Kysy mitä vaan laudalta 27-v naiselta
Go!
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Hoikka nainen on hot <3
Ei ole jos ei ole tissejä :( Ap
Jos olisit itse saanut päättää minkä kokoisiksi rintasi kehittvät, mitä olisit valinnut?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit itse saanut päättää minkä kokoisiksi rintasi kehittvät, mitä olisit valinnut?
En osaa sanoa kuppikokoa mutta isot! Ap
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu?
Ai rinnattomuus? No pahalta tietysti. Ap
Mikä kuppikoko? Minkä koet "pieneksi" kooksi?
Kuulostanpas pervolta :D Itsekin koen olevani lauta, 65D (tuo D saa kuulostamaan isolta, todellisuudessa ympärys niin pieni, että 65D on oikeasti aika pieni.) Lähinnä mietityttää, kun osalla laudaksi itsensä kokevista on oikeasti aika suuret rinnat, toisilla laudaksi itsensä kokevilla ei oikeasti ole "yhtään" rintoja :)
Vierailija kirjoitti:
Voisitko leikkauttaa hiuksesi poikamaisiksi? Pystyisitkö siihen?
En ikinä. Näyttäisin vielä enemmän mieheltä kuin nyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä kuppikoko? Minkä koet "pieneksi" kooksi?
Kuulostanpas pervolta :D Itsekin koen olevani lauta, 65D (tuo D saa kuulostamaan isolta, todellisuudessa ympärys niin pieni, että 65D on oikeasti aika pieni.) Lähinnä mietityttää, kun osalla laudaksi itsensä kokevista on oikeasti aika suuret rinnat, toisilla laudaksi itsensä kokevilla ei oikeasti ole "yhtään" rintoja :)
AA-kuppi. Tissit näyttävät OIKEASTI itikan puremilta. Ei saa edes puristettua kun niin pienet. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein valitat puolisollesi rinnattomuuttasi?
Mille puolisolle kun en ole koskaan edes seurustellut? Puolisoa lähinnä mulla on fuckbuddy jolle valitan joka kerta kun näemme. Ap
Jos asia sinua häiritsee niin käy ottamassa fyllinkiä. Itse kyllä tykkäisin tuommosenakin.
Oi että ap olisit just mun makuun pikkutissit ja hoikka ja vieläpä aikuinen nainen. Aina saa olla yksin... <3
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut mukava päivä? Mitä meinaat syödä tänään?
Ihan kiva, syön leipää, muroja, pähkinöitä ja hedelmiä ainakin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oi että ap olisit just mun makuun pikkutissit ja hoikka ja vieläpä aikuinen nainen. Aina saa olla yksin... <3
Aww :') Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan näkemättä ja tapaamattakin tiedät että hän olisi sinulle täydellinen? En sano etteikö AP voi ollakin vaikka kuinka kiva, mutta sinä kuulostat kyllä todella epätoivoiselta. En tiedä mikä oli viestisi motiivi. Seuraa et ole tosissani voinut toivoa löytäväsi tuolla viestillä, koska ymmärrät itsekin että jos ilman näkemistä ja tapaamista ilmoitat jo että nainen on täydellinen sinulle, niin se johtaa ainoastaan siihen että sinä vaikutat oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoinen sä olet noin muuten?
T: 159 cm, 52 kg, AA :D
165 cm, n. 55 kg ja myöskin just se AA moi vaan :D Ap
Hoikka nainen on hot <3