Fatfashionin blogit
Kyllä rupee porukka rupsahtaan. Mitä siellä tekee esim Toobigtobeme, Prime body, queen of everything... pitäiskö vaihtaa paikkaa
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
http://www.is.fi/hyvaolo/art-2000005228059.html
Oho. Ei ole saanutkaan valita itse kuvakulmaa, niin kylläpäs queen onkin iso. O_o
Logiikka ontuu kyllä iloisesti, kauneuden eteen kuuluu kärsiä, mutta kunhan se kärsimys ei vaan tarkoita laihduttamista.
Ja blogissa on paljon tekstejä siitä miten ei tarvitse pyrkiä timmiksi kun on kaunis ja hyvä sellaisena mitä on. Miksi sitten on käyty rasvaimuissa ja vatsan-käsivarsien kiristysleikkauksissa, botoksia ottamassa ja huulia täyttämässä?
Sitten valittaa kun tinderin miehiä ei kiinnosta.. No oisko kyse painosta! Ei monikaan syty noin ISOSTA ihmisestä.
Mä ihmettelen tärkeysjärjestystä: eikö oma terveys tule ennen miehen etsimistä? Käyttäisin Tinderiin käytetyn ajan mieluummin treenaamiseen tai vaikka niiden ruokien tekemiseen, johon ei löydy aikaa ja siksi tulee syötyä huonosti.
Eikö noihin jalkoihin satu, kun tursuavat noista kengistä 😲?
Vierailija kirjoitti:
Herramuvereni... kyllä on Anna melko tuhdissa kunnossa Mallorcalla. Umpulla ja Annalla samanlaiset läskivartalot
ja sit laittaa kuvia et sais "oot niin upea nainen"-kommentteja. Milloin tuollaisesta vartalosta on tullut ihana? Kumma jos ei kohta diabetes paukahda päälle, ellei ole jo
Miettikää jos bloggaaja olisi tässä tapauksessa mies. Iso kaljamaha speedoissa rannalla... kuinka monta kommenttia tulisi miten hän on ihana ja rohkea ja upea vartaloinen, niin komea mies?! Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten valittaa kun tinderin miehiä ei kiinnosta.. No oisko kyse painosta! Ei monikaan syty noin ISOSTA ihmisestä.
Eiköhän kaiken kokoisille ole ne omat ottajansa!
Lueskelin just Umpun blogia vuosilta 2012 ja 2013.. oli mun lemppari, ei enää
Mikä siellä on muuttunu? Paitsi että ei näytä enää nälkiintyneeltä oravalta.
Käyttäjä4265 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaiken kokoisille ole ne omat ottajansa!
Todellakin on!
Nämä kaikki siirtyneet vaikuttajamedialle? Tuli potkut?
Fat Mama, Monna treena, Johanna Tolppola, onko kaikki raskaana kun ovat niin kovasti lihoneet?
"En mä voi syödä terveellisesti, kun mullon syömishäiriö. Emmä oo mikään tavallinen, laiska pullukka."