Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaiken maailman surisevat sauvat saaneet naiset odottamaan liikaa miehiltä?

Vierailija
12.05.2016 |

Totuus on, ettei mies voi kilpailla Ultimate Masturbator 9000:n kanssa joka vetää vertoja katuporakoneelle, ja suunnilleen jokaiselta naiselta näitä löytyy. Sitten ihmetellään, kun mies ei saakaan orgasmia aikaan naisessa. Itse en ainakaan haluaisi jäädä kakkoseksi muovilelulle,joten kelpuutan vain leluttoman naisen parisuhteeseen.

M24

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta surettaa ja toisaalta inhottaa kun näkee sen naisvihan, mitä monesta viestistä uhkuu ja sen, miten vähän oletettavasti aikuiset miehet tietävät naisista ja naisen seksuaalisuudesta ja nautinnosta! :(

Vierailija
42/48 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin naisille orgasmi vaatii intensiivistä ja syvältä stimuloivaa värinää. Siinä ei ole mitään väärää, ei naisen eikä hänen kumppaninsakaan osalta. Seksissä muutenkin liiallinen orgasmihakuisuus tekee hallaa. Molempien nautinto on tärkeää toki, mutta seksissä on nautinnollista paljon muukin kuin orgasmi. Jos jollekin naiselle huipun saavuttaminen vaatii erityistä stimulointia, niin sex positive, kunnioittava ja välittävä kumppani sen varmasti hänelle suo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas ei kelpaa mies, joka pelkää muovilelua. Sen kumppanin voi tyydyttää miljoonalla muullakin tavalla kuin lykkimällä pippeliä pimppiin. Jos nainen nauttii peruspanosta mutta haluaa lisäksi surinaa, niin miksi sinä et hyväksy tätä? Miksi sinulle ei kelpaa se, että sinä saat tyydytettyä itsesi naisen koloon ja nainen saa hekuman huippunsa sormetuksen, nuolemisen tai lelun surinan kautta? Miksi nainen pitäisi tyydyttää pelkällä pippelillä?

No siksi, että voisi? Miksi naisen pitää turruttaa tussunsa suristamasta sitä ties millä tärisevällä koneella niin, että miehen kalupenetraatio ei olekaan enää mitään? Mies siis saa lisähommia koska nainen on itsekäs suristaa tussuaan. Naisen homma olisi tyydyttää itsensä jos kerran on vaikeastilaukeava.

Jaha, taas on siis asialla palstan vakkarikävijä, jonka mielestä miehen ja naisen välisessä seksissä naisen tulee tyydyttää itse itsensä, jotta miehen ei tarvitse huomioida naista ollenkaan eli hänen käsityksensä seksistä on: kaksi ihmistä masturboi, mutta ainoastaan mies saa käyttää masturbointikumppaniaan masturbointivälineenään.

Huomioida naista ollenkaan? Johan mies huomioi kun saa naisen kiinnostumaan seksistä ja antaa tälle yhdyntää. Mitä nainen yleensä tekee? Makaa alla ja lopuksia vaatii lisätyydytyksiä nussintaa suorittaneelta mieheltä? Ihanan tasa-arvoista. Miksi mies ei samalla vetäisi vaan käteensä, ei tarvitsisi katsella vaatimuslistoja.

Kannattaa todellakin vetää käteen, jos nussinta on miehen suoritus, asentoja on tasan yksi, läheri ja vain yhdyntä on seksiä.

Omassa seksissäni on intohimo ja hyväilykä, suudelmia, molemmin puolista suuseksiä, peniksen ja kiveksien hyväilyä, sormetusta, eri asentoja, myös peppuseksiä. Seksi on tanssi, jota molemmat tanssivat aktiivisesti ja missä yksi asia johtaa toiseen. Se on kaunista ja ihanaa, missä orkut seuraavat toisiaan ja missä tosi mies halutessaan voi käyttää leluja minuun ja minä häneen. Vähempään minä en enää tyydy.

Vierailija
44/48 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas ei kelpaa mies, joka pelkää muovilelua. Sen kumppanin voi tyydyttää miljoonalla muullakin tavalla kuin lykkimällä pippeliä pimppiin. Jos nainen nauttii peruspanosta mutta haluaa lisäksi surinaa, niin miksi sinä et hyväksy tätä? Miksi sinulle ei kelpaa se, että sinä saat tyydytettyä itsesi naisen koloon ja nainen saa hekuman huippunsa sormetuksen, nuolemisen tai lelun surinan kautta? Miksi nainen pitäisi tyydyttää pelkällä pippelillä?

No siksi, että voisi? Miksi naisen pitää turruttaa tussunsa suristamasta sitä ties millä tärisevällä koneella niin, että miehen kalupenetraatio ei olekaan enää mitään? Mies siis saa lisähommia koska nainen on itsekäs suristaa tussuaan. Naisen homma olisi tyydyttää itsensä jos kerran on vaikeastilaukeava.

Jaha, taas on siis asialla palstan vakkarikävijä, jonka mielestä miehen ja naisen välisessä seksissä naisen tulee tyydyttää itse itsensä, jotta miehen ei tarvitse huomioida naista ollenkaan eli hänen käsityksensä seksistä on: kaksi ihmistä masturboi, mutta ainoastaan mies saa käyttää masturbointikumppaniaan masturbointivälineenään.

En ole tuo jolle vastasit, mutta kysyn mielenkiinnosta. Miehillä liika masturbointi voi johtaa fyysisiin ongelmiin seksissä: jatkuva runkkailu saattaa heikentää peniksen tuntoherkkyyttä. Nimittäin tiukinkaan pillu ei tarjoa samanlaista stimulaatiota, kuin oman käden puristus. Voiko naisille käydä samoin, jos käyttää ahkerasti nimenomaan vibraattoria, ettei aito penis tunnu enää samalta? Toki seksi on muutakin kuin pelkkä penis ja pillu, mutta jos keskitytään tähän fyysiseen puoleen.

Vierailija
45/48 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin aito penis tuntuu niin upealta, ettei mikään voi sitä korvata. Vibraattorit on mulle surullinen, kalpea korvike. Se on sitten eri, että yhdynnässä en laukea. Tarvitaan käsiä, suuta, klitoriskiihotinta. Mutta itse yhdyntä ihanan miehen kanssa on käsittämätön nautinto. N

Vierailija
46/48 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolle vastasit, mutta kysyn mielenkiinnosta. Miehillä liika masturbointi voi johtaa fyysisiin ongelmiin seksissä: jatkuva runkkailu saattaa heikentää peniksen tuntoherkkyyttä. Nimittäin tiukinkaan pillu ei tarjoa samanlaista stimulaatiota, kuin oman käden puristus. Voiko naisille käydä samoin, jos käyttää ahkerasti nimenomaan vibraattoria, ettei aito penis tunnu enää samalta? Toki seksi on muutakin kuin pelkkä penis ja pillu, mutta jos keskitytään tähän fyysiseen puoleen.

Miehet ja naiset ovat erilaisia.

Miehen runkkaaminen simuloi yhdyntää, jossa mies saa orgasmin.

Nainen saa orgasmin klitorista käsittelemällä, erittäin harvoin pelkästään yhdynnässä. Lelun käyttö klitorikselle ei vaikuta siihen, miltä miehen penis tuntuu naisen sisällä. 

Ehkä se, jos käyttää hyvin isoa dildoa, voi johtaa siihen, että normikokoinen penis ei tunnu niin täyttävältä kuin ennen.

Asia on kuitenkin niin, että monet naiset tarvitsevat sen lelun tai vesisuihkun klitorikselleen, että saisivat orgasmin. Jos haluat olla luomusti ilman apuvälineitä, sitten et saa. Koskaan. Et ikinä. 

Vierailija
47/48 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta. Miehet vois kokeilla saada tyydytystä terskaan koskematta. Klitoris on meillä vastaava osa.

Vierailija
48/48 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään enemmän aidosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan