaa" hänet haukkumaan. Lisäksi peppuni on liian iso sitten vissiin, vaikkei se oikeasti kyllä ole. Miehen mielestä pepun pitäisi olla jotenkin aivan huomaamaton, jotta se olisi ok. Mietin tässä, että pitäisikö mun alkaa panostaa raivokkaasti ulkonäkööni ja yrittää tehdä itsestäni nuoremman näköistä sekä vain jääräpäisesti esim. salaa opiskella, jotta saisin sitä kautta uranikin nousuun? On inhottavaa olla jumissa avioliitossa hänen kaltaisensa miehen kanssa. :(

Miten niin jumissa?

Vierailija
14/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helv..tiä!! Lapsillesi on todella tuhoisaa joutua osaksi tuollaista kieroutunutta perhettä. Olet huono äiti, jos et hoida heitä pois tuollaisesta menosta.

Aikuisena ihmisenä ihan itse päätät oletko tuollaisessa suhteessa ja täysi lapanen, mutta toivottavasta joku tekee lasun, jos et eroa ja hoida lapsiasi sieltä pois.

Miten mies puhuu jälkikasvulleen?

Olen samaa mieltä kanssasi. Olen tosiaan täysi lapanen, tiedän sen. En osaa puolustautua miestäni vastaan ja olin myös itse lapsena koulukiusattu, kun taas mieheni on ollut koulukiusaaja ja jatkaa samaa edelleen. Hänelle mikä tahansa "heikkous" on aihe pilkkaamiseen. Hän jopa haukkuu minua sellaisina päivinä, jos käytän silmälaseja. Silloin olen "rillipiru" ja hän irvailee, että "hyi, miten pelottavan näköiset lasit, haha", vaikka siis mulla on ihan modernit ja tyylikkäät lasit. Jos vaikka vahingossa tiputan jonkun pikku tavaran, niin heti kuuluu huuto "loppakoura". Siis todella ärsyttävää. Viikonloppuisin hän joskus intoutuu siivoamisesta heti aamusta ja välillä huutaa ja repii mut sängystäni (nukumme eri huoneissa) siivoamaan jo kahdeksalta tms. ja siis sellaisella ajatuksella, että joko mä siivoan tai sitten hän heittelee kaikki tärkeät tavarat sen kummemmin miettimättä roskiin.

Vierailija
15/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa tunnistin ihka oikean provokaatioviestin. Jotain oli jo tarinassa liikaa. T. Palstahoksaaja

Vierailija
16/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota lapset ja lähde, et menetä mitään.

Tämäkin on moneen kertaan koluttu mahdollisuus. Mies ei suostu antamaan lapsia mukaani ilman virallista päätöstä, joka menisi hänen toiveittensa mukaan (siis viikko ja viikko -systeemi, johon molemmat lapset ovat liian pieniä). Olen varannut lastenvalvojalle ajan sopimista varten (haluaisin erota asap), mutta pahassa lykyssä se voi mennä oikeustaisteluksikin, jos mies ei yhtään myönny järkevämpään ratkaisuun.

Vierailija
17/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti. Huomenna menet viemään eropaperit ja alat etsiä sulle ja pojille uutta kotia. Pelasta itsellesi tärkeimmät tavarat jonkun luo jos mahdollista. Ja ennen kaikkea, pelasta itsesi ja lapsesi!

Vierailija
18/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaapa mistä jäät kiinni, ap? En kerro, mutta käytät mm. yhtä vähän poikkeuksellista sanaa, josta sinut tunnistaa samaksi trollailijaksi. Kirjoitat myös hyvin nopeasti, siitä huomaa, että lähinnä asut netin ääressä rähmälläsi ja elät mielikuvitustarinoissasi Melkein uskot niitä itsekin.

Toinen hoksaaja, palstalla 12 vuotta

Vierailija
19/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TROLLI TROLLI TROLLI TROLLITROLLI TROLLITROLLI TROLLITROLLI TROLLITROLLI TROLLIvTROLLI TROLLITROLLI TROLLITROLLI TROLLITROLLI TROLLITROLLI TROLLITROLLI TROLLITROLLI TROLLITROLLI TROLLITROLLI TROLLIvTROLLI TROLLITROLLI TROLLITROLLI TROLLITROLLI TROLLITROLLI TROLLITROLLI TROLLI

Vierailija
20/37 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa tunnistin ihka oikean provokaatioviestin. Jotain oli jo tarinassa liikaa. T. Palstahoksaaja

Ei ole provo muuten tämä. Elän ihan oikeassa perheh*lvetissä, enkä edes uskalla kertoa kaikkia miehen edesottamuksia. Hän on ollut aiemmin minua kohtaan väkivaltainenkin jne., mutta päätti jättää "nyrkit pois" pari viikkoa sitten. Ei se silti ole mun eroamispäätöstä miksikään muuttanut. Tosin huoltajuusseikoista täytyy päästä sopuun; muuten en voi muuttaa mihinkään. Ja lastenvalvojalle on parin kuukauden jono. :( Jos olisi ihan jättikokoinen asunto, niin voisimme ehkä pärjätä kämppiksinä, mutta muuten elämä mieheni kanssa on kammottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän