Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kaikki juhlat pitää lapsettomina?

Vierailija
13.05.2016 |

Häihin on jo totuttu, mutta entä muut juhlat? Kaste (kastettavaa lukuunottamatta toki ;) ? Ylppärijuhlat? Hautajaiset? Synttärit? Kihlajaiset? Peruskyläilyt?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häät ovat perheenperustamisjuhla ja jos sinne ei saa tulla perheinä, niin minusta se on sama kuin järjestäisi olutjuhlat ablolutisteille.

Niin, kun nykyään on olemassa muitakin perhemuotoja kuin äiti ja isä ja 2,3 lasta sekä kultainennoutaja. Perhehän me miehen kanssa perustetaankin (tai ollaan jo koska lain edessä avopuolisot katsotaan kahden hengen perheeksi), mutta meidän perheeseen ei tule kuulumaan lapsia. Ai miksi ei? Kun ei haluta. Meidän perhemuoto on minä, mies ja kaksi kissaa, ja se on ihan yhtä lailla perhe kuin muutkin. Ei muutu sen perheemmäksi niillä jotka pyöräyttää mukulan tai vaikka viisi.

Absolutistina muuten tykkään haistella laadukkaita oluita, vaikka en niitä juokaan. Eli ne olisi minulle sitten vähän kuin jotkut parfyymi- tai tuoksukynttiläkutsut.

Vierailija
42/46 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastejuhlassa kai voi olla ainakin yksi lapsi paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 tarkentaa että maistraatilla meinaan siis siviilivihkimistä, mutta itse virkarakennukseen ei tietysti viikonloppuna mennä. Tuomari tulee laivalle kun se on vielä satamassa.

Vierailija
44/46 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häät ovat perheenperustamisjuhla ja jos sinne ei saa tulla perheinä, niin minusta se on sama kuin järjestäisi olutjuhlat ablolutisteille.

Niin, kun nykyään on olemassa muitakin perhemuotoja kuin äiti ja isä ja 2,3 lasta sekä kultainennoutaja. Perhehän me miehen kanssa perustetaankin (tai ollaan jo koska lain edessä avopuolisot katsotaan kahden hengen perheeksi), mutta meidän perheeseen ei tule kuulumaan lapsia. Ai miksi ei? Kun ei haluta. Meidän perhemuoto on minä, mies ja kaksi kissaa, ja se on ihan yhtä lailla perhe kuin muutkin. Ei muutu sen perheemmäksi niillä jotka pyöräyttää mukulan tai vaikka viisi.

Absolutistina muuten tykkään haistella laadukkaita oluita, vaikka en niitä juokaan. Eli ne olisi minulle sitten vähän kuin jotkut parfyymi- tai tuoksukynttiläkutsut.

Se on parisuhde eikä perhe.

Vierailija
45/46 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on parisuhde eikä perhe.

Se on perhe. Perheen muodostavat samassa taloudessa asuvat ihmiset. Lapset eivät liity perheeseen mitenkään.

Vierailija
46/46 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Lapsettomat antavat lastenkasvatusvinkkejä. Huvittavaa.

En ole ketjuun kirjoittanut, mutta lapsettoman vinkkini on, että huonokäytöksisistä ihmisistä ei pidetä, eikä heidän seuraansa haluta. Kasvattamatta jätetyt lapsesikin kohtaavat tämän tosiasian vielä joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan