Mies suuttui lauantaimakkarasta!
Laitoin aamupalalla leipäpalasen päälle kaksi siivua lauantaimakkaraa, niin siitä mies suuttui oikein kunnolla. Kuulemma yksi makkarasiivu riittää per leipäpalanen, "ilmankos joutuu jatkuvasti ostamaan lisää, kun kaikkea täytyy ahnehtia".
Lähti sitten ovi paukkuen menemään, eikä vastaa edes puhelimeen.
Kommentit (35)
AP:n mies kuulostaa ihan raskaana olevalta naiselta. Yhtä yllättävistä asioista vaimo kilahti 9kk ajan. No tulipahan vaihtelua arkeen, kun ei tiennyt, että mitä saa tehdä ja mitä ei. Säännöt vaihtelivat päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Lauantaimakkara-paketin hinta taitaa olla jotain 1,50 euroa.
Täällä merkistä riippuen 0,99-1,15e
Vierailija kirjoitti:
On siinä suvulle selittäminen.. Ukko lähti, kun ahnehdin lauantaimakkaraa.
=DDD
Mies saa kilarit ja sinä soittelet perään. MIKSI? Pyydätkö anteeksi kun kehtasit syö omassa kodissasi 2 siivua makkaraa?
Lidlissä 0,89. Taitaa olla rahahuolia ukolla. Silloin ehkä minäkin hermostuisin jos miettisin miten raha riittää ruokaan :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä taitaa vaivata jokin muu kuin lauantaimakkara. Kysypä ukoltas mikä sen pinnaa kiristää.
Jos mies suuttuu ja kertoo syyksi lauantaimakkaran syömisen vaikka suuttuikin jostakin muusta syystä. Miksi häneltä pitäisi kysyä mikä pinnaa kiristää, eikö mies osaa kertoa sitä itse jos hän asiasta haluaa puolisolle avautua?
Kun on olemassa miehiä jotka vaan hautoo asioita sielä oman pääkopan sisällä eikä saa sanottua mikä vaivaa ilman hellävaraista suostuttelua ja ohjausta.
Mä olen sitä mieltä että suostuttelemalla he ei koskaan opikaan sanomaan. Sen voin toki sanoa puolisolle että oikeankin syyn voi halutessaan kertoa, mutta mikään pakko niin ei ole tehdä.
Hellyyden puutteesta ei omassa parisuhteessani ole ainakaan toistaiseksi tarvinnut suuttua.
Siirry ilmakuivattuun kinkkuun. Pistä sitä kaksi siivua, saat luultavasti leskeneläkkeen jos tuleva miesvainajasi näkee sen.
Onneks mä hoidan perheen ruokaostokset. Saan laittaa leivälleni vaikka koko paketin kylmäsavuporoa jos huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kamala. Ahneella on kakkanen loppu:)
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin mies ollut jotenkin pinnakireällä. Surullista, jos yhteiselomme päättyy syystäni, kun ylensöin lauantaimakkaraa.
Ap.
On se, kieltämättä surkuhupaisaa. Mutta niin on hyvä kun käy, sanoi Rakel Wihuri.
Eikö lauantaimakkaraa kuulu leikata cm paksuinen siivu leivälle?
Itse suuttuisin yhdestä ohuesta siivusta leivällä.
T.M
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika! Vai lehmästäkö lördaaggi tehdään?
Onhan se "liha" siinä varmaan nähnyt, kun paremmat sianosat otettiin talteen ja lisättiin koneellisesti erotetut broilerinjäänteet. Lihaan verrattavia valmistusaineita näyttää olevan juuri vähän yli puolet. Luettelon pohjalta voi päätellä, että sian nahkaa ja muita jäänteitä on vähän enemmän kuin broilerin.
Käy ostaan tanko ja leikkaa huomenna sentin siivu leivälle.
😂 "meille tuli ero" -miksi? " no kun muija laittoi kaksi siivua lauantaimakkaraa leivälle" 😂
Tuossa vaiheessa kun ukko alkaa vinkua parista makkarasiivusta niin olisin varmaan tunkenut koko paketin makkaraa naamariin ;) juu tosi kypsää mutta ei tuollaista turhan naputtamista jaksa kuunnella.
Jos joku muu nyppii ukkoa eikä saa sanottua niin tuskin se on vaimon tai makkaran vika.