Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi Miss Suomi on todiste siitä, että suomalaisten meisten kannattaisi pariutua Aasialaisten naisten kanssa

Vierailija
14.05.2016 |

Lopputulos on jotain todella kaunista kuten Miss Suomesta voi päätellä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei

Vierailija
2/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hänen äidillään on kauniimmat piirteet, tosi sirot! Suomalaiset geenit huononsivat hänen ulkonäköään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisten naisten ei kannata pariutua suomalaisten kanssa. Tulee paljon kauniimpia lapsia aasialaisten kanssa.

Vierailija
4/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot selitykset hei. Jos haluat aasialaisen naisen niin senkus yrität saada sellaisen. Mullakin on aasialainen mies.

Vierailija
5/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, siis toki tiedän miten pohjoisafrikkalainen tulee kirjoittaa

Vierailija
6/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin on ihan hyvä että geenit vähän sekoittuvat. Suomalaiset alkaa olla niin sukusiittoisia, että lopputulos on todella rumaa.

Itse olen suomalainen ja mulla on suomalainen mies, mutta jos lapsia haluaisin, tekisin ne kyllä ulkomaalaisen kanssa. Tästä olen miehellenikin puhunut ja hän on samaa mieltä. Mutta siis, veloja olemme kummatkin.

Vierailija
7/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy tunnustaa, että olen samaa mieltä. Geenit paranee, kun ei ota puolisoa liian läheltä. Upea missi!

Vierailija
8/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei homma toimisi myös niin päin, että suomalainen nainen pariutuu aasialaisen miehen kanssa? Sama geenipooli.

Vierailija
9/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei homma toimisi myös niin päin, että suomalainen nainen pariutuu aasialaisen miehen kanssa? Sama geenipooli.

Suomalainen nainen ei saa olla rotupetturi, se on iljettävää.. Suomalainen nainen on suomalaisen miehen omaisuutta.

Vierailija
10/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulemma ihan tieteellisesti tutkittu että kehitysvammaisuuden riski on suurempi jos vanhempien geeniperimä on liiaksi toisistaan poikkeava. Sisäsiittoisuus pahasta, samoin liiallinen eroavaisuus..

Vierailija
11/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen ei saa olla rotupetturi, se on iljettävää.. Suomalainen nainen on suomalaisen miehen omaisuutta.

No no niinhän te olette. Me olemme tätä maata puolustaneet ja rakentaneet. Me ostamme teidän omakotitalonne, autonne, koiranne ja kustannamme paskavoiteenne ja peräsuolimeikkinne. Joten suu kiinni ja pillu levälleen kun tekee mieli tai sitten ulko-oven kautta poistutte.

Jep, aivan varmasti olet puolustanut. No missä mun talo, auto ja koira sitten viipyy jos moiset on mulle luvattu? Oot kyllä niin kovis, huhhuh.

Vierailija
12/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pelkkä pariutuminen riitä vaan pitää tehdä myös niitä lapsia. Harmi, että ainakin palstan miesten mielestä nainen menee pilalle synnytettyään, joten siinä olisi assennemuutoksen paikka.

Vierailija
13/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kun päin mutta latino+suomi miksauksesta saa hotteja jälkeläisiä

Vierailija
14/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta hänen äidillään on kauniimmat piirteet, tosi sirot! Suomalaiset geenit huononsivat hänen ulkonäköään.

Samaa mieltä. Äitinsä on juuri sellainen täydellisen eteerisen kaunis kiinalainen.

Vierailija
15/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä vaan, jos kerran kirjoitat aasialaisen isolla keskellä lausetta.

Vierailija
16/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Lola on todiste, että kannattaa pariutua afrikkalaisten miesten kanssa :D Lola sijoittui kolmanneksi Miss Universum -kisoissa. Saas nähdä, miten Söörlille käy :D

Vierailija
17/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset miehet ovat kaikista vähiten haluttuja. Suomalainen nainen pariutuu jopa suomalaisen miehen kanssa mieluummin kuin aasialaisen miehen kanssa. Varmaan ainut poikkeus suomalaisen naisen miettiessä kumppanin haluttavuutta maantieteelliseltä pohjalta.

Mulla on aasialainen mies, ja myös kadulla näen melkein joka päivä perheitä, joissa mies on aasiasta. Nykyään korealaiset, japanilaiset, kiinalaiset, thaimaalaiset ja vietnamilaiset miehet on haluttuja. Ovat perhekeskeisiä, kauniita, kohteliaita ja tekevät rahaa. En voi valittaa.

Vierailija
18/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missi suomi skabassa kilpaillaan kauneudesta, levee naama tällä missillä. Varmaan kaunis sisältä, ei ollut niin teennäinen mitä nämä muut . Kuka noita valmentaa? Nyt pisti silmään ja kuuloon kuinka teennäisiä olivat. En ennnen ole niin huomannut . Ne vastaukset, täyttä komediaa  monenkin kohdalla. Ei hyvää päivää.

Vierailija
19/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, että äiti on suomalainen ja isä jostain muualta. Lapsi syrjäytyy helpommin, jos isä on viinaan mieltynyt lassukka ja äiti turistirysässä mukaan liimautunut elintasopakolainen.  

Vierailija
20/44 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasialaisen kanssa pariutumisessa on vain se huono homma, että voi tulla poikia... Nimittäin ne aasialaistaustaiset pojat ovat ikävä kyllä yleensä siroja ja hentorakenteisia, eivätkä vastaa muiden etnisten ryhmien naisten käsitystä haluttavasta miehestä. Homopiireissä voi toki bottomina olla ihan hyvä vienti.

Se Hollywood-tuottajan poika Rotger jotain oli aasialaistaustainen, eikä saanut naista millään. Ja ampui muutaman ihmisen hengiltä.

Keanu reeves? Kelpais varmaan aika monelle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme