Mies suuttui lauantaimakkarasta!
Laitoin aamupalalla leipäpalasen päälle kaksi siivua lauantaimakkaraa, niin siitä mies suuttui oikein kunnolla. Kuulemma yksi makkarasiivu riittää per leipäpalanen, "ilmankos joutuu jatkuvasti ostamaan lisää, kun kaikkea täytyy ahnehtia".
Lähti sitten ovi paukkuen menemään, eikä vastaa edes puhelimeen.
Kommentit (35)
Lauantaimakkara-paketin hinta taitaa olla jotain 1,50 euroa.
Muutenkin mies ollut jotenkin pinnakireällä. Surullista, jos yhteiselomme päättyy syystäni, kun ylensöin lauantaimakkaraa.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin mies ollut jotenkin pinnakireällä. Surullista, jos yhteiselomme päättyy syystäni, kun ylensöin lauantaimakkaraa.
Ap.
Ehkä sitten kannattaa jatkossa kysyä mieheltä lupa voitko ottaa sitä ensimmäistäkään siivua makkaraa, Saatko keittää itsellesi kahvia, voitko kuluttaa vettä käsien pesuun...
Kuka ylipäätään syö lauantaimakkaraa?
Voi kamala. Ahneella on kakkanen loppu:)
Vierailija kirjoitti:
Ap.
On siinä suvulle selittäminen.. Ukko lähti, kun ahnehdin lauantaimakkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ylipäätään syö lauantaimakkaraa?
Jaa-a eipä oikeastaan edes kiinnosta, mutta kaiketi sitä joku syö kun olen joskus sitä kaupassa nähnyt olevan myynnissä.
Jätä se sika! Vai lehmästäkö lördaaggi tehdään?
Vierailija kirjoitti:
On siinä suvulle selittäminen.. Ukko lähti, kun ahnehdin lauantaimakkaraa.
Eikö ukko sitten selitä kaikille miten ei jaksanut kattella eukkoa joka vain ahnehti toisenkin siivun lauantaimakkaraa?
Sitä taitaa vaivata jokin muu kuin lauantaimakkara. Kysypä ukoltas mikä sen pinnaa kiristää.
Apua, minä laitoin leivälle sekä juustoa että kinkkua...
Vierailija kirjoitti:
Sitä taitaa vaivata jokin muu kuin lauantaimakkara. Kysypä ukoltas mikä sen pinnaa kiristää.
Jos mies suuttuu ja kertoo syyksi lauantaimakkaran syömisen vaikka suuttuikin jostakin muusta syystä. Miksi häneltä pitäisi kysyä mikä pinnaa kiristää, eikö mies osaa kertoa sitä itse jos hän asiasta haluaa puolisolle avautua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies suuttuu ja kertoo syyksi lauantaimakkaran syömisen vaikka suuttuikin jostakin muusta syystä. Miksi häneltä pitäisi kysyä mikä pinnaa kiristää, eikö mies osaa kertoa sitä itse jos hän asiasta haluaa puolisolle avautua?
Kun on olemassa miehiä jotka vaan hautoo asioita sielä oman pääkopan sisällä eikä saa sanottua mikä vaivaa ilman hellävaraista suostuttelua ja ohjausta.
huokaus. minä saatan mennä jääkaapille ja vetästä 100 g leikkelettä naamariin tuosta vain! Se on ruokaa ja tarkoitettu syötäväksi! Jos ei ole paino-tai ylensyöntiongelmia niin outoa tuollainen vahtaus ja suuttuminen.
Miten nämä tyypit selittävät sitten kavereilleen ja sukulaisilleen eron syitä?
Tuleeko se perinteinen "no, ihan vaan yhtäkkiä se eukko lähti, en tiedä miksi" (=on ollut täysi sekopää joka raivostuu kahdesta lauantaimakkaraviipaletta)
Vai sanooko joku oikeasti tuttavilleen että noh meidän suhde päättyi koska rouva otti aamupalalla kaksi lauantaimakkaraviipaletta.
Taitaa olla ukolla jotain muita murheita mielessä ja nyt sitten napsahti lopullisesti. Kannattanee keskustella äijän kanssa, että mistä kenkä puristaa.
Hallelujaa. Lauantaimakkara onkin hintavaa herkkua.