MITÄ HERKKUJA AIJOTTE TÄNÄÄ SYÖDÄ??
Kommentit (20)
Just söin palan lohivoileipäkakkua 😋
Kana-aurajuustopiirakkaa
Tv mix salmiakki karkkeja
Hedelmä aakkosia
Poppareita
Punaviiniä.......
!!!!!!!
En tiedä. Maha on sekaisin, joten ei kannattaisi varmaan syödä mitään epäterveellistä. Haaveilen hieman Burger Kingin hampurilaisesta.
Hiljempaa niistä herkuista, kun olen laihdutuskuurilla!
Ribsejä, dippivihanneksia, juustoja, oliiveita, viiniä, jotain sipsintyylistä.
80g irtokarkkeja, siinäpä tän päivän (ja koko viikon) "herkut".
Vierailija kirjoitti:
Silloin kannattaa tulla lukemaan tällaisia ketjuja?
Tuoreita (joskin hollantilaisia) mansikoita :) Herkkulakossa olen, muuten tekisin ehkä pitsaa.
Magnum jäätelön, mansikoita, pizzaa, valko- ja punaviiniä, vuohenjuustoa, patonkia ja savukalkkunaa
Banaanipannareita (banaani+kananmuna+kaurahiutale+mausteet). Jos en olisi herkkulakossa ja laihiksella, niin söisin karkkia ja sipsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kannattaa tulla lukemaan tällaisia ketjuja?
Otsikko kirjoitettiin huutamalla, joten kiinnitin huomioni ja käskin olemaan hiljempaa?
Ingmanin valiojäätelö jossa on appelsiinikastiketta. Muuten ihan terveellisesti. Lukuunottamatta Pepsiä.
Mä en ymmärrä tätä, joka aina kyselee mitä herkkuja syöt, mitä söisit, mitä sipsiä huomenna, mitä karkkia illalla, mikä paras milloin mikäkin herkku... Haloo, elämän ainoa sisältö syöminen?
Just on pizzataikina nousemassa. Illalla teen poppareita. Jos mies osaa yhtään lukea mua niin tuo viiniä. Todennäköisesti ei, niin haen sitten siiderin lähikaupasta.
Tuli syötyä riisiä ja nakkikastiketta perunaleipää jossa juustoa ja salaattia.kovat herkut kyseessä
Kermavaahtoa