Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fatfashionin blogit

Vierailija
14.05.2016 |

Kyllä rupee porukka rupsahtaan. Mitä siellä tekee esim Toobigtobeme, Prime body, queen of everything... pitäiskö vaihtaa paikkaa

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.is.fi/hyvaolo/art-2000005228059.html

Oho. Ei ole saanutkaan valita itse kuvakulmaa, niin kylläpäs queen onkin iso. O_o

Logiikka ontuu kyllä iloisesti, kauneuden eteen kuuluu kärsiä, mutta kunhan se kärsimys ei vaan tarkoita laihduttamista.

"En mä voi syödä terveellisesti, kun mullon syömishäiriö. Emmä oo mikään tavallinen, laiska pullukka."

Vierailija
82/93 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.is.fi/hyvaolo/art-2000005228059.html

Oho. Ei ole saanutkaan valita itse kuvakulmaa, niin kylläpäs queen onkin iso. O_o

Logiikka ontuu kyllä iloisesti, kauneuden eteen kuuluu kärsiä, mutta kunhan se kärsimys ei vaan tarkoita laihduttamista.

Ja blogissa on paljon tekstejä siitä miten ei tarvitse pyrkiä timmiksi kun on kaunis ja hyvä sellaisena mitä on. Miksi sitten on käyty rasvaimuissa ja vatsan-käsivarsien kiristysleikkauksissa, botoksia ottamassa ja huulia täyttämässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten valittaa kun tinderin miehiä ei kiinnosta.. No oisko kyse painosta! Ei monikaan syty noin ISOSTA ihmisestä.

Vierailija
84/93 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen tärkeysjärjestystä: eikö oma terveys tule ennen miehen etsimistä? Käyttäisin Tinderiin käytetyn ajan mieluummin treenaamiseen tai vaikka niiden ruokien tekemiseen, johon ei löydy aikaa ja siksi tulee syötyä huonosti.

Vierailija
85/93 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noihin jalkoihin satu, kun tursuavat noista kengistä 😲?

Vierailija
86/93 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
87/93 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herramuvereni... kyllä on Anna melko tuhdissa kunnossa Mallorcalla. Umpulla ja Annalla samanlaiset läskivartalot

ja sit laittaa kuvia et sais "oot niin upea nainen"-kommentteja. Milloin tuollaisesta vartalosta on tullut ihana? Kumma jos ei kohta diabetes paukahda päälle, ellei ole jo

Miettikää jos bloggaaja olisi tässä tapauksessa mies. Iso kaljamaha speedoissa rannalla... kuinka monta kommenttia tulisi miten hän on ihana ja rohkea ja upea vartaloinen, niin komea mies?! Niinpä.

88/93 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten valittaa kun tinderin miehiä ei kiinnosta.. No oisko kyse painosta! Ei monikaan syty noin ISOSTA ihmisestä.

Eiköhän kaiken kokoisille ole ne omat ottajansa!

Vierailija
89/93 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin just Umpun blogia vuosilta 2012 ja 2013.. oli mun lemppari, ei enää

Vierailija
90/93 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siellä on muuttunu? Paitsi että ei näytä enää nälkiintyneeltä oravalta.

Vierailija
91/93 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4265 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaiken kokoisille ole ne omat ottajansa!

Todellakin on!

Vierailija
92/93 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaaja menehtynyt :( 

Vierailija
93/93 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaikki siirtyneet vaikuttajamedialle? Tuli potkut?

Fat Mama, Monna treena, Johanna Tolppola, onko kaikki raskaana kun ovat niin kovasti lihoneet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme