Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi VAIN pullukat naiset flirttailevat?!

GYM*BOY
13.05.2016 |

Olen itse saletisti tikissä, mutta olen pannut merkille että vain nähtävästi ylipainoiset naiset flirttailevat minulle. Naiset voivatkin varmaan sitten selittää miksi? Ei ole kivaa että kesä menee hukkaan näin...

GYM*BOY

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelevat, että jaksat esimerkiksi nostaa heidät seinää vasten, toisin kuin rimpulammat miehet?

Vierailija
22/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voisi rakastella näiden ihravampien kanssa? Heilläkin voi olla kostea emätin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailulla tarkoitan yleistä HUOMIOTA. Minusta naisen olisi hyvä huomioida hyvävartaloinen mies joillain tapaa kun nykyään niin moni mies on liki syntymäläski. Tuntuu että kaikki omaan kehoon panostaminen menee hukkaan. Ei naisetkaan laihduta sen takia että se olisi hyvä terveydelle. Naisetkin haluavat saavuttaa laihtumisellaan lisää huomiota.

GYM*BOY

Vierailija
24/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkässäpä on kesän pilalle meno.

Vierailija
25/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla komeat kasvot? Kuinka pitkä olet?

Vierailija
26/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa mitä mieltä kuvan naisesta!! Onko jo toi sun mielestä pullukka?!

Vierailija
27/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun sinua on huomioitu (by pullukat) niin sekään ei sitten kuitenkaan kelpaa. Oletko helposti lähestyttävää tyyppiä? Otat katsekontaktia ja vaikutat iloiselta?

Liika treenaaminen muuten karkottaa suuren osan naisista. Etenkin jos mukana on ollut "apuaineita".

Vierailija
28/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielestäni komeat kasvot. 178 cm olen, piilokoroilla 180 cm.

Kuvan nainen oli LÄSKI X2. Vedän itseni jojoon jos tuollaisetkin aloittavan flirttailun.

GYM*BOY

Vierailija
29/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kiinnosta muita, eikö tämä nyt ole päivänselvää.

Vierailija
30/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuvan nainen ja pidän suurikaluisista treenaavista miehistä. Ei vaan ole onni mukana kovin usein baarissa =(

Vierailija
31/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä myöntää että en itse ota katsekontaktia enkä näytä myöskään iloiselta. Mielestäni kyllä tuolla ei pitäisi olla mitään suurempaa merkitystä.

GYM*BOY

Vierailija
32/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsekontakti ja hyväntuulisuus on kuitenkin semmoisia juttuja, jotka tekevät helpommin lähestyttäviksi. Ja se helppo lähestyttävyys on merkittävää. Toki happamat tai etäisetkin voi päästä flirtin kohteeksi, mutta harvemmin.

33/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuvan nainen ja pidän suurikaluisista treenaavista miehistä. Ei vaan ole onni mukana kovin usein baarissa =(

Onkohan tämä nyt tyhmä kysymys, mutta mistä kuvasta te puhutte? En löydä ketjusta yhtään kuvaa... Vai olenko jotenkin sokea?

Vierailija
34/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva siivottiin pois koska siinä oli joku läski ämmä pillu levällään.

GYM*BOY

Vierailija
35/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi flirtata? Onko se kielletty jossain laissa?

36/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä myöntää että en itse ota katsekontaktia enkä näytä myöskään iloiselta. Mielestäni kyllä tuolla ei pitäisi olla mitään suurempaa merkitystä.

GYM*BOY

Kuinka sinä oikein naisten toivoisit sinua huomioivan, jollet pidä katsekontaktia taikka iloiselta näyttämistä merkityksellisenä? Kuinka nainen voisi sinut huomioida ottamatta sinuun katsekontaktia?

Vierailija
37/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan ähelsit ja piereskelit siellä salilla. Olisit relannut.

Itselleni ainakin "saletisti tikissä" miehestä on aikamoinen turnoff jos se tarkoittaa bodarin kroppaa. Noi sikaniskat on kammottavimpia.

Sopusuhtainen, hyvässä kunnossa oleva (lihasta muttei överit) ja fiksu on se, mitä enemmistö naisista haluaa.

Tuollaiset "saletisti tikissä" öhöttäjät ei varmaan suurinta osaa sytytä.

Nimenomaan!

Vierailija
38/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GYM*BOY

Kuinka sinä oikein naisten toivoisit sinua huomioivan, jollet pidä katsekontaktia taikka iloiselta näyttämistä merkityksellisenä? Kuinka nainen voisi sinut huomioida ottamatta sinuun katsekontaktia?

Haluan että naiset osoittaisivat minuun itse huomiota, ilman että minun itse pitäisi olla aloitteellinen.

GYM*BOY

Vierailija
39/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailulla tarkoitan yleistä HUOMIOTA. Minusta naisen olisi hyvä huomioida hyvävartaloinen mies joillain tapaa kun nykyään niin moni mies on liki syntymäläski. Tuntuu että kaikki omaan kehoon panostaminen menee hukkaan. Ei naisetkaan laihduta sen takia että se olisi hyvä terveydelle. Naisetkin haluavat saavuttaa laihtumisellaan lisää huomiota.

GYM*BOY

Eli haluat huomiota palkkioksi hyvästä toiminnasta, kuin pieni lapsi tai vaikka koira?

Vierailija
40/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilokorot, hihihihii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi