Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niskahartiaseutu jumissa, tänää läks selästä tunto yhtäkkii!

13.05.2016 |

Niskahartiaseutu ollut pitkään jumissa, lääkäreissä käyty ja fysioterapiassa ko kädetkin "katoillut"/puutuilleet.

Tänään olin kävelyllä avomiehen siskon kanssa, ja yhtäkkiä hävis selkä! Paniikissa sit takas kotiin äkkiä, ja peilin eteen tekee kaikki neurologiset testit, jotka ok (puhe toimi koko ajan, kieli normaali, irvistys, hymy ym ok). Sit sohvalle pitkälleen, ja anoppi rauhotteli ja sano jonku vaan menneen iha jumiin. Myöhemmi tutki selkää, mut ei löytäny avattavia jumeja. Pintatunto on tallella sillä tunsin koko ajan kosketuksen ja nytkin tunnen ko makaan sängyllä. Osa selästä tuntuu ja osa ei.

Oon pienesti paniikissa ja itken, en tiedä tuleeko nukkumisesta mitään. Taidan soittaa huomenna päivystykseen.

Kommentit (262)

101/262 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt laitoin ylilääkärille piiitkän tekstin, niin katsotaan milloin sieltä tulee jotain vastausta.. Tää on niin perseestä.

102/262 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelim apteekkii (600m) ja takastulomatkal jalat alko puutuu ja tunru ko ne ois ollu pumpulia. Nyt ne palautuu hiljallee ko makaan sohvalla ja seläs o pient särkyäki..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/262 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan pähkähullu idea.

Olisiko mahdollista, että.ap saisi tehtyä jnkn lehden kanssa aiheesta nyt jutun.

Lehti voisi ottaa näin kustannukset hoitaakseen.

Että saisit edes diagnoosia?

Eihän siinä naamaa tai nimeä tarvitse antaa julkisuuteen, ei todella.

Tarvitset apua vain tuossa kontaktoinnissa lehteen.

Sanoisin, että auttajia löytyy....

Tsemppiä joka tap ap ja muut näidrn kanssa taistelevat.

Vierailija
104/262 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.kansanlaakintaseura.fi - eli Kalevalainen jäsenkorjaus. Suosittelen lämpimästi. Hoitajia ympäri Suomea.

105/262 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mahdollista, että.ap saisi tehtyä jnkn lehden kanssa aiheesta nyt jutun.

Mihinköhän vinkkaisi.. Ei tästä tuu mitä että jalatki puutuu ja tuntuu iha pumpuleille. :(

Vierailija
106/262 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nalepo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihinköhän vinkkaisi.. Ei tästä tuu mitä että jalatki puutuu ja tuntuu iha pumpuleille. :(

Kyllä sun pitäis päästä magneettikuvaan. Toivottavasti se ylilääkärille kirjoittaminen auttaa tähän asiaan. 

107/262 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että se nyt vastaa jotain. Tekstiviesteihin se ei ole vastannut, paree vastata siihen superpitkään sähköpostiin jonka laitoin. Haluan mun kropan kuntoon.

Vierailija
108/262 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on kyllä hyvä, että et anna periksi nyt, vaan kirjotit sille ylilääkärille. Jaksa niin kauan pommittaa, että saat sen kuvauksen. Tsemppiä!

109/262 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän jaksaa! Haluun liikkua kunnolla enkä joutua kökkimään kotona tai pelkäämään milloin lennän nurin :/

Ei se tutkiminen voi olla niin vaikeaa. Iha ko tällasta haluiaisi itselleen, ja kuka edes kuvittelis tämmösiä oireita..

Vierailija
110/262 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan koiranomistaja ei hirveästi keksisi tuollaista :D . Mullakin on koira, ja jouduin sanomaan, että ei ole sellaista vaihtoehtoa, etten pysty kävelemään. Olen myös kortiton/autoton.

Niin, ihan oikeasti: Miksi ne ei mieti niin päin, että miksi tuo nuori nainen keksisi tällaisia oireita? Meidän on pakko selvittää nyt, mikä häntä vaivaa. Ensin magneettikuvaus, niin ei tule turhia tutkimuksia tai pahentavia hoitoja määrättyä.

111/262 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niimpä :D vajaa vuoden ikänen pk-collie tossa jaloissa pyörii, ni miksi mä tämmöstä keksisin, kun rakastan liikkumista?

Ja jep, tutkisivat. En mä huvikseni siellä ole ravannut tai soittanut sinne itkien. En mä vaatisi hoitoa jos kuvittelisin tän kaiken. Lähipiiri voi todistaa 110%;sti että mun pääkoppa on täysin kunnossa.

Vierailija
112/262 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai psyykkinen oire tarkoitakaan, että sinä tarkoituksella päästäsi keksit oireet.

Vierailija
113/262 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, tuollaisen kanssa sitä tarvitsee olla kunnossa, energiaa on ja vauhtia piisaa :D Tuo sun täytyy sanoa(jos et ole sanonut jo), että minkä ihmeen takia sie lähtisit tuollaisia oireita keksimään, kun rakastat liikkumista ja sulla on koirakin.

Vierailija
114/262 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai psyykkinen oire tarkoitakaan, että sinä tarkoituksella päästäsi keksit oireet.

Suksi kuuseen.

115/262 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PäteväPirkko kirjoitti:

Oijoi, tuollaisen kanssa sitä tarvitsee olla kunnossa, energiaa on ja vauhtia piisaa :D Tuo sun täytyy sanoa(jos et ole sanonut jo), että minkä ihmeen takia sie lähtisit tuollaisia oireita keksimään, kun rakastat liikkumista ja sulla on koirakin.

Oon sanonutkin :D ja oon sanonut että mulla on kaikki kunnossa pääkopassa. Mut kai sitä aatellaan että ko itket vastaanotolla/ puhelimessa että psyyke on epäkunnossa.

116/262 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin haluaisin liikkua kunnolla! Viikonloppuna ois kivoja tapahtumia ja reilun viikon päästä on vuosia odotettu lempibändin keikka tiedossa. Ei ois kiva sinne mennä pumpulijaloilla..

Vierailija
117/262 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kun siitä kunnosta pitäisi pitää huolta. Pilates? Tms

Vierailija
118/262 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se lääkäri ihmeitä voi vaikka diagnoosi löytyisikin. Jos sulla on nikamat kasassa, välilevyt pullistelee ja lihasjännitystä, niin ihmepillerit ei auta. Kyllä se on mentävä pilatestyyppiseen venyttelyjumppaan että saat paikat kuntoon.

Itselläni auttoi zumba ja ihan tavisjumppa jota kylläkin veti fysioterapeutti joka tiesi ihmisen anatomiasta ja yleisimmistä vaivoista.

Suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
119/262 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, ei mikään kuvaus mitään pelasta tai muuta. Itse sun on jumputtava itsesi kuntoon. Lihaksia läskin tilalle.

120/262 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais edes sen diagnoosin saakeli!

Enkä ole mikään läski sohvaperuna. Aina liikkunut paljon kun valokuvaus vetää ulkoilemaan ja koira ollut jo liki kahdeksan kuukautta. Ja kyllä, olen myös venytellyt.

Mä en odota ihmeparannusta, mä haluan että tutkitaan ja kerrotaan diagnoosi.