Fatfashionin blogit
Kyllä rupee porukka rupsahtaan. Mitä siellä tekee esim Toobigtobeme, Prime body, queen of everything... pitäiskö vaihtaa paikkaa
Kommentit (93)
Ehkä ne vois perustaa jonkun fitnesseläkeläiset -portaalin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne vois perustaa jonkun fitnesseläkeläiset -portaalin.
= Fatfashion.
Ketuttaakohan tota Primee kun otti tissit ja nyt ne on uponnu oman rasvan alle?
Hese ja house of brandon ja tietty ellos vois sponssata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ollut blogia, mutta olen kokenut samaa heittelyä painossa: 2012 laihdutin 75kg:sta 60kg:n. Rasva% 20, näkyvä sixpack ja lihakset, tein helposti lankkua minuuttitolkulla, tein 20 leuanvetoa, 40 miestenpunnerrusta, juoksin kymmenen kilometrin lenkkiä ja juoksin puolimaratonin 2014.kyttäsin sairaalloisesti ruokiani, söin minimaalisesti hiilaria.
Jouduin polvivaivojen takia tauolle juoksussa ja salissa. "Tauko" jatkui ulkomaille muuton ja uusien kiireiden takia. Ruokavaliokin muuttui, otin hiilarit takaisin. Nyt paino 80kg.Ymmärsit siis olla aloittamatta hetken huumassa "Fit fir life" blogia, julistamatta uutta " elämäntapaasi" ja kuvaamatta belfieitä fitness-poseissa ja jätit lasiset kisakorkkarit tilaamatta . Onnea. Olit realistisempi kuin nämä bloggaajat.
Jaha, tärkeintä ettei kukaan tiennyt että sinulla oli unelmia ja maineesi täydellisenä ihmisenä säilyi.
Se heissä ihanaa onkin, ovat inhimillisiä ja näyttävät, millaisia reilu 30-v äidin elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ollut blogia, mutta olen kokenut samaa heittelyä painossa: 2012 laihdutin 75kg:sta 60kg:n. Rasva% 20, näkyvä sixpack ja lihakset, tein helposti lankkua minuuttitolkulla, tein 20 leuanvetoa, 40 miestenpunnerrusta, juoksin kymmenen kilometrin lenkkiä ja juoksin puolimaratonin 2014.kyttäsin sairaalloisesti ruokiani, söin minimaalisesti hiilaria.
Jouduin polvivaivojen takia tauolle juoksussa ja salissa. "Tauko" jatkui ulkomaille muuton ja uusien kiireiden takia. Ruokavaliokin muuttui, otin hiilarit takaisin. Nyt paino 80kg.Ymmärsit siis olla aloittamatta hetken huumassa "Fit fir life" blogia, julistamatta uutta " elämäntapaasi" ja kuvaamatta belfieitä fitness-poseissa ja jätit lasiset kisakorkkarit tilaamatta . Onnea. Olit realistisempi kuin nämä bloggaajat.
Vielä parempi, jos olisit pitänyt sen elämäntavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha, tärkeintä ettei kukaan tiennyt että sinulla oli unelmia ja maineesi täydellisenä ihmisenä säilyi.
Se heissä ihanaa onkin, ovat inhimillisiä ja näyttävät, millaisia reilu 30-v äidin elämä on.
Totta, mut bloggaa vähän väärässä paikassa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, mut bloggaa vähän väärässä paikassa!!!
Sehän ap:n pointti olikin?
Vierailija kirjoitti:
Lasiset kisakorkkarit :DDD
Ois kiva tietää, vieläkö on tallessa
Kuka bloggari lähtenyt ja nykyinen blogi?
TBTBM on kyllä
ihana, lemppari tuolta portaalista.
Prime leuhka, vaikka ei varaa olla.Vauva arkea pakoon kampaamoon.
"Vangin vaimo" blogi hyvä kakkonen.
Ainakin Hikikinkku tulee ekana mieleen ja sit ainakin 3 muutakin, en muista nimiä...jotka siis lähteny.
On toi TBTBM ihan jees, mut ei fit blogaaja. Prime vaikuttaa v mäiseltä ja ilkeältä. Nostanut ittensä johki korokkeelle.
Milloin Queen of Everything on urheillut? Ymmärsin hänen jostain tekstistä, että on aina vaan? ihaillut fitness-ihmisiä. Hän on siis eräänlainen fitness-perskärpänen, joka ilmeisesti jskoo, että se riittää tekemään hänestäkin fitin. Huvittavaahan se on ne kuvat ruuista, joissa luvalla sanoen ei mitään terveellistä, ja häsänä fitness. Sitten blogiin itkupostaus, kun joku uskaltanut kyseenalaistaa croissantin ja juissin fitness-arvon. Luen ko. blogia vähän kai samasta syystä, kun jotkut seuraa Tuksua.
Ei kai koskaan. Ja eiks se miehekseen ole ottanu aina jonku bodaajan. Miten tää on edes EKSYNYT tonne kirjottaan? Ale-koodi joka helkutin tekstissä. Aika tylsäkin...
Ida Jemina on paras. Täydellinen kroppa, tietää mistä kirjoittaa, teksti on sujuvaa, ei kirjoitusvirheitä, kauniit kuvat, inspiroiva.
En aluksi pitänyt kun oli bannerissa joku minimekko päällä ja kengät kaameilla koroilla ja loin vähän bimbokuvan mielessäni hänestä. Hän on kuitenkin saanut mieleni muuttumaan positiiviseen suuntaan
Primen uusin postaus! Kyllä on,ilkeä ja itsekäs ihminen!Ihan sama vaikka 80muuta ihmistä jää lennolta, kunhan MINÄ pääsen kotiin!
Ihan uskomatonta paljonko kroppa voi kerätä raskauden aikana varastoa kisakunnon jälkeen viitaten prime bodyn umppuun. Kai siinä on keho jossain hätä nälkiintymistilassa? Ei voi olla tervettä todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Primen uusin postaus! Kyllä on,ilkeä ja itsekäs ihminen!Ihan sama vaikka 80muuta ihmistä jää lennolta, kunhan MINÄ pääsen kotiin!
Toisaalta Umppu kyllä tekstissä myönsi itsekkyytensä.