Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei tullut kotiin yöksi

"riivaaja"
14.05.2016 |

Heippa! Mielipiteitä tiedustelen.

Mies lähti eilen viettämään iltaa kaverinsa kanssa ja hänen piti tulla kotiin yöksi. Kahden aikaa yöllä koitin soittaa hänelle, mutta koska hän ei vastannut puhelimeen, soitin kiukkuisena hänen kaverinsa puhelimeen ja tavoitin hänet siitä. Hän siis itse vastasi. En jutellut hänen kaverinsa kanssa, jonka tunnen kyllä hyvin. Mies ilmoitti juovansa vielä muutaman ja tulevansa kotiin.

Puolitoista tuntia myöhemmin koitin soittaa hänelle uudelleen monta kertaa, eikä hän vastannut. Nyt aamulla heräsin eikä hän ollut kotona. Soitin tietenkin jälleen hänelle, eikä hän taaskaan vastannut. Tovin kuluttua hän soitti takaisin. Kutsui minua riivaajaksi, koska olin koittanut soittaa yön aikana monta kertaa ja oli mulle vihainen..

Olemme seurustelleet viisi vuotta ja tämä ei ole eka kerta, kun hän tekee näin. Aina on luvannu, että ei tapahdu uudelleen. Ja näinä muina kertoina en ole edes välttämättä soittanut mitään kiukkupuheluita keskellä yötä, eli ei jätä sen takia tulematta.

Olenko minä tässä kamala "riivaaja"? Ja tässä on koko tarina mitään poisjättämättä.

Ps. Kyse ei taida myöskään olla siitä, että olisi miettinyt eroa pidemmän aikaa. Mies kosi n. viikko sitten.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo sinusta ok? 

Vierailija
2/63 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin sohvalla melko varmasti.....:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen olisi pitänyt yöllä ilmoittaa että aikookin yöpyä esim. kaverillansa.

Vierailija
4/63 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku kehtaa soitella noin?

Vierailija
5/63 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on nainen/naisia kierroksessa.

Vierailija
6/63 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo sinusta ok? 

Ei ole. Mutta miehen mielestä on ja minun mielestäni hän on väärässä.

-AP

Vierailija
7/63 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää varmasti.. eli jätä se heti!

Vierailija
8/63 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
9/63 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen

Vierailija
10/63 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisuutta olla kertomatta että hei jäänkin kaverin sohvalle tms. Vastuuton mies.

Vierailija
11/63 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku kehtaa soitella noin?

Sellainen, jota kyseinen mies on kerran pettänyt. Tästä on kuitenkin monta vuotta ja asia on käsitelty, mutta mielestäni hänen pitäisi ilmoittaa mikäli ei ole tulossa kotiin..

-AP

Vierailija
12/63 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo sinusta ok? 

Ei ole. Mutta miehen mielestä on ja minun mielestäni hän on väärässä.

-AP

No muuttuuko miehesi käsitys, jos kerrot ettet aio sitoutua loppuiäksesi mieheen, joka käyttäytyy noin. Ja itsesi on mietittävä, onko tämä dealbreaker vai ei. Minulle olisi. 

Vierailija
13/63 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosi mutta haluaa silti vielä juosta naimassa. Munkin miehellä oli tällänen kaveri.

Vierailija
14/63 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kerran ku mies lähtee ulos kavereidensa kans (oletan, että ei ihan kovin usein lähde) ni sinä soittelet koko ajan perään ja kyselet jotain väliaikatietoja..... herääs nyt

Vierailija
15/63 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on nainen/naisia kierroksessa.

Ei, vaan hän vietti vapaapäivää naisesta. Miesten maailmassa on -yllätys!- muutakin kuin naiset.

Vierailija
16/63 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän miehesi on mieltä kun seuraavan kerran menet viettämään naisten iltaa etkä tule yöksi kotiin ?!

Vierailija
17/63 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen tai mun ollessa viihteellä, kumpikaan ei ole soittanut toiselle kahdelta yöllä ja kiukkuisena vaatinut tulemaan kotiin.

Miksi sä teit niin? Oletko sä joku äiti, joka säätelee kotiin tulo ajat?

Miehen yöpyminen muualla oli ehdottomasti väärin, kun ei siitä ilmoittanut, mutta kyllä säkin aika kiukkuiselta pirttihirmulta kuulostat.

Vierailija
18/63 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei tullut, mutta tiedän, että nukkuu kaverinsa luona, kun en jaksanut lähteä 3 aikaan aamuyöstä hakemaan häntä. Taksi olisi maksanut yli 50 €, joten ymmärrän ettei viitsi maksaa. Minäkin olen monesti jäänyt kaverille yöksi, kun en ole raaskinut maksaa taksia enkä ole saanut kyytiä. Lisäksi yleensä olen edeltävänä iltana mennyt omalla autolla kaverin luo, joten parempi lähteä kaverilta suoraan omalla autolla kotiin saatikka lähteä vielä hakemaan autoa aamulla... Mutta me kyllä aina ilmoitamme, kun ei tulla kotiin yöksi. En ole ikinä epäillyt eikä tietääkseni miehenikään.

Tosi on, että jatkuva pommittaminen on riivaamista ja varmasti ärsyttää, mutta pitäisi silti ilmoittaa itsestään, ettei toisen tarvitse riivata.

Vierailija
19/63 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sä kamala riivaaja ja kyttääjä. Jos mies lähtee baariin, niin anna olla. Hän on kotona sitten kun ovi kolahtaa.

Mäkin siirtyisin kaverin sihvalle, jos mies soittelisi ja vahtis. Tosin mä sanoisinkin sen suoraan.

Miehesi siis puolestaan on munaton valehteleva vässykkä.

Jättäisin valehtelevan paskan.

Vierailija
20/63 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen tai mun ollessa viihteellä, kumpikaan ei ole soittanut toiselle kahdelta yöllä ja kiukkuisena vaatinut tulemaan kotiin.

Miksi sä teit niin? Oletko sä joku äiti, joka säätelee kotiin tulo ajat?

Miehen yöpyminen muualla oli ehdottomasti väärin, kun ei siitä ilmoittanut, mutta kyllä säkin aika kiukkuiselta pirttihirmulta kuulostat.

Jos miehestä ei kuulu mitään 8 tuntiin on kiva tietää, että on kunnossa. Ilmeisesti tämä on sitten väärin?

Ja voin sanoa, että olen kaukana pirttihirmusta. Meillä piti olla nyt aamupäivästä sovittua menoa, jonka suosiolla jätin pois, koska hän halusi lähteä viihteelle.

-AP