Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaikki lapsivihaajat entisiä koulukiusattuja?

Vierailija
13.05.2016 |

Mikä saa ihmisen tuntemaan vihaa ihmisentaimia kohtaan, katkeruus onnettoman lapsuuden takia vai mikä? Vaikea kuvitella että luokan suosituilla olisi suurempia negatiivisia fiiliksiä lasten suhteen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa lapsia, mutta jo silloin kun olin lapsi, pidin enemmän aikuisten kuin lasten kanssa. En näe lapsissa mitään sellaisia ominaisuuksia, jotka olisivat parempia kuin aikuisissa. Siksi en lähtökohtaisesti pidä lapsista yhtään sen enempää kuin kenestä tahansa random-aikuisesta. Yleensä parempi tutustuminen vielä sinetöi sen, että en pidä tietystä lapsesta.

Vierailija
2/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monilla on lapsuuden traumoja. Isä tai äiti hylännyt, ei ole kokenut olevansa rakkauden arvoinen. Siksi muillakaan lapsilla ei ole siihen oikeutta, se olisi kestämätöntä ja epäreilua. Minua käy sääliksi nuo. Monilla on muuten eläimiä, niihin sitten projisoidaan positiiviset tunteet? Ihminen = paha, eläin = kiltti ja hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vihaa lapsia, mutta jo silloin kun olin lapsi, pidin enemmän aikuisten kuin lasten kanssa. En näe lapsissa mitään sellaisia ominaisuuksia, jotka olisivat parempia kuin aikuisissa. Siksi en lähtökohtaisesti pidä lapsista yhtään sen enempää kuin kenestä tahansa random-aikuisesta. Yleensä parempi tutustuminen vielä sinetöi sen, että en pidä tietystä lapsesta.

Kiusattiinko sinua koulussa?

Vierailija
4/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin koulukiusattu, mut rakastan lapsia. Itselläni niitä ei vielä ole, mut haluan kyllä.

Vierailija
5/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan tavallinen, helppo lapsuus ja nuoruus. Ei koti- eikä kouluongelmia. En voi sille mitään etten pidä lapsista. En nyt suoranaisesti vihaa, mutta vastenmielisiä ne on. Olen luonteeltani siisti ja hillitty, ja mua ärsyttää paljon meteli ja sotkeminen ja lapsellinen käytös. En jaksa puhua lasten kanssa, en osaa puhua niiden kielellä niiden asioista. Vaikka lapsi olisi hyväkäytöksinenkin, se on silti rasittava.

Vierailija
6/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vihaa lapsia, mutta en myöskään pidä lapsista. Olen pienestä asti - ehkä johtuen siitä että olin kuopus - viihtynyt itseäni vanhempien kanssa. En usko asialla olevan mitään tekemistä koulukiusaamisen kanssa, enkä myöskään ole sellaista kokenut.

Vierailija
7/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, luokan suosituista on vaikea kuvitella mitään pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi