Lue keskustelun säännöt.
Vauva lähes 3kk ja heijasteet yhä tallella??
30.06.2008 |
Huomasin tänään, että vauvalla on vielä kävely- ja moroheijaste, vaikka ymmärtääkseni niiden olisi pitänyt kadota jo hyvän aikaa sitten. Onko muilla ollut vastaavaa ja onko ihan normaalia?
Kommentit (3)
Vauva on kuitenkin normaalisti kehittynyt; kääntyilee, hymyilee ja jokeltaa, eli ehkä ei sitten syytä huoleen:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kävelyheijaste tosi pitkään ja itsekin sitä ihan turhaan murehdin. Normaalisti hän on kehittynyt nyt käveleväksi 1 vuotiaaksi.
järjestäytyä lastenneurologin arvioon.