Miksi jotkut naiset kaipaavat niin kovin, kovin paljon yleistä hyväksyntää lukuisille panoseikkailuilleen?
Tälläkin palstalla nämä kymmenien tai satojen miesten kanssa seksiä harrastaneet naiset valittelevat, kun kaikki eivät heidän valintojaan ja tekojaan hyväksy. Ihmisillä on erilaiset arvomaailmat, onko tämä todellakin niin vaikea asia sisäistää?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan edes törmännyt mieheen, joka olisi udellut seksikumppaneitten määrää. Ja olen sentään treffaillut aika paljon.
Kaikki se kiinnostaa, mutta kuka hullu sitä utelee? Aivan varma naisen menetys ja samalla saa paskan jäbän maineen, kun se nainen kertoo miehen asenteesta koko kaupungille.
Lassukat ovat rantautuneet jälleen palstalle. Kesäinen perjantai-ilta eikä sinkkumiehillä ole muuta tekemistä kuin vatvoa täällä samoja juttuja vuodesta toiseen. Ja jokaisen tällaisen viikonlopun jälkeen he ovat entistä katkerampia siitä, että naiset ovat nauttineet nuoruudestaan ja että he itse ovat edelleen naisettomia. Mitään yhteyttä he eivät näe niillä kahdella asialla, että a)viettävät viikonloput koneella toinen toisiaan katkeruuteen yllyttäen ja että b)jostain syystä flaksi ei käy.
Mitä itse aiheeseen tulee niin totean jälleen kerran: yli 30 vuotisen seksi- ja parisuhde-elämäni aikana yksikään mies ei ole kysynyt "panoseikkailuistani" tai edes parisuhteistani. Vain lassukat ja aspergerit (mikä tosin taitaa olla pitkälti sama ryhmä) rypee koko ajan samoissa peloissa naisen kokeneisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että kyse on siitä, että asiaa ei saa tekemättömäksi, ja sekös harmittaa. Sen takia hyväksynnän puute sattuu, koska sitä pyhintä ei enää saa takaisin.
Sepä se. Nämä ei itsekään hyväksy itseään. Jos hyväksyisivät niin silloin nämä ei valehtelisi omasta menneisyydestään, vaan pystypäin kehtaisivat kertoa totuuden. Ne selitykset "ei kuulu muille" ja "menneisyydellä ei ole väliä" on jotenkin koomisia, kun totuuden sijaan menneisyydestä voi kuitenkin kertoa valheen muodossa eli on mulla vajaa kymmenen miestä ollut.. Miksi menneisyydestä pitää valehdella jos sillä ei ole merkitystä? Tai kertoa kaunistellun totuuden jos se ei kuulu muille?
Niinpä. Miksi pitää kertoa mitään lukua, jos se luku kerran ei kuulu miehelle?
Mä taas ihmettelen sitä, että jo se oma luku on salaisuus eikä sitä voi millään kertoa, niin miksi se luku minkä voi kertoa ja joka ei ole salattu on aina pienempi. Miksei suurempi? Eikö se nyt ole ihan se ja sama minkä luvun sitä päästään keksii, jos/kun sitä oikeaa ei voi tai halua kertoa?
Olen kolmikymppinen nainen, enkä ole tavannut yhtään naista joka tarvitsisi minulta tai toisilta oikeutusta tai hyväksyntää seksikumppaneilleen.. Ihan omituinen väite! Niinkuin tarvitsisi hyväksynnän toisilta sille että käy paskalla? Aika kumma? Ehkä teininä tuollaista oli, mutta harvoin kyllä silloinkin
Vierailija kirjoitti:
Uskon että kyse on siitä, että asiaa ei saa tekemättömäksi, ja sekös harmittaa. Sen takia hyväksynnän puute sattuu, koska sitä pyhintä ei enää saa takaisin.
Pyhintä? Onko sullekin kaikkein pyhintä se hetki kun sun pippeli ensimmäistä kertaa sujahti pimppiin? Jos ei, niin miksi luulet, että naiselle neitsyys olisi pyhintä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä yritetään muuttaa sitä iänikuista naisten alisteista asemaa, mikä toki tarvitseekin keskustelua ja muutosta. Tosin tietyntyyppisten "miesten" kanssa siitä on varmasti turha keskustella, he kun eivät halua luopua hellan ja nyrkin välissä olevasta Pirkostaan.
No jos sitä ihan oikeasti yritettäisiin muuttaa, niin miksi naiset sitten valehtelee menneisyydestään en oikean tavattuaan? Miksi silloin ei reippaasti kerrota (koska ainahan se menneisyys puheeksi tulee) että on harrastanut yhden illan juttuja ja paljon. Miksi siinä vaiheessa ollaan siveyden sipulia ja miltei neitsyttä, jos tarkoitus on saada miehet ymmärtämään että naisellakin on oikeus paneskella ympäriinsä siinä missä miehilläkin
N40
Koska he tulevat jossain hetkellisessä mielenhäiriössä valitettavasti retkahtaneeksi sinuun, M40, ja haluavat suhteeseen kaltaisesi ahdasmielisen miehisyyttään kyseenalaistavan miehen kanssa, kunnes havahtuvat todellisuuteen ja jatkavat taas elämästä nauttimista ja sekstailemista. Uskon tämän olevan selityksenä, jos tosiaan olet törmännyt tällaiseen ilmiöön.
Itse en ole koskaan valehdellut seksikumppaneiden määrää tai kokenut siihen tarvetta. Joskus noitten Pirkkojen ja heidän miesten kuullen saatan tosin kehuskella kyvystäni nauttia seksuaalisuudestani, jos vaikka Pirkkokin ottaisi vinkkiä ja saisi itselleen paremman elämän.Kyllä mä olen N40 ja kuullut useammankin ystäväni huolehtivan siitä, ettei mies vaan ikinäkoskaanmilloinkaan saa tietää totuutta. Ja nämä naiset on olleet juurikin tunnettuja vapaamielisyydestään ja lähteneet baarireissuilta poikkeuksetta miesseurassa. Seuraavana päivänä on siten puitu porukalla miesten taitoja ja kokoa.. Ja onpa muutamaa miestä kierrätetty useammassakin sängyssä hyvien arvostelujen saattelemana.
Nyt sitten ollaan tosiaan siveyden sipulia, miltei jopa kokemattomia jolla on taustalla vain pari vakavaa seurustelusuhdetta.
N40
Jos tosiaan olet nainen ja puhut ystävistäsi, niin siinä tapauksessa sanoisin ystäviesi olevan edelleen naisten alisteisen aseman uhreja.
No jokuhan tuohon on syynä. Mä vaan ihmettelen miksi nämä menneet pitää salata, ja sitä syytäkään kun ei voi kysyä koska näistä ei kerrassaan saa enää puhua. Oikeasti käyttäydytään ihan kuin mitään tällaisia ei olisi koskaan tapahtunutkaan.
N40
Vierailija kirjoitti:
Miten arvot liittyvät kahden aikuisen väliseen ja yhteisymmärryksessä tapahtuvaan seksiin? Selitä mulle rationaalisesti, mitä arvotonta siinä on? Raamattu ei kelpaa, koska sen kirjoittamisen aikaan ei ollut mm. kunnon ehkäisyä.
Lukihäiriö vai miten sulla meni Apn kysymys täysin ohi?
Mä en ymmärrä miksi aikuisen ihmisen pitää yleensäkään mainostaa seksielämäänsä, täällä tai muualla. Itse koen, että mun seksielämä kuuluu tasan tarkkaan mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten arvot liittyvät kahden aikuisen väliseen ja yhteisymmärryksessä tapahtuvaan seksiin? Selitä mulle rationaalisesti, mitä arvotonta siinä on? Raamattu ei kelpaa, koska sen kirjoittamisen aikaan ei ollut mm. kunnon ehkäisyä.
En minä sanonut, että naisten seksuaalinen vapaamielisyys ei olisi minun arvomaailmani mukaista tai että minä edes tietäisin miksi se ei ole jonkun toisen arvomaailman mukaista. Minä sanoin, että ihmisillä on erilaiset arvomaailmat. Minun on helppo hyväksyä se, että joku ei hyväksy minun valintojani tai tekojani, mutta monet naiset eivät tähän kykene, kun on kyse heidän seksikumppaneidensa lukumäärästä. Minusta on lapsellista vaatia ihmisiä selittämään "rationaalisesti" omia arvojaan ja samalla vielä mielivaltaisesti sulkea raamattu perustelujen ulkopuolelle, mutta sinulta onnistuu sekin. Ap
Okei, no mä tuomitsen kaikki naiset, jotka ei peitä itseään päästä varpaisiin, SAATANAN HUORIA SELLASET! Perustelu: Koraani.
Kuinka älykkäältä tuollainen argumentti vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi aikuisen ihmisen pitää yleensäkään mainostaa seksielämäänsä, täällä tai muualla. Itse koen, että mun seksielämä kuuluu tasan tarkkaan mulle.
Joo, ihmetellen luen tätä ketjua, ihmiset oikeasti näitä pohtivat (muuten kuin ehkä itsenironisena vitsinä, mutta että vakavissaan oikein).
Yleisesti mielestäni jokainen saa sinkkuna tai eronneena tehdä mitä haluaa, kunhan ei muita asialla vaivaa. Parisuhteessa on mautonta flirttailla ja kerjätä huomiota muilta miehiltä. "Joutua tilanteisiin", joissa miehet suorastaan piirittävät niin ettei salilta / lenkkipolulta / ruokakaupasta meinaa päästä kotiin, jne.
Nyt ei ole siitä kysymys ollenkaan, itse en halua mitään nyrkin ja hellan välissä olevaa kotiorjaa, mutta mitään jakorasiaa en suhteeseen huoli. Kertoo naisen löyhästä moraalista ja itsekurin puutteesta, jos ei pysty olemaan jakamatta itseään kaikenmaailman äijille. En halua muiden jo useaan otteeseen käyttämää, en ota kiertopalkintoa, sellaiset naiset on ylijäämä kamaa.