Luuleeko naiset tosiaankin, että kaikki miehet ovat heistä kiinnostuneita :'D
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
TIEDÄN, että miehet ovat kiinnostuneet minusta. Olen siro, pieni ja vaalea 32v nainen. Hymyilen kaikille ja näytän kiltiltä naapurintytöltä. Olen varattu, enkä etsi muuta miesseuraa. Huomiota saan silti mielinmäärin.
:DD Harva on oikeasti sinusta kiinnostunut, kai sinä sen jo tuossa iässä ymmärrät? Varsinkin, kun saat huomiota ulkonäkösi etkä vaikkapa persoonallisuutesi takia. P*nna ne sinua vain haluavat, eivät mitään muuta. Sori, jos tämä tuli uutena tietona.
Vierailija kirjoitti:
Parasta hupiani on jättää kauniit naiset huomiotta. Olen komea, pitkä ja hyvin pukeutuva ja olen saanut naisstalkkereitakin perääni.
Sillä naapurin Martalla on vain sama matka, ei se sua stalkkaa, vaikka perässäs joskus kulkeekin.
Harvemmin olen tälläisia naisia tavannut, kylläkin miehiä, jotka luulevat olevansa luojan lahja naisille.
Joku 160-senttinen amis voi luulla.
No ei kaikki naiset noin luule, ei tosiaankaan. Toki niitäkin naisia on jotka kuvittelee jokaikisen vastaantulevan miehen olevan kiinnostunut ja miltei ihastunut. Nämä naiset yleensä on nuoria ja ei nyt ehkä ihan niitä kedon kauneimpia kukkasia, niitä jotka kuvittelevat saavansa seksillä rakkautta ja hyväksyntää.
N40
Parasta hupiani on jättää kauniit naiset huomiotta. Olen komea, pitkä ja hyvin pukeutuva ja olen saanut naisstalkkereitakin perääni.