Onko teilläkin AV-riippuvuus? Tämä on jo naurettavaa
Alkaa jo vähän ahdistaa, kun netin selaamisesta on tullut niin mielikuvituksetonta, että koko ajan on auki vähintään yksi AV-välilehti (toisessa yleensä joku avattu keskustelu, josta siirryn suoraan AV:n etusivulle, vaikka on jo yksi etusivu auki...), vähän väliä päivittelee sivua josko tulisi jotain mielenkiintoisia keskusteluja etusivulle, välillä selaa sivuja taaksepäin epätoivoisena. Toisinaan avaa Facebookin, mutta koska siellä ei ole koskaan mitään jännää, palaan takaisin minuutin kuluttua tsekkaamaan, oisko AV:lla taas vipinää.
Tämä on ihan hirveää! Yritän lukea Iltalehden tai Ilta-sanomien uutisia, mutta ne eivät kiinnosta kun ei voi keskustella niistä. Mitä muita sivustoja netissä oikein edes on enää?
Pahinta tässä on se, että AV on niin... noh, niin. Provoja, trolleja, joutavanpäiväistä paskaa... sitä tonkii samaa paskakasaa päivästä toiseen, ja välillä löytää jonkun jännän jutun.
Sanokaa etten ole ainut!
Kommentit (36)
Niin ja jos kirjoittaa itse jonkun aloituksen, on jäätävä kyttäämään, vastaako siihen kukaan. Onhan täällä huvittavia esimerkkejäkin: Joku oli kysynyt naisten kertomien vitsien perään arkipäivänä n. klo13 ja kahdeksan minuutin kuluttua todennut että ei näköjään tule. Ihan noin toivoton en minäkään sentään ole, että odottaisin työpäivän aikanan kaikkien olevan päivystämässä. Vaikka onhan tuo varmaan monelle lapsen päiväuniaika, jos on kotona, mutta kahdeksan minuuttia, en edes minä täällä koko ajan ole, vaikka ihan liikaa olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveintä on olla bussissa koko pitkä matka töistä kotiin kun tekis niiiiiin mieli selailla av:tä, mutta ei vain kehtaa! Jos vaikka joku näkee.. Mutta niin tekis mieli. Netti koko ajan päällä ja selailet kaikkea turhaa, mutta mieli halajaa koko ajan av:lle. Ja ahh sitä ihanuutta kun pääsee bussin takariviin istumaan ja viereen ei tule ketää. Saa rauhassa keskittyä av:hen ja kommentoida ilman häiriötekijöitä tai pelkoa, että joku näkee!
Mä olen nyt jo noussut (laskeutunut?) sellaiselle tasolle että selaan AV:ta ihan surutta julkisissakin. :D Jos näette kun sellanen 30v. rillipää mamma tyrskähtelee itsekseen bussissa niin se voin olla minä.
Hei, pitäiskin kehittää joku salainen käsimerkki millä morjestaa julkisilla paikoilla jos näkee että joku palstailee parhaillaan. :D Tosin se kyllä sotisi tätä anonyymiyden jaloa periaatetta vastaan..
Eikös siinä muinaisessa käsikakkanauhakeskustelussa ollut joku AV-mamman tunnusnauhakin? Ja siis tällä viestillä tunnustan olevani AV-riippuvainen (jo vuodesta 2001).
Mulla on kyynärpäät/kädet kipeinä tästä jatkuvasta AV: lla roikkumisesta, syynä läppäri + keittiönpöytä- yhdistelmä. :D
Suosittelen viikon totaalista taukoa jos haluaa vähentää. Siis viikko täysin ilman (joskee myös googlehakujen tuloksia!). Kokeiltuani taukoa totesin jutut paljon pliisummiksi kuin muistin ja ainakin kuukauden (ooo!) käyttö pysyi kohtuudessa.
Et ole ainoa! Mulla on 15 välilehteä (! ) joista 7 av:n keskusteluja ja tuntuu että tää on ainoa kiva paikka netissä ylilaudan ohella.. Tää on jo niin säälittävää mutta mua ei enää edes haittaa olla säälittävä. Käyn sentään ulkona välillä mutta nyt jo odotan vesisateita joiden pitäisi tulla tänään tänne itäsuomeen jotten tunne pistoa sydämmessäni kun taas olen tuntitolkulla netissä kun voisin olla ulkoilemassa/ tekemässä jotain hyödyllistä. Tiskit ainakin ajattelin tiskata ihan vaan sen takia ettei ne ala haista
Mulla on av auki tietokoneella, kännykällä ja yhdellä tabletilla. Voitinko :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveintä on olla bussissa koko pitkä matka töistä kotiin kun tekis niiiiiin mieli selailla av:tä, mutta ei vain kehtaa! Jos vaikka joku näkee.. Mutta niin tekis mieli. Netti koko ajan päällä ja selailet kaikkea turhaa, mutta mieli halajaa koko ajan av:lle. Ja ahh sitä ihanuutta kun pääsee bussin takariviin istumaan ja viereen ei tule ketää. Saa rauhassa keskittyä av:hen ja kommentoida ilman häiriötekijöitä tai pelkoa, että joku näkee!
