Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tehnyt tällä viikolla ainakin 20 aloitusta

Vierailija
13.05.2016 |

Joihin kukaan ei vastaa. Pistäkää paremmaksi. Osa on provoja, osa keskittyjä, osa totta ja osa muunnellusti totta. Provot vain kokeillakseni. Sitten kun kysyy jotain ruokajuttuja, vastataan aina. Nämä mun ruokajutut on ihan keskittyjä, mutta kunhan kokeilen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitä hyvä ruoka provo.

Vierailija
2/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni lapsi pelastui karppauksen ansiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskittyjä...ei ihme kun en osaa kirjoittaakaan. ap. 

Vierailija
4/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen tehnyt pelkästään tänään jo 13 aloitusta. Kyllä sä opit tekemään hyviä aloituksia! tällä hetkellä kolme mun muina päivinä aloitettua keskustelua on tossa suosituimmat listassa

Vierailija
5/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä olen tehnyt pelkästään tänään jo 13 aloitusta. Kyllä sä opit tekemään hyviä aloituksia! tällä hetkellä kolme mun muina päivinä aloitettua keskustelua on tossa suosituimmat listassa

unothu snaoa että jos minä opin niin opit sinäkin :)

Vierailija
6/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla paremmaksi? Teen muutaman aloituksen päivässä, olen tehnyt niin varmaan 12 vuotta jo. Enimmäkseen kyllä vain vastailen. En kirjoita ikinä provoja, koitan kiertää kaukaa muiden provot. Yleensä en jää ilman vastauksia.

Vierailija
7/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muuten ole klikannut edes auki yhtäkään tuon listan avauksista :O

no:6

Vierailija
8/13 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/13 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viisi kertaa yrittänyt aidosti kysyä miksi huipputasolla ei ole lätkässä mustia pelaajia? Koskaan ei aloitus edes meni läpi. voi helvetti tätä rasisminpelkoa...

Vierailija
10/13 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen viisi kertaa yrittänyt aidosti kysyä miksi huipputasolla ei ole lätkässä mustia pelaajia? Koskaan ei aloitus edes meni läpi. voi helvetti tätä rasisminpelkoa...

Onhan niitä, senkin pässi :D

Vierailija
11/13 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakkaimmat urheilijat menee pelaamaan korista

Vierailija
12/13 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tiedä onko Suomessa, mutta NHL:ssä ainakin on.

Vierailija
13/13 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi huipputason Lacrossessa ei ole yhtaan suomalaista pelaajaa?