Onko teilläkin AV-riippuvuus? Tämä on jo naurettavaa
Alkaa jo vähän ahdistaa, kun netin selaamisesta on tullut niin mielikuvituksetonta, että koko ajan on auki vähintään yksi AV-välilehti (toisessa yleensä joku avattu keskustelu, josta siirryn suoraan AV:n etusivulle, vaikka on jo yksi etusivu auki...), vähän väliä päivittelee sivua josko tulisi jotain mielenkiintoisia keskusteluja etusivulle, välillä selaa sivuja taaksepäin epätoivoisena. Toisinaan avaa Facebookin, mutta koska siellä ei ole koskaan mitään jännää, palaan takaisin minuutin kuluttua tsekkaamaan, oisko AV:lla taas vipinää.
Tämä on ihan hirveää! Yritän lukea Iltalehden tai Ilta-sanomien uutisia, mutta ne eivät kiinnosta kun ei voi keskustella niistä. Mitä muita sivustoja netissä oikein edes on enää?
Pahinta tässä on se, että AV on niin... noh, niin. Provoja, trolleja, joutavanpäiväistä paskaa... sitä tonkii samaa paskakasaa päivästä toiseen, ja välillä löytää jonkun jännän jutun.
Sanokaa etten ole ainut!
Kommentit (36)
Et ole ainut. Olin tänään töiden jälkeen aurinkoisella terassilla, enkä edes yrittänyt puhua kellekään, vaan selasin av:tä!
Sama juttu vaikka suurin osa aloituksista on täyttä sontaa. Joukosta löytyy kuitenkin niitä timanttisia ketjuja jotka tekee AV:sta AV:n.
Hei, minä myös! Mun elämässäni ei oo ees muuta sisältöä. Pitäisi lukea tentteihin mutta ahdistaa ja masennus painaa. Ei tää oo elämää...
Veit sanat suustani ja AV on varastanut elämäni. Persus puutuu ja aivot näivettyy. Mutta, kyllä täällä välillä saa kunnon naurut ja välillä itkutkin.
Et todellakaan ole ainoa! Välillä sitä oikein ihmettelee mihin on taas eksynyt. 😎
Et ole ainoa, olen ollut kaksi päivää sairaslomalla ja aamusta avannut av:n ja sulkenut vasta kun mennyt nukkumaan.
Lisäks auki koko ajan tollanen 1000 kommentin keskustelu jonka aion kahlata läpi - en siis edes sulje konetta välissä kun pitää tietää tasan tarkkaan missä on menossa :-D
Hep. Töistä tullessa "Tänään mä siivoan parvekkeen, keittiön, kaapit, leivon..mutta vilkaisen ensin nopeasti mitä av:lla on". Hups, monta tuntia meni ja sain aikaiseksi yhden pienen tai osan siitä suunnitelluista hommista.
Et oo ainut! Tälläkkn hetkellä pitäis opiskella, mutta pakko lukee täältä kaikkee turhaa, kuten esim. miten Nanna, Johanna ja Eevi fitnesspäivökirjoissa on niin hirveitä ( ihankun nää ei vois olla kattomatta sarjaa jos eivät keksi heistä mitään muuta kun p*****).. En koskaan kirjota tänne paitsi nyt, yleensä luen ja mietin miten ihmiset keksiikään kaikkee tällästä ja miten ilkeitä jotkut ihmiset on
Ladatkaa joku laajennus selaimeen, joka estää haluamienne verkkosivujen selailun vaikka tiettyyn kellonaikaan. Näitä laajennuksia ovat mm. StayFocusd ja SticktWorkflow.
Se on uskomatonta miten keskustelupalstoihinkin voi jäädä koukkuun, itsellä siitä on tosin jo toistakymmentä vuotta. Kun opparin teko ei sujunut, niin piti tsekata aina vähän väliä 7-8 foorumia jos joku olisi kirjoittanut jotain.
:D repesin :D osuvasti kirjoitettu myös minun kohdallani
Hirveintä on olla bussissa koko pitkä matka töistä kotiin kun tekis niiiiiin mieli selailla av:tä, mutta ei vain kehtaa! Jos vaikka joku näkee.. Mutta niin tekis mieli. Netti koko ajan päällä ja selailet kaikkea turhaa, mutta mieli halajaa koko ajan av:lle. Ja ahh sitä ihanuutta kun pääsee bussin takariviin istumaan ja viereen ei tule ketää. Saa rauhassa keskittyä av:hen ja kommentoida ilman häiriötekijöitä tai pelkoa, että joku näkee!
