Onko 10-15kg ylipainoa miehellä ihan turn off?
Jeesatkaa, olen vähän pihalla näistä naisten vaatimuksista
Kommentit (33)
Suurelle osalle on. Sit on meitäkin jotka diggaa 😊
Vierailija kirjoitti:
Jeesatkaa, olen vähän pihalla näistä naisten vaatimuksista
Rehellisesti sanottuna, on se turn off. Varsinkin jos ole ns. pikku läski. Mutta jos sulla on lihasta, että ole vain laiha läski, niin silloin ei välttämättä turn off.
Jos on muuten hyvä niin ei pieni ylipaino haittaa.
Ei ole. Kymmenen kiloa sinne tänne. Enemmän miettisin miehen luonnetta ❤
Ei oo varmaan miehellä kovin pahan näköinen. Jos vielä on kivat kasvot, niin mahtavaa :D kuitenkin musta tärkeintä on sellainen hyvä itsetunto ja -luottamus, jotka voivat tietysti löytyä ylipainoiseltakin! Eli ole huoleti, joidenkin naisten suurin ihanne on juuri sellainen "karhumainen" vartalo :)
voi herranjumala, riippuu miten se on jakautunut. jos se kaikki on pelkästään mahan ympärillä, niin uskoisin ettei kovin viehättävältä näytä.
ja vaikka on ylipainoa, ei tarkota että ois lihava
Minä tykkään nallekarhumaisista miehistä. JOS pitäisi valita joko laihan miehen, tai reippaasti ylipainoisen miehen väliltä, niin voipa olla, että kiinnostun enemmän tästä pyöreämmästä kaverista.
Laihat/hoikat miehet ovat jotenkin turn off
jos ylipaino on läskiä niin kyllä on.. lihaksikas vartalo jossa on vähän ylimääräistä (max. 5kg) on ok
Naisten vaatimuksien perään kyseleminen on betauroksen merkki ja turn off. Alfa voi olla vaikka läski mutta ei pyytele sitä anteeksi ja kysele että kelpaako.
Ylipaino tarkoittaa aina sitä, että joko ruokailutavoissa tai liikuntatottumuksissa tai molemmissa on vikaa. En ihastu sellaiseen ihmiseen, joka ei pidä huolta fyysisestä hyvinvoinnistaan.
En pidä ollenkaan rimpuloista miehistä, en edes vilkaise heitä sillä silmällä. 10-15 kg ei ole ollenkaan paha jos muuten on mukava. En minäkään täydellinen ole, mutta hymyilen silti. :) N42
Jos olet silleen tasaisen paksu niin se on vain plussaa. Mutta jos vaan pallomaha ja tikkuraajat niin sit se on siinä ja siinä. Tuo paino vielä ihan ok, mutta ei mitään kovaa ja isoa raskausvatsaa.
Rehellisesti sanoen ne kilot ovat vain plussaa. Kukkakeppimiehistä en välitä. Huomaat varmasn vastauksista, että mielipiteitä on monia. Onneksi on.
Vierailija kirjoitti:
Naisten vaatimuksien perään kyseleminen on betauroksen merkki ja turn off. Alfa voi olla vaikka läski mutta ei pyytele sitä anteeksi ja kysele että kelpaako.
Sä olet ehkä omassa mielessäsi yberalfa, mutta naista tuskin saat.
T. Mies joka dieettaa ja panostaa vaatteisiin kuten muutkin "lampaat"
Mulla ei ole ollut liian lihavaa miestä, mutta liian laihoja kyllä kaksikin. Toki kukaan miehistäni ei ole ollut sairaalloinen obeesi, se ei ole hyvä juttu. Mutta pieni tukevuus on parempi kuin kuivakkuus.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino tarkoittaa aina sitä, että joko ruokailutavoissa tai liikuntatottumuksissa tai molemmissa on vikaa. En ihastu sellaiseen ihmiseen, joka ei pidä huolta fyysisestä hyvinvoinnistaan.
Samaa mieltä. Kyllä miehellä pitää olla kiinteä vatsa ja mielellään posket vähän kuopalla. Pullaposkimiehet yök.
Ei todellakaan ole.