Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 vaatteen haaste

Vierailija
15.04.2026 |

Te 5 vaatteen haasteella olevat! Meneekö suunnitelmien mukaan? Mitä olette hankkineet vai oletteko mitään, ja onko teillä valmis suunnitelma siitä, mitä aiotte tänä vuonna hankkia? 

Itse en ole vielä ostanut mitään uutta tänä vuonna, sateenvarjoa ei varmaankaan lasketa, mutta olen ostanut kirpparilta jo yhtä ja toista eli liikaa. Olen päättänyt rajoittaa myös kirppariostoksia ihan reippaalla kädellä. Miten te muut, onko teillä tavoiteluku myös kirppariostoksille ja mikä se on? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään vaatetta en ole vielä ostanut, uusi takki pitää jossakin välissä hankkia mutta sen ehtii sitten syksymmällä kun kohta tulee kesä.

Vierailija
2/5 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä 2024 ostin alennusmyynnistä takin, sukkia ja kengät. Sen jälkeen en ole ostanut mitään vaatteisiin tai kenkiin liittyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, olen ostanut jo 5: ensin tammikuussa kahdet rintsikat ja kahdet alushousut. Nuo tuli kyllä aivan tosi tarpeeseen. Lisäksi olen ostanut yhden uuden t-paidan. 

Vierailija
4/5 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oih, olen ostanut jo 5: ensin tammikuussa kahdet rintsikat ja kahdet alushousut. Nuo tuli kyllä aivan tosi tarpeeseen. Lisäksi olen ostanut yhden uuden t-paidan. 

Alusvaatteita ei vissiin lasketa mukaan 5 vaatteen haasteessa yleensä.

Vierailija
5/5 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostan uuden vaatteen, lahjoitan yhden pois.