Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva lähes 3kk ja heijasteet yhä tallella??

Vierailija
30.06.2008 |

Huomasin tänään, että vauvalla on vielä kävely- ja moroheijaste, vaikka ymmärtääkseni niiden olisi pitänyt kadota jo hyvän aikaa sitten. Onko muilla ollut vastaavaa ja onko ihan normaalia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestäytyä lastenneurologin arvioon.

Vierailija
2/3 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on kuitenkin normaalisti kehittynyt; kääntyilee, hymyilee ja jokeltaa, eli ehkä ei sitten syytä huoleen:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelyheijaste tosi pitkään ja itsekin sitä ihan turhaan murehdin. Normaalisti hän on kehittynyt nyt käveleväksi 1 vuotiaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan