Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 10-15kg ylipainoa miehellä ihan turn off?

Vierailija
14.05.2016 |

Jeesatkaa, olen vähän pihalla näistä naisten vaatimuksista

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään paha. Itse olen hoikka ja nimenomaan tykkään nallekarhuista. Ihana haliakin :D

Vierailija
22/33 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ainakaan. Minusta chubby-vartalo on seksikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu on!!!!!!!

Vierailija
24/33 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään nallekarhumaisista miehistä. JOS pitäisi valita joko laihan miehen, tai reippaasti ylipainoisen miehen väliltä, niin voipa olla, että kiinnostun enemmän tästä pyöreämmästä kaverista. 

Laihat/hoikat miehet ovat jotenkin turn off

No tuo johtuu siitä, että Suomessa naiset ovat ylipainoisia ja naiset haluavat kuitenkin aina olla pienempiä kuin miehensä. Hoikalle naiselle maistuu hoikka mies aivan mainiosti.

Vierailija
25/33 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuule ihan naisesta. Aivan sama kun naisten kanssa, joillekin miehille vaikka BMI 27 on jo epäviehättävä ja toinen tykkää pyöreämmistä ja valitsisi mieluummin kuin BMI 17:sta. Minä taas olen tuo BMI27 -nainen ja tykkään vain hoikista miehistä. Siis sellainen (ehkä myös vähän pömppömahainen) ruipelonörtti on musta todella kiihottova... Miehestäni taas näkee että oikeasti tykkää mun pehmeydestä, varmaan hänenkin optimi olisi vielä hieman pienempi nainen, mutta hän siis vilkuilee muiden vähän pyöreämpien perään, ei koskaan niiden laihimpien. Samalla tavalla joitain naisia ei voisi vähempää kiinnostaa ruipelomies vaan ihannoi sitä pehmeyttä.

Vierailija
26/33 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on.

Vierailija
27/33 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolisin hyvinkin! Toki terveydestään pitää huolehtia, mutta liiallinen huolehtiminen ja ylenmääräinen urheilu alkaa vain ärsyttämään, pitää osata rentoutuakin.

Vierailija
28/33 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään kukkakeppi ei saa olla. Mutta jos 10-15kg on ylipainoa eikä yhtään lihasta, ja on sellainen löysä taikinavartalo, niin ei hyvä. Vahva vartalo ja vahvat käsivarret olla pitää. Mieluiten ei kovin paljon mahaa.

Vierailija
29/33 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen vetoa usein hieman isompiin miehiin. Oma mies on just 15-20 kg ylipainoinen mutta minun silmiin on iso ja vankka, ei läski. Ja se mahdollinen maha ei haittaa yhtään :) Luonne jos kohdillaan, ei ulkonäkö juuri sitä voi pilata jos hygienia kunnossa.

Voi kun se ois sama naisiin, onhan? Tosi moni nainen kun ei välitä miehen ylipainosta.

Vierailija
30/33 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina aatellu että en kyllä ikinä haluis lihavaa kumppania, mutta nyt oon tosi ihastunu semmoseen vaikken ees kunnolla tunne :D on sillä varmaan ainaki se 15 kg ylimäärästä ja mä oon siis normaalipainon alarajoilla

Vierailija
31/33 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastun yleensä hieman pulleampiin miehiin - en tiedä mistä tämä johtuu mutta olen jälkeenpäin huomannut että ihastuksillani yhteistä on ollut lievä ylipaino. Ja miehen seurassa tulee rento fiilis jos hän voi vitsailla omista 'heikkouksistaan', tätä yleensä tekevät enemmän hieman pulleat miehet. Salihirmut vain kehuvat itseään ja heikkouksista itketään. (oma kokemus, ei yleistystä.)

Vierailija
32/33 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos alla on lihasta ja yleiskunto ok eli mies jaksaa juosta ja voimaa riittää ja että hartiat on leveät. Pahin yhdistelmä on iso pallomaha ja tikkuraajat, joissa ei ole lihasta/voimaa juuri nimeksikään.

Vierailija
33/33 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kymmenen kilon ylipainoa välttämättä edes huomaa varsinkin jos pituus on yli 170 cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi