Aiotteko ostaa uusia vaatteita syksyksi?
Minä ostin alesta uudet farkut, ne tulevat käyttöön. Mutta syksyn muotivörit ovat niin typeriä, että niitä en aio ostaa.
Kommentit (22)
Ostin alesta syystakin ja untuvatakin talveksi. Ihan ok näköiset ja halvat.
Vierailija kirjoitti:
Millaisen syystakin? Ap
En aio. Tuli alkuvuodesta ostettua viisi vaatetta ja kengät. Nyt vielä kesällä uusin alusvaatteita ja sukkia. Loppuvuosi vähintäänkin menee näillä. Talvikengät uusin viime syksynä ja talvitakki on ollut kaksi talvea. Uudet lapaset voisi kutoa talveksi.
En edes tiedä, mitä syksyn muotivärit ovat. Sitten sen kai huomaa, kun joku vaate hajoaa ja pitää hommata uusi. Mustaa, harmaata, beigeä ja valkoistahan yleensä näkyy olevan. Pidän kyllä väreistä.
en osta nykyään muita vaatteita kuin Skimsejä. ei ole varaa muuhun.
Ostan, on pakkokin. Olen käyttänyt kaapista jo pidemmän ajan pois vanhoja vaaatteita joten uudistusta on luvassa syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ostan, on pakkokin. Olen käyttänyt kaapista jo pidemmän ajan pois vanhoja vaaatteita joten uudistusta on luvassa syksyllä.
Nyt on upeasti tarjontaa alennusmyynneissä, jos haluaa käyttövaatetta! Ap
miksi, kaapit väärällään entisiä, en varmaan tarvi mitään 10 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisen syystakin? Ap
Vihreä parkatakki, yli polven. Hyvä syyssateilla.
Ainoastaan sukkia. Miltei kaikissa kantapäät kuluneet jo läpinäkyviksi, kohta ratkeaa. Muuta en tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisen syystakin? Ap
Vihreä parkatakki, yli polven. Hyvä syyssateilla.
Varmasti käytännöllinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
miksi, kaapit väärällään entisiä, en varmaan tarvi mitään 10 vuoteen.
Minullakin oli tämän kaltainen tilanne kun aloitin kaapin tyhjennyksen. Nyt alkaa olla jo melkein liian vähissä nuo vaatteet. Rahallinen tilanne vähän harmittaa mutta uusia on ostettava kuitenkin, ostan sieltä mistä pystyn.
Ostan kaiken vintedistä. Ei mitään järkeä ostaa kalliimmalla kaupasta. Siellä on paljon ihan uusiakin vaatteita.
Tuskin. Syksyllä myytävät värit eivät sovi minulle ollenkaan. Jos jotain tarvitsee, yritän löytää sen kevätmalliston alesta.
Vaatekaapissa on vajetta eri väreistä, joten ostan uutta, jos löydän kivoja vaatteita eri väreissä. Muuten vaan en osta mitään, ellei mitään syytä ostamiseen ole. Mutta nyt on lähinnä mustaa kaapissa ja se on ihan liian synkkää.
Kumma meillä lyhyen kesän suomalaisilla, kun on vasta heinäkuun alkupuolisko ja elokuukin vielä kesäaikaa, mutta moni miettii jo syksyä. Itselläkin kyllä ajatukset on jo syksyssä käyneet.
Mä olen nyt 50+. Mulla oli paha osteluvimma aiemmin. Osin pahaan oloon eli avioliitto ahdisti. En edes tajunnut sitä, ennen kuin erottiin ja pakonomainen tarve ostaa kaikkea loppui kuin seinään.
Nyt on vaatteita koko loppuiäksi, jos siis paino pysyy edes jotenkin samana. On pysynyt koko aikuisiän, joten ehkä onnistuu jatkossakin. Voisin perustaa vaatekaupan... Ainoastaan alusvaatteita, sukkia, hanskoja ym. kuluvaa pienvaatetta joudun ostelemaan tulevina vuosina. Muuten voin tehdä löytöjä omista kaapeista.
Onneksi on tullut ostettua ja suosittua ajatonta vaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Kumma meillä lyhyen kesän suomalaisilla, kun on vasta heinäkuun alkupuolisko ja elokuukin vielä kesäaikaa, mutta moni miettii jo syksyä. Itselläkin kyllä ajatukset on jo syksyssä käyneet.
Helteet tulivat niin aikaisin. Ap
Pitää niitä varmaan jotain ostaa, kun iso osa vaatteistani on liian suuria. Sen verran paljon on paino pudonnut alkuvuoden aikana. Muuten ei tarvis.
Mut onneksi kirppareilta löytää.