Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi VAIN pullukat naiset flirttailevat?!

GYM*BOY
13.05.2016 |

Olen itse saletisti tikissä, mutta olen pannut merkille että vain nähtävästi ylipainoiset naiset flirttailevat minulle. Naiset voivatkin varmaan sitten selittää miksi? Ei ole kivaa että kesä menee hukkaan näin...

GYM*BOY

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä pullukat sinkkunaiset mun suuntaan, kiitos

Vierailija
2/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli kyllä ihan LÄSKEISTÄ. Käytin pullukkaa koska en halunnut loukata.

GYM*BOY

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on pullukka voi vapaasti soittaa suutaan, hoikka ei uskalla, kun miehet alkaa heti kuvitella vaikka mitä.

Vierailija
4/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ny himoo kaikkia miehiä eivätkä tajua tasoaan

Vierailija
5/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole pullukka, mutta flirttailen vain sellaisten miesten kanssa, joiden EN oleta olevan kiinnostunut, ja joista en ole kiinnostunut itse. En nimittäin varsinaisesti etsi seuraa, mutta pikku flirtti aina parantaa päivää. Että olisiko sama syy pullukoilla.

Vierailija
6/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on enemmän energiaa flirtata :)

Vierailija
7/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne on puutteessa.

Vierailija
8/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GYM*BOY

Ja tämä on anonyymi palsta. Anonymiteetin tarkoitus on se että voi puhua rehellisesti ja asioiden oikeilla nimillä.

Miksi kesä nyt menee hukkaan? Jos itseään tarjoavat tytöt ei miellytä niin on sullakin kai suu jolla puhua niille joita itse haluat?

Vierailija
9/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä oot sellanen sikaniska etkä kelpaa misseille.

Vierailija
10/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti ei ole mitenkään tavoitehakuista toimintaa vaan samanhenkisten pientä silmäpeliä. Flirtti ei ole sopimus eikä suunnitelma mistään tulevasta. Siihen ei tarvitse vastata jos ei tahdo, siihen se loppuu.

Voisin ajatella, että ns. pullukat kokevat ettei heillä ole mitään menetettävää. Mahdollisuuksia Adoniksiin ei ole, mutta jos henkisen tason yhteys löytyy ja kevyt flirttailu sujuu, on ainakin ollut pieni hauska hetki.

Itse olen vastannut mielelläni itseäni vanhempien miesten flirttailuihin, kun on tuntunut että on löytynyt henkilö jonka kanssa olen samalla taajuudella ja molemmat ymmärtävät että kyse on vain ja ainoastaan kevyestä sanailusta. Ei mitään sen enempää.

Ikäiseni ovat monesti liian tosissaan liikenteessä, joko luulevat että olen tosi mielellä liikenteessä tai tarraavat itse kiinni kuin takiaiset. Jarrut vaan pohjaan jos tuntuu että toisella on eri käsitys kevyestä sananvaihdosta.

Muista, ettei siiihen ole pakko vastata. Voit olla vastaamatta.

Vierailija
11/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GYM*BOY

Ja tämä on anonyymi palsta. Anonymiteetin tarkoitus on se että voi puhua rehellisesti ja asioiden oikeilla nimillä.

Miksi kesä nyt menee hukkaan? Jos itseään tarjoavat tytöt ei miellytä niin on sullakin kai suu jolla puhua niille joita itse haluat?

Näin. Kesä menee hukkaan, kun hyvännäköiset naiset eivät tuu iskemään sinua. Voi sentään.

Vierailija
12/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa et olekaan niin tasokas kuin kuvittelet, miehillä kun tuppaa olemaan kovat luulot itsestään. Ei kai tuohon muuta selvitystä ole.

Vierailija
13/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan ähelsit ja piereskelit siellä salilla. Olisit relannut.

Itselleni ainakin "saletisti tikissä" miehestä on aikamoinen turnoff jos se tarkoittaa bodarin kroppaa. Noi sikaniskat on kammottavimpia.

Sopusuhtainen, hyvässä kunnossa oleva (lihasta muttei överit) ja fiksu on se, mitä enemmistö naisista haluaa.

Tuollaiset "saletisti tikissä" öhöttäjät ei varmaan suurinta osaa sytytä.

Vierailija
14/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No...mieluummin niin että pullukat naiset flirttailee kuin että kukaan nainen ei flirttaile minulle.

T. Mies

Vierailija
15/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meillä on hyvä itsetunto ja huumorintajua :). Ei mene kaikki energia syömisen tarkkailuun, laihduttamiseen ja kuntoiluun. Nautitaan elämästä!

T. Varattu pullukka

Vierailija
16/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole pullukka, mutta flirttailen vain sellaisten miesten kanssa, joiden EN oleta olevan kiinnostunut, ja joista en ole kiinnostunut itse. En nimittäin varsinaisesti etsi seuraa, mutta pikku flirtti aina parantaa päivää. Että olisiko sama syy pullukoilla.

Miestenkiusaaja, olet kauhea ihminen.

Vierailija
17/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit naiset saavat miehen ilmankin flirttailua.

18/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, kuinka naiset tällä palstalla osaisivat selittää sinulle, miksi vain pullukoilla riittää iloista flirttimieltä sinun suuntaasi. Osaatko kertoa jotain enemmän, niin arvaillakin voisi enemmän?

Flirttailetko itse naisille, joista olet kiinnostunut, ja kuinka he flirttiin vastaavat? Ethän tavoittele itseesi nähden liian nuoria ja kauniita naisia tai varattuja naisia? Kannattaisiko sinun myös tarkistaa elämänasennettasi sen suhteen, millaisten seikkojen annat kesäfiiliksesi pilata?

Vierailija
19/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GYM*BOY

Kauanpa jaksoit olla hienotunteinen meille tuntemattomille av:laisille ennen kuin mainitsit että kyse onkin LÄSKEISTÄ :DD

Vierailija
20/61 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän lisää kun ei tässä nyt muuten osaa oikein mitään sanoa. Miten he flirttailevat? Miten itse lähestyt kiinnostavia naisia? Miksi kesäsi on pilalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän