Miksi VAIN pullukat naiset flirttailevat?!
Olen itse saletisti tikissä, mutta olen pannut merkille että vain nähtävästi ylipainoiset naiset flirttailevat minulle. Naiset voivatkin varmaan sitten selittää miksi? Ei ole kivaa että kesä menee hukkaan näin...
GYM*BOY
Kommentit (61)
Mikset voisi rakastella näiden ihravampien kanssa? Heilläkin voi olla kostea emätin.
Flirttailulla tarkoitan yleistä HUOMIOTA. Minusta naisen olisi hyvä huomioida hyvävartaloinen mies joillain tapaa kun nykyään niin moni mies on liki syntymäläski. Tuntuu että kaikki omaan kehoon panostaminen menee hukkaan. Ei naisetkaan laihduta sen takia että se olisi hyvä terveydelle. Naisetkin haluavat saavuttaa laihtumisellaan lisää huomiota.
GYM*BOY
Herkässäpä on kesän pilalle meno.
Onko sulla komeat kasvot? Kuinka pitkä olet?
Vastaa mitä mieltä kuvan naisesta!! Onko jo toi sun mielestä pullukka?!
Nyt kun sinua on huomioitu (by pullukat) niin sekään ei sitten kuitenkaan kelpaa. Oletko helposti lähestyttävää tyyppiä? Otat katsekontaktia ja vaikutat iloiselta?
Liika treenaaminen muuten karkottaa suuren osan naisista. Etenkin jos mukana on ollut "apuaineita".
On mielestäni komeat kasvot. 178 cm olen, piilokoroilla 180 cm.
Kuvan nainen oli LÄSKI X2. Vedän itseni jojoon jos tuollaisetkin aloittavan flirttailun.
GYM*BOY
Et kiinnosta muita, eikö tämä nyt ole päivänselvää.
Olen kuvan nainen ja pidän suurikaluisista treenaavista miehistä. Ei vaan ole onni mukana kovin usein baarissa =(
Täytyy kyllä myöntää että en itse ota katsekontaktia enkä näytä myöskään iloiselta. Mielestäni kyllä tuolla ei pitäisi olla mitään suurempaa merkitystä.
GYM*BOY
Katsekontakti ja hyväntuulisuus on kuitenkin semmoisia juttuja, jotka tekevät helpommin lähestyttäviksi. Ja se helppo lähestyttävyys on merkittävää. Toki happamat tai etäisetkin voi päästä flirtin kohteeksi, mutta harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuvan nainen ja pidän suurikaluisista treenaavista miehistä. Ei vaan ole onni mukana kovin usein baarissa =(
Onkohan tämä nyt tyhmä kysymys, mutta mistä kuvasta te puhutte? En löydä ketjusta yhtään kuvaa... Vai olenko jotenkin sokea?
Kuva siivottiin pois koska siinä oli joku läski ämmä pillu levällään.
GYM*BOY
Miksei saisi flirtata? Onko se kielletty jossain laissa?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä myöntää että en itse ota katsekontaktia enkä näytä myöskään iloiselta. Mielestäni kyllä tuolla ei pitäisi olla mitään suurempaa merkitystä.
GYM*BOY
Kuinka sinä oikein naisten toivoisit sinua huomioivan, jollet pidä katsekontaktia taikka iloiselta näyttämistä merkityksellisenä? Kuinka nainen voisi sinut huomioida ottamatta sinuun katsekontaktia?
Vierailija kirjoitti:
Turhaan ähelsit ja piereskelit siellä salilla. Olisit relannut.
Itselleni ainakin "saletisti tikissä" miehestä on aikamoinen turnoff jos se tarkoittaa bodarin kroppaa. Noi sikaniskat on kammottavimpia.
Sopusuhtainen, hyvässä kunnossa oleva (lihasta muttei överit) ja fiksu on se, mitä enemmistö naisista haluaa.
Tuollaiset "saletisti tikissä" öhöttäjät ei varmaan suurinta osaa sytytä.
Nimenomaan!
N 43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GYM*BOY
Kuinka sinä oikein naisten toivoisit sinua huomioivan, jollet pidä katsekontaktia taikka iloiselta näyttämistä merkityksellisenä? Kuinka nainen voisi sinut huomioida ottamatta sinuun katsekontaktia?
Haluan että naiset osoittaisivat minuun itse huomiota, ilman että minun itse pitäisi olla aloitteellinen.
GYM*BOY
Vierailija kirjoitti:
Flirttailulla tarkoitan yleistä HUOMIOTA. Minusta naisen olisi hyvä huomioida hyvävartaloinen mies joillain tapaa kun nykyään niin moni mies on liki syntymäläski. Tuntuu että kaikki omaan kehoon panostaminen menee hukkaan. Ei naisetkaan laihduta sen takia että se olisi hyvä terveydelle. Naisetkin haluavat saavuttaa laihtumisellaan lisää huomiota.
GYM*BOY
Eli haluat huomiota palkkioksi hyvästä toiminnasta, kuin pieni lapsi tai vaikka koira?
Ajattelevat, että jaksat esimerkiksi nostaa heidät seinää vasten, toisin kuin rimpulammat miehet?