Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies lukee Kauppalehti Optiota

Vierailija
14.05.2016 |

Niin onko hänellä todennäköisesti vääristynyt naiskuva? Kuvitteleeko hän silloin että kaikki naiset ovat jotain yritysjohtajia ja menestyviä liikenaisia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ajattelee että olet vain yhtä asiaa varten

Vierailija
2/6 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lehti on kyllä mielenkiintoinen. Lukijat on pääosin miehiä mutta jutut keskittyvät liiketoimissaan menestyviin naisiin. Kai he sitten ovat niitä alfanaaraita jotka miehiä kiinnostavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ajattele, mutta luen kyllä Option lisäksi mm. Voima-lehteä, Suomen kuvalehteä, kodin kuvalehteä, Hesaria sekä Kaleva että Höplaa...   Hipposta Kahden suuren päivittäistavaraketjun asiakaslehtiä e. Pirkkaa, Yhteishyvää  ja Aku Ankka myös, mutta harvemmon kuin kerran kahdessa kuukaudessa. - Niin ja luenhan minä vielä oman alani ammattiliiton ja yhdistyksen lehtiäkin   Niin ja toisianaan nappaan paperinkeräsylaatikosta luettavaksi lehden. (Viimeksi pari Gloriaa  )   

Vierailija
4/6 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just...

Vierailija
5/6 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lehti on kyllä mielenkiintoinen. Lukijat on pääosin miehiä mutta jutut keskittyvät liiketoimissaan menestyviin naisiin. Kai he sitten ovat niitä alfanaaraita jotka miehiä kiinnostavat.

LOL, ne naisista tehdyt jutut ovat pakollista propagandaa mitä jokaisen median pitää nykyään suoltaa. Aika moni taitaa hyppiä ne jutut ihan vaan yli. 

Vierailija
6/6 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan ajattele, mutta luen kyllä Option lisäksi mm. Voima-lehteä, Suomen kuvalehteä, kodin kuvalehteä, Hesaria sekä Kaleva että Höplaa...   Hipposta Kahden suuren päivittäistavaraketjun asiakaslehtiä e. Pirkkaa, Yhteishyvää  ja Aku Ankka myös, mutta harvemmon kuin kerran kahdessa kuukaudessa. - Niin ja luenhan minä vielä oman alani ammattiliiton ja yhdistyksen lehtiäkin   Niin ja toisianaan nappaan paperinkeräsylaatikosta luettavaksi lehden. (Viimeksi pari Gloriaa  )   

Toi Optio ja Voima-lehti on kyllä aika mielenkiintoinen yhdistelmä. Et taida olla erityisen poliittisesti sitoutunut henkilö?

Kauppalehti Optio ois mulle varmaan hyvää iltalukemista, ellei uni meinaa tulla. Kuivaakin kuivempaa tekstiä.