Miksi nainen ei joidenkin mielestä saisi harrastaa seksiä sinkkuna?
Itse en ainakaan haluaisi niin itsekästä miestä, joka olisi näreissään sinkkuaikoina saamasta nautinnostani.
Kommentit (68)
Koska sellainen ei ole siveellinen/säädyllinen nainen. En itsekkään harrasta seksiä ilman tunteita. Jos sä haluat nautintoa mene treenamaan/juoksemaan ja saat nautintoa kun ansaitset sen hiellä etkä levittelemällä jalkojasi kuin heikkomielinen.
Koska minäkään en harrasta sellaista, niin odotan samanlaisia arvoja myös naiselta jonka kanssa aion suhteeseen. En siis tuomitse yleisesti naisten sinkkusäätöjä - ja seikkailuita, mutta omalta naiselta toivon samanlaista arvomaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska sellainen ei ole siveellinen/säädyllinen nainen. En itsekkään harrasta seksiä ilman tunteita. Jos sä haluat nautintoa mene treenamaan/juoksemaan ja saat nautintoa kun ansaitset sen hiellä etkä levittelemällä jalkojasi kuin heikkomielinen.
Siveellinen, säädyllinen? Hmm... pitäisikö tällaiset moraalittomat jakorasiat mielestäsi mestata piilukirveellä, kivittää kuoliaaksi vaiko polttaa roviolla? Ja anna mä arvaan, miehet on ihan eri juttu?
Eiköhän noille sinkkuna monia miehiä miellyttäneille naisillekin löydy omat ottajansa. Jokainen tyylillään, en tuomitse, vaikka en arvostakaan.
Kyllä sitä saa harrastaa, ei kukaan kiellä. En edes paheksu.
Kuitenkin, jos kumppanit vaihtuu tiuhaan tahtiin, tuskin tulet sitten pysymään yhden kanssa uskollisena, kun haluat perhettä perustaa. Jos minä haluan yksiavioisen suhteen, yritän etsiä siihen kumppanin jota ei missään vaiheessa kiinnosta metsästää monia uusia lyhyitä kokemuksia.
Eiköhän sitä yhden ihmisen elämään pysty mahtumaan monenlaista kokemusta, niin yhdenillanjuttua kuin pidempää, vakavaakin parisuhdetta. Ja on todella hassua miten täällä ihmiset aina vauhkoaa, miten jos on joskus tehnyt jotain, tai on joskus ollut jotain mieltä niin on samanlainen hautaan asti. Elämä on kuitenkin osoittanut, että ihmisellä voi moneen kertaan mennä tärkeysjärjestys ja arvot uusiksi. Ja pelkästään iän myötä monet muuttuvat. Itselleni on ihan täysin sama monen kanssa mies on paneskellut aikaisemmin, kunhan ei ole tauteja ja ei petä.
Vierailija kirjoitti:
Hiellähän sekin säädytön nautinto on ansaittu ;)
Jokainen saa asettaa kriteerinsä ihan mihin haluaa niin kauan kuin puhutaan omasta parisuhteesta. Jos taas joku tuputtaa sinulle näkemyksiä joita et kannata, sivuuta ne, ja ongelma poistuu
Itse haluaisin harrastaa seksiä vain seurustelukumppanien kanssa, mutta nyt 26-vuotiaana jos olisin näin tehnyt, olisin edelleen neitsyt. Olen harradtanut seksiä vain kahden miehen kanssa, kumpaankin oli tunteita eivätkä olleet mitään yhden yön juttuja.
Tuntuu hassulta, että joku kokisi minun kyttäytymiseni jotenkin siveettömänä tai tuomittavampana kuin esimerkisi 6 kertaa seurustelleen toiminta, joka on harrastunut seksiä useamman ihmisen kanssa kuin minä ja huomattavasti useammin.
Seksi kuuluu vain rakastavaan parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin harrastaa seksiä vain seurustelukumppanien kanssa, mutta nyt 26-vuotiaana jos olisin näin tehnyt, olisin edelleen neitsyt. Olen harradtanut seksiä vain kahden miehen kanssa, kumpaankin oli tunteita eivätkä olleet mitään yhden yön juttuja.
Tuntuu hassulta, että joku kokisi minun kyttäytymiseni jotenkin siveettömänä tai tuomittavampana kuin esimerkisi 6 kertaa seurustelleen toiminta, joka on harrastunut seksiä useamman ihmisen kanssa kuin minä ja huomattavasti useammin.
Ei kukaan sitä semmoiseksi koe. 6 vs 2, sinähän olet melkein siveellisyyden sipuli. Ei se sen kummempi analyysi ole, syitä nyt voi aina keksiä.
Paitsi oikeastihan tämä tarkoittaa että numerosi on3*2=6, ja sen toisen 3*6=18.
Koska naisen pillu löystyy ja häpyhuulet venyvät pannessa. Ostaisitko itse mieluummin auton suoraan tehtaalta vai sellaisen millä 500 000 ajettu?
M24
No kun betamiehet ei saa, niin ei naisetkaan saisi saada.
Vierailija kirjoitti:
Koska naisen pillu löystyy ja häpyhuulet venyvät pannessa. Ostaisitko itse mieluummin auton suoraan tehtaalta vai sellaisen millä 500 000 ajettu?
M24
Joo, vähän niin kuin miehelläkin se vehje lyhenee. Kyllä sekin näet kuluu. Että kyllä ne nysäkullit ovat niitä, jotka ovat paljon paneskelleet.
No se on jokaisen oma asia harrastaako vai ei, mutta mulle ei suhteeseen kelpaa jos seksikumppaneita on ollut yli 5. Ja saan mielestäni näin ajatella, koska itselläkin kumppaneita on ollut vain pari, ja jokaisella on oikeus vaatia saman arvomaailman omaavaa kumppania.
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy seksin harrastamista kummallekaan sukupuolelle sinkkuna. Mitä siitäkin tulee jos ihmiset paneskelee ympäriinsä?
Hyvä mieli.
Minulle taas on hirveä turn on, jos nainen on oikein kokenut. Kannustankin nykyistä tyttöystävääni kertomaan hänen seksikokemuksistaan avoimesti. Se saa minut todella sykkimään ja johtaa aina rajuun panoon ;)
M31
Höh, no naisen tulee olla neitsyt ettei tuleva miespoloinen joudu miettimään onko vaimoke saanut joskus isompaa ja parempaa.
Toivon, että naisella olisi samankaltainen arvomaailma kuin itselläni, joten siksi useamman kymmenen tai jopa yli sadan ihmisen kanssa ollutta naista en halua seurustelukumppanikseni. Sinänsä naisessa jolla on kymmeniä tai satoja kumppaneita ei ole itsessään mitään vikaa, mutta arvomaailma poikkeaa niin olennaisesti omastani, etten jatkaisi tutustumista.
En hyväksy seksin harrastamista kummallekaan sukupuolelle sinkkuna. Mitä siitäkin tulee jos ihmiset paneskelee ympäriinsä?