Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fetissit

Vierailija
14.05.2016 |

Minkälaisia fetissejä ihmisiltä löytyy? Hallitseeko ne teidän seksielämää miten paljon? Onko seksi ilman seksuaalista nautintoa tuottavan/lisäävän materian läsnäoloa ollenkaan nautinnollista? Miten teidän kumppanit suhtautuu asiaan?

Kaipaisin näkökulmia, aikoja sitten paljastui oman ukkokultani fetissi, joka on nyt riistäytynyt käsistä niin että seksi ei onnistu jos en ole pukeutunut tietyllä hänen vaatimallaan tavalla :/ kamppailen tässä itseni kanssa kun en voi vaatia miestä muuttamaan mieltymyksiään, mut joka kerran kuolen vähän sisältäpäin kun minä itse en häntä lainkaan kiihota enkä riitä hänelle, ainut mikä hänelle tuo nautinnon on nuo vermeet sängyssä....

Hjälp 😩

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne vermeet itsessään... että kyllä sinä ihan itse, ehostettuna niilla vermeillä, on sitä mistä hän kiihottuu ja jota hän haluaa.

Mitkä vermeet muuten? Latexi? Nahka? Saappaat? WaM?

Vierailija
2/18 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkii jaksa uskoa että minä ilman niitä vermeitä kelpaan, kun mies on ku kuollut kala sängyssä jos en pukeudu. Ja siis kyse on niinkin viattomasta ja simppelistä asiasta kun sukkahousut. Siis aivan jokaikinen kerta jotain nailonia on oltava yllä. Mikään spontaani sekstailu ei käy päinsä, jos ei oo sukkiksia/stay uppeja mulla jalassa. Eihän se mua haittaa silloin tällöin miehen toiveita toteuttaa, ja teenkin sen ihan mielelläni, mut tunnelma latistuu väkisinkii (minulla siis latistuu, miehellä kohoaa) ku kesken kaiken pitää kiiruhtaa laittamaan sukkista jalkaan😒 -AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en nyt snaijaa, siis hiffaa. Annatsä miehes laukee pakaroilles, selälles, niskaas

/hiuksiis ja siitä vaikka kappelin terassille, vai et?

Vierailija
4/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee alle minuutin kun vaimo runkkaa mut naamalleen. En tajua mikä siinä on, mutta ei se mitään alistamista ole... enemmänkin kauneudelle saamista tai jotain... en tajua itsekään. Onneksi se tykkää tehdä mulle hyvää... ja vastaavasti minä sitten hänelle. Kiva panna sen näköistä naista... senkin olen oppinut miten jatketaan ja vaimo on sitten tosi kuumana.

Vierailija
5/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jotenkii jaksa uskoa että minä ilman niitä vermeitä kelpaan...

Et niin, mutta ei ne sukkiksetkaan kelpaa ilman sinua. SINÄ, niissä vermeissä, siinä on sitä jotakin!

Tämä on niin jännä kuinka erilainen miesten ja naisten maailma on. Riemaistuisin jos naiseni kiinnostus olisi noin helppolla herätettävissä, minulla olisi lyhyessä ajassa valtava sukkisvarasto ja yrittäisin kehittää tyyliä eteenpäin. Aivan totaalisen sama olisiko kyseessä sukkikset tai cowboy-hattuja tai mitä vaan, jos se saisi hänet liekkeihin panostaisin siihen ja olisin onnellinen.

Vierailija
6/18 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap.n kannattaisi pitää sukkiksia vaikka tyynyn alla ja mies vois laittaa ne jalkaasi. Tai sitten laitat ne jalkaasi osana esileikkiä esim pyllistät samalla

Vierailija
7/18 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vanhalla pervolla on fetissinä pikkuhousut, mieluummin käytetyt, kosteat ja tuoksuvat. Minun pitää saada riisua ne ja haistellä niitä. Toki akti onnistuu ilman niitä, mutta kiihkeämmin pikkareiden kanssa.

Vierailija
8/18 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jotenkii jaksa uskoa että minä ilman niitä vermeitä kelpaan, kun mies on ku kuollut kala sängyssä jos en pukeudu. Ja siis kyse on niinkin viattomasta ja simppelistä asiasta kun sukkahousut. Siis aivan jokaikinen kerta jotain nailonia on oltava yllä. Mikään spontaani sekstailu ei käy päinsä, jos ei oo sukkiksia/stay uppeja mulla jalassa. Eihän se mua haittaa silloin tällöin miehen toiveita toteuttaa, ja teenkin sen ihan mielelläni, mut tunnelma latistuu väkisinkii (minulla siis latistuu, miehellä kohoaa) ku kesken kaiken pitää kiiruhtaa laittamaan sukkista jalkaan😒 -AP

Kerran tulin vain  kertoneeksi täällä  ,että laitoin ne kesällä miehen mieliksi valokuvaan jalkaan-ja sain siitä (täällä av:llä)  heti  paheksuvia kommentteja ja itselleni pilkallisen nimityksen.