Mä olen nyt jo noussut (laskeutunut?) sellaiselle tasolle että selaan AV:ta ihan surutta julkisissakin. :D Jos näette kun sellanen 30v. rillipää mamma tyrskähtelee itsekseen bussissa niin se voin olla minä.
Hei, pitäiskin kehittää joku salainen käsimerkki millä morjestaa julkisilla paikoilla jos näkee että joku palstailee parhaillaan. :D Tosin se kyllä sotisi tätä anonyymiyden jaloa periaatetta vastaan..Eikös siinä muinaisessa käsikakkanauhakeskustelussa ollut joku AV-mamman tunnusnauhakin? Ja siis tällä viestillä tunnustan olevani AV-riippuvainen (jo vuodesta 2001).
Ajattelin samaa :D vakavaa, kun voi viitata sisäpiirivitseihin.
Mun on pakko pitää incognito-tilaa selaimessa. Salailen siis.
Ja joskus aukaisen tosi sairaita otsikoita, vaikka tiedän että tulen katumaan.
Ehkä tämä on internetin sensuroimaton alitajunta. Facessa: "uin 10km ja samalla vietettiin lasten kanssa laatuaikaa, ihanaa!" ja sama av:lla:"outo pillu uimahallissa"
Jokainen tyhjä hetki täyttyy tällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, pitäiskin kehittää joku salainen käsimerkki millä morjestaa julkisilla paikoilla jos näkee että joku palstailee parhaillaan. :D Tosin se kyllä sotisi tätä anonyymiyden jaloa periaatetta vastaan..Eikös siinä muinaisessa käsikakkanauhakeskustelussa ollut joku AV-mamman tunnusnauhakin? Ja siis tällä viestillä tunnustan olevani AV-riippuvainen (jo vuodesta 2001).
Vuodesta 2001? Toivon todellakin että et enää ole täällä!
Itse käyttänyt vuoden verran, pitäisiköhän lopettaa. :/
Täällä yksi kohtalotoveri. Tosin tein kaikki hommat pois ja luin myös huomiseen tenttiin ennen kuin avasin AV:n - tämä on rentoutumista pitkän päivän jälkeen ja hyvää viihdettä!
Mä olen yrittänyt lopettaa. Pahinta ei ole edes ajanhukka vaan se, että kirjoitan tänne mun ja miehen henkilökohtaisia asioita ja se kaduttaa aina jälkeenpäin. En kehtaa mennä puhumaan tällaisesta ongelmasta kellekään. :(
Minulle on tullut tästä nyt näistä sivuista jo pakkomielle ja tänne täytyy aina iltaisin päästä. Olen yksinäinen nuori nainen ja todennut, että täällähän on ihan mukavaakin oleilla. Välillä innostun kirjoittamaankin jos jokin asiaa koskettaa omaa elämääni tai oikein ärsyynnyn ja haluan oman mielipiteeni esille. Hymyilen jos saan peukkuja :) Voin ehkä paljastaa jos kehtaan olevani entinen suomi24 palstalainen ja siellä yksinäisyys osiossa vietin aikaa aiemmin ja oli ihan asiallista porukkaa ja sain monesti stemppiä ja oli ihan kivoja keskusteluja . Nyt tämä tilanne on täysin muuttunut ja en ole enää vuosiin siellä käynyt. Niinpä siirryin tänne joskus 2016 ja nyt käyn lähes joka päivä. Joskus olen liiankin kauan. Toisinaan tulen hyvälle tuulella ja joskus en. Välillä yritin pitää taukoa.
Joo, olen AV-addikti. Päivä menisi täällä helposti, mutta olen yrittänyt hillitä itseäni, sillä jotakin pitää saada aikaankin. Siispä laitan itselleni ehtoja (aitoon riippuvuustyyliiin) eli ensin on tehtävä hommat X ja Y, niin sitten saa mennä palstalle.
Olen huomannut, että ollessani muualla mietin tänne uusia aloituksia tai huomaan jonkun asian, josta pitää kysyä tai kommentoida.
Joskus huomaan viettäneeni täällä kauniin kesäpäivän. Silloin iskee synnintunto: mun elämäni valuu hukkaan.
Apua!
Pitäähän mun kattoa mitä mun kavereille tänään kuuluu..🤔