Sama täällä. Kirjainmerkeissä 7 keskustelua, katson välillä onko niihin tullut kommentteja ja yleensä 2-3 välilehteä avoinna eri keskusteluja. TV:n katselu jäänyt vähälle viime aikoina, sen olen huomannut.
Kaikenlisäksi olen mies... *nolo*. En ole kuitenkaan se alfamies, kilttimies, en_maksa_deiteillä -mies. Ihan rakentavia juttuja yritän kirjoittaa. Aika paljon seuraan treffailu, parisuhde, politiikka ja eriarvoisuuteen liittyviä keskusteluita :P sekä tietenkin arkihuumori ja nolot sattumukset naurattaa aina. Kommentoin ehkä 30-100 kertaa päivässä, pitäis joskus laskea kommentit :D
Vierailija kirjoitti:
Hirveintä on olla bussissa koko pitkä matka töistä kotiin kun tekis niiiiiin mieli selailla av:tä, mutta ei vain kehtaa! Jos vaikka joku näkee.. Mutta niin tekis mieli. Netti koko ajan päällä ja selailet kaikkea turhaa, mutta mieli halajaa koko ajan av:lle. Ja ahh sitä ihanuutta kun pääsee bussin takariviin istumaan ja viereen ei tule ketää. Saa rauhassa keskittyä av:hen ja kommentoida ilman häiriötekijöitä tai pelkoa, että joku näkee!
Tämä on kyllä jo merkki siitä, että tilanne on kehkeytynyt aika vakavaksi! Itselläni sama juttu... hävettää, jos joku vaan vahingossakin saattaisi huomata mitä palstaa selailen. Olen myös alkoholisti, joten aika tuttua tuo salailu... mutta toisinaan olen kyllä ihan suoraan sanonut, että hahaa, AV:lla on taas niin naurettavia keskusteluja :D toivottavasti ei mene siihen, että kohta pitää paeta vessaan selatakseen AV:ta!
Onneksi on olemassa lohtu siitä että tää foorumiriippuvuus on väliaikaista ja kasvan tästä joskus ulos, olinhan himodemittäjä koko teini-iän parinkympin paremmalle puolelle. Olen välillä käynyt siellä, että josko vaihtaisin takaisin ettei tarvitsisi enää vauvapalstalla pyöriä, mutta kun tuntuu että on liian vanha demiin. Vähän kuin menisi yläasteelle takaisin 26-vuotiaana. Onhan sieläkin monenikäistä porukkaa mutta ei niitä omanikäisiä ole yhtä paljon kuin täällä.
Ap
Pisteet sulle. Rehellinen riippuvainen. Monella meistä on ongelmia, täällä ne voi kirjottaa vaikka niitä ei edes läheisille kehtaa tunnustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä jo merkki siitä, että tilanne on kehkeytynyt aika vakavaksi! Itselläni sama juttu... hävettää, jos joku vaan vahingossakin saattaisi huomata mitä palstaa selailen. Olen myös alkoholisti, joten aika tuttua tuo salailu... mutta toisinaan olen kyllä ihan suoraan sanonut, että hahaa, AV:lla on taas niin naurettavia keskusteluja :D toivottavasti ei mene siihen, että kohta pitää paeta vessaan selatakseen AV:ta!
Onneksi on olemassa lohtu siitä että tää foorumiriippuvuus on väliaikaista ja kasvan tästä joskus ulos, olinhan himodemittäjä koko teini-iän parinkympin paremmalle puolelle. Olen välillä käynyt siellä, että josko vaihtaisin takaisin ettei tarvitsisi enää vauvapalstalla pyöriä, mutta kun tuntuu että on liian vanha demiin. Vähän kuin menisi yläasteelle takaisin 26-vuotiaana. Onhan sieläkin monenikäistä porukkaa mutta ei niitä omanikäisiä ole yhtä paljon kuin täällä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt jo noussut (laskeutunut?) sellaiselle tasolle että selaan AV:ta ihan surutta julkisissakin. :D Jos näette kun sellanen 30v. rillipää mamma tyrskähtelee itsekseen bussissa niin se voin olla minä.
Hei, pitäiskin kehittää joku salainen käsimerkki millä morjestaa julkisilla paikoilla jos näkee että joku palstailee parhaillaan. :D Tosin se kyllä sotisi tätä anonyymiyden jaloa periaatetta vastaan..
Ap kysyy onko muita sivustoja netissä...
Joo, räväytä auki MV bussissa rohkeasti :D.
Mä oon joutunu selaimen asetuksista laittamaan itelleni yhessä vaiheessa eston tänne.
Et ole ainoa.