Mies nosti grillijuhlissa paitani helmaa niin että palovammani näkyi kaikille
Suunnilleen tuollaiselta selkäni näyttää mutta nuo vammat vaan selkään ja paljon laajemmalle alueelle.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bc/Queimadura2.jpg
Ei ymmärrä miksi olen vihainen. Ei ollut todellakaan kivaa tulla nolatuksi näin.
Kommentit (13)
Moukka! Olisit laskenut sen housut alas.. olis mini kikkeli näkynyt@
Joo, teillä on hauskaa. Yritin kuvalla havainnollistaa miltä selkäni nyt näyttää. Ei siinä ole karvoja jos joku nyt siitä jotain mielihyvää sai. (?)
Av ei petä koskaan, ei koskaan.
Ap
Miehesi on kyllä totaalinen ääliö. Olen pahoillani, tuntui varmasti tosi ikävälle. Onko ukko yhtä typerä muutenkin, vai onko kuitenkin toivoa?
Sulla on todella typerä mies! Miksi teki niin? Mitä muut sanoivat? En ymmärrä mitenkään miksi mies katsoi oikeudekseen esitellä sun vartaloa?!? Sun palohaavaa? Sitä mitä viimeiseksi näyttelet kenellekään.
Pikkasen yliherkkä tapaus olet. T:tulipalossa palanut.
En ota kantaa itse tapahtumaan, mutta miten iso se sun vamma on ja mistä tullut?
Miehillä yleensä lukee narvi tai harvia perseessä.
Miehesi on idiootti, mutta luuletko että muita ihmisiä jaksaa kiinnostaa sun palovammat?
Miksi se niin teki? Nyt vaadit vastauksen. Ei ole hyväksyttävää käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on idiootti, mutta luuletko että muita ihmisiä jaksaa kiinnostaa sun palovammat?
Siitä ei liene ole kyse vaan siitä että apn mies katsoi oikeudekseen esitellä apn vammoja.
Jos paikalla olijat ei ymmärrä, että kyseessä on vamma, jota et toivonut, mutta et sille mitään voinutkaan, niin kannattaa vaihtaa kaveripiiriä.
Olisivat iloisia, että olet hengissä, ja nitä kestitsemässä.
Rumempia tatuoinnit on, kuin palovammat
Jos se oli tavallaan ylpeä. Mut oikeesti ei noi pahannäköisiä ollu.
Eikö se mies lähinnä nolannut itsensä? Mitä noloa palovammassa on?
Aika karvainen selkä... Oma mies vai vieras?