Tuon 'leiman' sitkeyttä pahensi vielä se,kun kerroin itsekin nauttineeni siitä ajatuksesta että mies halusi ottaa ihan kuvankin minusta niissä pelkästään ne jalassa  ulkona venereissullamme saaressa ollessamme  muistoksi ja että rakastelimmekin  siellä, sekä erityisesti se seikka,  että mieheni nyt sattumoisin on 12 vuotta minua vanhempi. ( ...no onpa siis 'todella' "pervoa",jos mies ottaa valokuvan vaimostaan heidän yhteiseen albumiinsa ..aivan siis jo "sairasta" toimintaa jonkun mielestä)

Siis molemmille täysin harmiton tuo koko juttu,mutta mikä valtava paheksunnan ja pilkan  määrä, täällä kun siitä kerroin, nuorempieni taholta !

Ikäänkuin kukaan muu,kuin minä  ei koskaan,milloinkaan, saati miehen aikana ja hänen nähtensä  käyttäisi tuota(itse asiassa kuitenkin melko  arkista) vaatetta...

En tosiaankaan tiedä onko  tuo niin ahdasmielinen ja noin herkästi  tuomitseva suhtautuminen ihmisten normaaliin  seksuaalisuuteen enemmän säälittävää, vai naurettavaa, mutta ehkäpä se on niitä molempia ihan yhtä paljon.Siis jotain todella surkuhupaisaa

Ei  normaalien ihmisten elämä parisuhteessa sentään minkään 'fetissin' (...minusta ne nyt kyllä olivat ennemminkin vain ihan  tavalliset sukkahousut) ympärillä tarvitse 'pyöriä' vaikka nyt tietäisikin että ,jollakin tietyllä vaatekappaleella (voihan se joillakin pareilla olla joku muukin)  miehen saisi  vähän ilahtuneemmaksikin...

Onko sillä loppujen lopuksi paljonkaan eroa verrattuna siihen, jos tekee hänelle joskus jotain hänen oikein mieliruokaansa tai vaikka leipoo kakun,josta hän aivan erityisesti pitää ?

Molemminpuolisen ilahduttamisen iloa vain  ja siis sitä parisuhteen harmoniaa  ,sanoisin.

Pidänhän itsekin siitä jos esim. saan häneltä  naistenpäivänä nätin iltakäsilaukun,tai muita minua ilahduttavia pikku huomaavaisuudenosoituksia silloin tällöin pitkin vuotta.

Sitä yhdessäolon ihanuuttahan ja siitä nauttimistahan tuo kaikki toisenkin huomioiminen vain on ja sitä asennetta kummankin taholta  parisuhteessa ilmentää.

Ehkä se  joillekin vain  on aivan kestämätön paikka kuulla,jos joillain meneekin parisuhteessa ehkä vähän paremmin kuin itsellä sen oman siippansa tai seurustelukumppaninsa kanssa.

Jotenkinhan ja jollainhan  se on sitten vain päästävä lyömään äkkiä  lyttyyn.

Muuta selitystä en minä ainakaan  sellaisen tekopyhän nimittely-paheksumisentarpeen täällä ilmenemiselle keksi.

Oletettavasti nuoret ihmiset ja suvaitsevaisuudeltaan melkein jotain  samaa luokkaa  kuin mikäkin körttimummojen paheksuva  seura..

No,jostainhan se 'elämännautintonsa' pitää heidänkin saada.

Jos ei muuten,niin vaikka sitten  yhteisesti vain  paheksumalla jotain - muiden täällä samanhenkisten kanssa toki.

Vierailija
9/18 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vanhalla pervolla on fetissinä pikkuhousut, mieluummin käytetyt, kosteat ja tuoksuvat. Minun pitää saada riisua ne ja haistellä niitä. Toki akti onnistuu ilman niitä, mutta kiihkeämmin pikkareiden kanssa.

Tuo nyt mitä kerroit kyllä  kuulostaa jo  vähän höpsöltä, mutta on onneksi aika harmitonta sinänsä.Liittyykö tuo muuten parisuhteeseesi,vai onko se vain sen korvike?

Vierailija
10/18 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan, nautin vieraiden miesten kosketuksesta.

Vierailija
11/18 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N,38 kirjoitti:

Onko sillä loppujen lopuksi paljonkaan eroa verrattuna siihen, jos tekee hänelle joskus jotain hänen oikein mieliruokaansa tai vaikka leipoo kakun,josta hän aivan erityisesti pitää ?

.

Jos fetissi on sitä luokkaa niinkun mun miehellä on, ni meillä ei syötäis _ikinä_ mitään muuta kun yhtä tiettyä hänen mielikakkua, aamupalaksi, lounaaksi, päivälliseksi ja iltapalaksi. Päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Joo, toki kakku on hyvää mut rajansa kaikella.

Emt, kai sitä vaan kaipais edes joskus jotain muutakin ku sitä mistä mies tykkää. 😒 Jos joskus tästä parisuhteesta eroan, ni aion kyllä kaikki fetissityypit karttaa kaukaa. Kivaa vaihtelua arkeen tietyissä määrin, mut sitten ku mikään muu ei enää sytytä ni menee hankalammaksi. AP

Vierailija
12/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt mitä kerroit kyllä  kuulostaa jo  vähän höpsöltä, mutta on onneksi aika harmitonta sinänsä.Liittyykö tuo muuten parisuhteeseesi,vai onko se vain sen korvike?

Kyllä parisuhde on ihan kunnossa, vaikka ikäeroa on. Onneksi vaimoni ymmärtää minun fetissini..

Vierailija
13/18 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on fetissi muovisiin esiliinoihin. Vaimo ymmärtää tämän hienosti. Joskus ”hoidan” itseni essulla hyväillen ja joskus vaimo hyväilee minua sillä.

Aika monesti tämä on meillä leikeissä mukana, mutta myös ”normaalia” seksielämää on. Tämä on upea lisämauste! Vaimolla ei ole samanlaista mieltymystä muoviin, mutta tekee sen minun mielikseni. Olen siis ihanassa asemassa. Tästä olen kiitollinen vaimollenu!

Vierailija
14/18 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essumies kirjoitti:

Minulla on fetissi muovisiin esiliinoihin. Vaimo ymmärtää tämän hienosti. Joskus ”hoidan” itseni essulla hyväillen ja joskus vaimo hyväilee minua sillä.

Aika monesti tämä on meillä leikeissä mukana, mutta myös ”normaalia” seksielämää on. Tämä on upea lisämauste! Vaimolla ei ole samanlaista mieltymystä muoviin, mutta tekee sen minun mielikseni. Olen siis ihanassa asemassa. Tästä olen kiitollinen vaimollenu!

Minulla samanlainen fetissi,

Lisättynä kumihanskat joilla vaimo hivelee alakertaa ja hyvin rasvattuna työntää sormen anukseen samalla kun on esiliina päällä

Vierailija
15/18 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pissafetissi ja pikkuhousufetissi, mutta riittää, että saan toteuttaa niitä lisämausteina silloin tällöin. Olen yleensä tyytyväinen aivan tavalliseen, normaaliin seksiin. Fetissit eivät siis ole sillä lailla hallitsevia, että niitä olisi pakko olla aina. Vaimo ymmärtää mieltymykseni hyvin ja toteuttaa joskus mielikseni. Arvostan hänen suhtautumistaan, koska ei ole itsestäänselvyys, että hyväksyy ja toteuttaa sellaisia. En itsekään halua fetissejä mukaan jokaiselle seksikerralle, eikä niitä aina voisi kumppanilta odottaa paitsi jos kumppanillakin olisi samat fetissit. Eiköhän tässäkin kohtuus ole tärkeää eli lisämausteina fetissit ovat hyvä juttu, mutta jos alkavat hallita koko seksuaalisuutta, niin onhan se ongelmallista.

Vierailija
16/18 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on satiinifetissi. Kiihotun naisesta, jos hän on tarpeeksi seksikäs, vaikkei hänellä olisi satiinia yllään, mutta vielä enemmän, jos hänellä on satiinia yllään. Satiini kiiltää kauniisti ja seksikkäästi ja tuntuu ihanalta. Tahtoisin hyväillä naista, jolla on yllään satiinia.

Vierailija
17/18 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi suihkussa. Rakastan sitä. Vaikka mun pää siinä suihkun alla ja sit mua nuollaan samalla. Tai no ihan kaikki käy mut toi lemppari. En tiedä onko oikeasti fetissi, mut joo. Parempaa kuin muualla.

Vierailija
18/18 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla syntyi fetissi sattuman kaupalla erään yhden yön tuttavuuden kanssa. Tuo nainen ohjasi mut istumaan hajareisin päällensä, liu'utti itseään siitä alaspäin, ja alkoi nuolla ja työnnellä kieltään pyllyyni. Valitettavasti tämä fetissi on mielestäni sen verran pervo, että en ole sitä kehdannut suoraan pyytää keneltäkään, ja on jäänyt tähän yhteen kertaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi