Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nosh-vaatteet, kokemuksia?

Vierailija
13.05.2016 |

Sain kutsun Nosh-vaatekutsuille. Millaista laatua ovat? Kannattaako satsata?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut netistä niitä. Esikoisella taitaa olla kaksi paitaa ja kahdet housut. Mielestäni laatu on hyvä ja vaatteet ovat kivoja. Ei mitään moitittavaa.

Vierailija
2/9 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Puuvilla on paksua ja kestävää, eikä mene pesussa miksikään. Poikkeuksena denim-kankaat jotka nukkaantuu. Mulla ja kahdella tytöllä on molemmilla paljon Noshia käytössä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok ehkä sitten ostankin jotain! Suosituksia tämän kauden mallistosta?

Vierailija
4/9 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta vaivaudu tuhlaamaan rahojasi tuotteisiin jotka eivät vastaa toiveitasi ja yhtiöön joka kusettaa häikäilemättä. Inhimillisyys ja asiallisuus ovat tuntemattomia sanoja Nosh Conpanylle.

Vierailija
5/9 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen tykännyt! Meillä ei ole mitään järjetöntä vaatemäärää (2 poikaa), joten olemassa olevia pestään ja pidetään. Harva vaate kestää edes kohtuu hyvänä, mutta Noshit on kestäneet esikoiselta kuopukselle.

Vierailija
6/9 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noshin mainosketju? Hauska

Vierailija
7/9 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta noshin vaatteet ovat olleet hyviä. Hintavia ne toki on, mutta kestäneet käytössä mukavasti. Osassa päähineitä kokoluokitukset menneet vähän pieleen, mutta erityisesti lastenvaatteissa muutoin tuntuneet osuvan kohdilleen.

Vierailija
8/9 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri verkostomarkkinointihuijaus, ei sinänsä menetä täysin rahoja kun vastineeksi saa huonosti istuvaa räikeän ylihintaista tunikaa metritavarana päälle ripustettavaksi.

Suositus: pysy kaukana 👍👍👍

Vierailija
9/9 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut itselle ostaa suurimman osan sellaisista perus trikoopaidoista ja legginsseistä sieltä, koska materiaali tuntuu tarpeeksi kestävältä ja mukavalta. Harmi että lopettavat lasten ja miesten mallistot, mutta tilattiinpa ainakin poistomyynnistä koko perheelle jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä