Luuleeko naiset tosiaankin, että kaikki miehet ovat heistä kiinnostuneita :'D
Kommentit (27)
En tasan luule. Miksi luulisin ja mistä olet tuon keksinyt?
No kyllä juu! Sitähän lassukasto on meille hokenut täällä jo pitemmän aikaa että niin rumaa ja lihsvas ei olekaan etteikö jokainen mies panisi.
Tietenkin luulevat, miten voit edes epäillä tuollaista?
Mistä ihmeestä olet saanut sen käsityksen?
Aika harva luulee. Mutta kyllä niitäkin on jotka luulevat. Minäkin nauran heille.
En tiedä mitä "naiset" luulee. Minusta ei ainakaan kaikki miehet ole kiinnostuneita, vain noin neljäsosa.
Mä luulen että kukaan mies ei ole musta kiinnostunut
Naiset luulee että kaikki betamiehet on heistä kiinnostuneita, mutta he hakee vain alfamiesten huomiota.
Jotkut tosiaan luulevat kaikkien olevan heistä kiinnostuneita ja jotkut luulee, ettei ketään ole.
En tiedä onko välimallin naisia.
no empä oikeestaan luule, ja jos onkin jotain luuloja jätän ne siihen.
en toimi, ellen oo sata varma
Vierailija kirjoitti:
No kyllä juu! Sitähän lassukasto on meille hokenut täällä jo pitemmän aikaa että niin rumaa ja lihsvas ei olekaan etteikö jokainen mies panisi.
No, näinhän se käytännössä menee.
Tietenkin jos on saatavilla erittäin seksikäs nainen ja vähemmän seksikäs, moni mies ottaa erittäin seksikkään. Mutta jos paikalla ei ole kuin vähemmän seksikäs nainen, likimain jokainen mies koittaa saada pillua häneltä.
Jossain baarin tupakkapaikalla naiset usein automaattisesti olettaa, että juttelemaan tuleva mies yrittää iskeä. Olen muutaman kerran sanonut suoraan, että en yritä iskeä vaan tupakoimaan minä tänne tulin. Sentään saatiin smalltalkia aikaiseksi.
Luulen kylläkin et kukaan mies ei ole musta kiinnostunut :/
Kyllä kaikki miehet on tähän asti aina olleet kiinnostuneita ainakin musta, ikään katsomatta. T. 30v. blondi
TIEDÄN, että miehet ovat kiinnostuneet minusta. Olen siro, pieni ja vaalea 32v nainen. Hymyilen kaikille ja näytän kiltiltä naapurintytöltä. Olen varattu, enkä etsi muuta miesseuraa. Huomiota saan silti mielinmäärin.
Yllättyisin jos joku olisi minusta kiinnostunut.