Onko sinulla koskaan ollut sutinaa huoltomiehen tai vastaavan kanssa?
Kommentit (47)
Itselle tulee villejä ajatuksia esim. Fedexin tai Ups:n kuljettajista... En kuitenkaan uskaltaisi lähestyä heitä.
Lasketaanko sutinaksi pelkkä kevyt flirttailu, vai ainoastaan seksiin päättynyt tilanne?
Pienet tietokoneavut oon joskus suikkarilla kuitannut. Muuta sutinaa ei oo ollut tälläisissä yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko sutinaksi pelkkä kevyt flirttailu, vai ainoastaan seksiin päättynyt tilanne?
Kerro toki tarkemmin.
Huomenna saadaan lehdestä lukea kun joku huoltomies harrasti ullatuseksiä asukkaan kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki tarkemmin.
Mistä? Halusin vain täsmennystä termille.
Huoltomiehen kanssa ei, mutta vastaavan kanssa kyllä.
Valta-asema kiihottaa, myönnettävä se on.
Vierailija kirjoitti:
Huoltomiehen valta-asema?
Töissä joo. Seuraava hääpäivä on 11.
Salarakkaani on "vastaava". Minun luona käynnin voi merkitä keikaksi.
Vierailija kirjoitti:
Salarakkaani on "vastaava". Minun luona käynnin voi merkitä keikaksi.
Evätkö ihmettele, kun ramppaa aina samassa osoitteessa?
Kaverini on tällainen "vastaava". Epäilen, että hän vähintään flirttaa asiakkaiden kanssa, varmaan on joskus pannutkin. Nykyään on ukkomies, mutta silti panemiset saattaisivat houkutella edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoltomiehen valta-asema?
Vastaava tarkoittaa myös esimiestä.
Putkimiehen, mutta vaan siksi että hän oli panokaveri jo ennestään ja opiskeli sitten putkariksi.
Ei ole. Paitsi yksi siivooja kiihotti kyllä armeijassa ollessa. Mutta siellä nyt seisoi vähintään ajatus, jos näki edes etäisesti naista muistuttavan ihmisen edes vilaukselta.
M50
Tai oletko itse huoltomiehenä joutunut tällaiseen tilanteeseen.