Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutettiin pois keskustasta ja kaverit lopetti käymisen

Vierailija
13.05.2016 |

Asuimme poikaystäväni kanssa keskustassa pitkään, ja siellä asuu myös valtaosa kavereistamme. Muutimme jokin aikaa sitten pois keskustasta, noin 10km päähän, samassa kaupungissa asutaan edelleen, mutta pientalolähiössä. Muutimme koska halusimme vähän lähemmäs luontoa ja oman pihan, eli vapaaehtoisesti ei ollut mitään pakottavia syitä. Ennätimme asumaan niin kauan keskustassa, että siinä kerkesi vähän jo kyllästyä brunsseihin ja kahvitteluihin.

Kukaan keskustan kavereistamme ei ole tullut käymään uudessa kodissamme. Tänne kestää autolla ajaa n. 20min, bussilla reilu puoli tuntia. Ollaan pyydelty ja aina on jotain tekosyitä, että miten nyt ei kerkeä. Olen puhunut siitä, että ollaan kyllä tosi hyvin viihdytty ja tosi tyytyväisiä ratkaisuun, vaikka välimatkat on toki pidempiä kuin ennen ja elämäntyyli muuttunut. Kaikki katsoo minua säälien kun puhun aiheesta, eikä osoita mitään mielenkiintoa vierailuun. Onko muille käynyt näin?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas huonot "kaverit"

Vierailija
42/44 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappuna ehdotettiin kaveriporukalle meidän kotia; meillä on pieni pihakin ja ilma oli hyvä. Ei kun ollaan keskustassa. Istuttiin sitten koko ilta keskustassa asuvalla kaverilla, ei edes lähdetty sieltä baariin. Ei kai kaverit täälä pyöri joten voin hyvin sanoakin, että asutaan siis Paloheinässä. Ei täälä mitään varsinaisesti ole enkä niin väitäkkään, mutta meidän koti on. Jotenkin ajattelin silloin, että kaverit tykkäisivät tulla vaikka grillailemaan tänne.. mutta ei niin ei. -ap

Itse juuri vappuna katselin kun näki pihoilla grillailemassa porukkaa, että olispa ollut kiva päästä mukaan, mutta kun en tunne ketään, niin eihä toisten pihoille voi mennä norkoilemaan. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus täälä

Vierailija
44/44 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi oon 10 v poika ja mä trollaan kasoispistedee