Oon 20v nuorimies ja enkä aio koskaan seurustella
Oon 20v nuorimies ja olen päättänyt, että en aio koskaan seurustella elämäni aikana! Lopetan siis näin ollen paritumismarkkinat täysin koska mulla ei oo mitään mahdollisuutta siellä, parisuhdemarkkinat ovat tavallaan peli jossa voi vain hävitä tai luovuttaa.
Mulla ei oo koskaan ollut tyttöystävää, enkä ole ikinä harrastanut seksiä, en ole pussanut ketään naista ikinä, enkä edes pitänyt kädestä kiinni. Onneksi oonkin niin sairaan ruma rillipää, että en edes kelpaa naisille tai en edes joudu minkäänlaiseen parisuhteeseen. Mä kerran kokeilin tinderiä ja muthan naurettiin sieltä ihan pihalle! No eihän rillipäät muutenkaan koskaan naista saakkaan. Mua muutenki vituttaa naisissa ylikaiken se kun naiset vaativat aina meiltä miehiltä kaikkea täydellisyyttä. Miesten pitää olla rikkaita, komeita, lihaksikkaita, korkeasti koulutettuja, mikään amis tai lukiolainen ei kelpaa (Olen itse siis kaksoistutkinnon suorittanut), oikea ammatti pitää miehellä olla, pitää olla jossai pankissa, toimistossa tai joku päällikkö, toimitusjohtaja, konsultti, liikemies, insinööri yms hyväpalkkainen ammatti. Sähkömies, talonrakentaja, muurari, maalari, putkimies, varastomies, raksamies tai mikä tahansa duunarityö tai jokin yksinkertainen työ tai naisille "väärä ammatti" ei kelpaa. Mä kerran baarissa päädyin juttelemaan erään naisen kanssa ja ei kestänyt kauaan niin tämä nainen lähti nolostuneena/häpeissään pois kun kerroin mitä minä teen työkseni jne. Koska naisen mielestä olin niin ruma ja mun työpaikkakin oli ihan paska ja huono, koulutuskin oli liian heikko mukama. Olen siis terminaalityöntekijä ja saan ihan hyvin palkkaa kyllä.
Kiitos olen puhunut.
Kommentit (97)
Tuskin näytät oikeasti kamalalta laseines. Mikäli toi toinen ongelma eli koulutustaustan halveksinta ahdistaa, niin kouluttaudu lisää..? Useimmille jo amk on ok.
Pöhpöh, kuumimpiahan on just ne jotka tekee TÖITÄ eikä istu konttorirottina huonon ryhtinsä kanssa.
Aloittajalle: Ei rillit haittaa, ei onko lihava tai laiha. Mut jos meet treffeille ja koko sen ajan vaan mollaat itseäs se haittaa! Kehitä itsetuntoa, harrasta urheilua, tee mikä saa olos tuntumaan hyvältä. Se itsevarmuus on yleensä hurmaavin osuus miehessä :)
t. N25
On kyllä tosi hankala uskoa, että saat dissaavia kommentteja koska olet varastoduunari. Ainakaan mä en tunne niin epämiellyttäviä ihmisiä, että ylenkatsoisivat duunareita ja vielä suoraan haukkuisivatkin. Kavereissani on duunaripariskuntia ja duunari & opiskelija -pariskuntia esimerkiksi. Ei tässä iässä, siis parikymppisenä, kyllä vielä kovin akateeminen voisikaan olla, mutta moni noista tutuistani ei edes suunnittele opiskelevansa enempää. Jos oot itse jutellut jollekin asiallisesti ja ammatin tultua ilmi vastapuoli on alkanut vittuilla ja haukkua, ei oo kyllä ihan normaaleista ihmisistä kyse.
Ruma rillien takia? WHAT. Noin 90% miehistä joista oon kiinnostunu on ollu nelisilmiärillipäitä! Ehkä oon joku pervo ;DD
Vierailija kirjoitti:
Tuskin näytät oikeasti kamalalta laseines. Mikäli toi toinen ongelma eli koulutustaustan halveksinta ahdistaa, niin kouluttaudu lisää..? Useimmille jo amk on ok.
No mä en koskaan oikeen pärjänny koulussa ja koulunkäynti ei oikeen kiinnostanut koskaan, paitsi tää kaksoistutkinto oli ihan jees, mä viihdyn nykyises työs sen verran hyvin ettei oikeen huvita mennä muuhunkaan työhön.
En lukenut kommentteja, mutta mitä vaatimuksia sinulla on? Kannattaisiko hieman laajentaa kohderyhmää? Joka tapauksessa tuossa iässä jokainen on vielä vähän teini, kyllä ne siitä kasvavat.
Ap kehittää asennettaan hiukan ja kyl se oma nainen/mies sieltä löytyy :) Eihän kukaan tahdo sellaisen kans joka vaan valittaa joka asiasta ja kiinnostuksen kipinä loppuu kyl heti jos toinen jankkaa "eiku mä oon huono enkä kelpaa."
Terapiaa jos ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
En lukenut kommentteja, mutta mitä vaatimuksia sinulla on? Kannattaisiko hieman laajentaa kohderyhmää? Joka tapauksessa tuossa iässä jokainen on vielä vähän teini, kyllä ne siitä kasvavat.
Ei mul oo mitään vaatimuksia, kunhan on vaan kiva. :)
Olen todella hoikka ja kaunis 24v nainen. Mieheni on raksamies, ei käynyt kouluja. Olisin saanut rikkaampiakin miehiä, mutta kuule ei kiinnostanut. Ihme selityksiä oot keksiny, taitaa vika olla vähän muualla. Ja ootko katsonu saman ns.tasoisia naisia kun itse olet? Sulle tietty kelpaa vaan mallimitoissa oleva kaunis mimmi, katso niitä hiljaisempia söpöjä rillityttöjä, et vaan niitä missejä, nii löydät kyllä naisen. Tosin et välttämättä tolla asenteella. Me naiset ei olla mikää yhtenäinen ryhmä joho pätee samat säännöt kaikkiin, vaan yksilöitä niinkun te miehetkin. 😁
Vierailija kirjoitti:
Olen todella hoikka ja kaunis 24v nainen. Mieheni on raksamies, ei käynyt kouluja. Olisin saanut rikkaampiakin miehiä, mutta kuule ei kiinnostanut. Ihme selityksiä oot keksiny, taitaa vika olla vähän muualla. Ja ootko katsonu saman ns.tasoisia naisia kun itse olet? Sulle tietty kelpaa vaan mallimitoissa oleva kaunis mimmi, katso niitä hiljaisempia söpöjä rillityttöjä, et vaan niitä missejä, nii löydät kyllä naisen. Tosin et välttämättä tolla asenteella. Me naiset ei olla mikää yhtenäinen ryhmä joho pätee samat säännöt kaikkiin, vaan yksilöitä niinkun te miehetkin. 😁
Olen yrittänyt katsoa ja meidän töissä on jonkin verran naisia, kaikki ne mukavat on varattuja ja niitä sinkkuja ei voi oiken lähestyä, ne on aina hirveen kiukkuisen oloisia ja aina valittavat mulle kaikesta "hei etsä voi siitä mennä sen rahdin kanssa!" ja "miksä siirsit sen lastin liian aikaisin pois" yms ruikutusta. Samoin näillä sinkuilla on paljon miespuolisia kavereita jotka ei hyvällä katsois jos tällainen rumilus yrittäis flirttailla/iskeä niitä naisia, taitais nää naisetkin käydä kertomassa niille miespuolisille kavereilleen ja saisin siitä isoja ongelmia. Sit on niitäkin sinkkunaisia siellä jotka ovat ihan yksin ja hiljaisia ja niitä ei oikein voi lähestyä. Onneks mä en oo siellä kauheesti tekemisissä kun muutaman tyypin kanssa.
Olen 25 v nainen, ja mulla on maailman ihanin aviomies. Pituutta just ja just 170 cm, raksalla töissä, normaali kroppa jossa ei ole mitään selkeästi erottuvia bodattuja lihaksia, babyfacekin sillä on. Itse olen läski akateeminen rillipää 👍 Ollaan kumpikin sellaisia, että tuskin oltaisiin kiinnitetty toistemme huomiota jossain baarissa tms ulkonäön perusteella. AP on nyt niin fiksoitunut omaan rumaan(ko?) ulkonäköönsä, ettei osaa ajatella mitään muuta. Jos sulla on rumat lasit, niin hanki uudet! Mullakin oli vielä sun ikäisenä joku harhaluulo, että rillit teki musta automaattisesti ruman - no varmaan tekikin, kun ne pokat oli niin hirveän näköiset...
Vierailija kirjoitti:
Olen 25 v nainen, ja mulla on maailman ihanin aviomies. Pituutta just ja just 170 cm, raksalla töissä, normaali kroppa jossa ei ole mitään selkeästi erottuvia bodattuja lihaksia, babyfacekin sillä on. Itse olen läski akateeminen rillipää 👍 Ollaan kumpikin sellaisia, että tuskin oltaisiin kiinnitetty toistemme huomiota jossain baarissa tms ulkonäön perusteella. AP on nyt niin fiksoitunut omaan rumaan(ko?) ulkonäköönsä, ettei osaa ajatella mitään muuta. Jos sulla on rumat lasit, niin hanki uudet! Mullakin oli vielä sun ikäisenä joku harhaluulo, että rillit teki musta automaattisesti ruman - no varmaan tekikin, kun ne pokat oli niin hirveän näköiset...
:,) Kunpa vaan suurin osa naisista olisi kaltaisiasi.
Mulla on linkissä olevat silmälasit.
https://www.google.com/search?q=New+Balance+-+miesten+silm%C3%A4lasit&s…
Odotapa muutama vuosi niin kiltit, ujot rillipää miehet ovat kuuminta valuuttaa parisuhdemarkkinoilla. Sillä välin voit alkaa kehittämään omaa itsevarmuuttasi ja vaikka panostaa siihen ulkoiseen olemukseen, jos siinä on mielestäsi kohennettavaa. Esim. urheilla, syödä hyvin ja ostaa vaikka ne piilolinssit, jos ne silmälasit itseäsi niin häiritsee.
Käännät nyt tuon asenteesi toisinpäin. Eli et turhaan haaveile naisista ja pillusta. Käy vaikka maksullisissa, jos oikein panettaa, mutta ei ole mitään järkevää syytä ryhtyä suhteeseen. Avioliitossa oltu jo monta vuotta, mutta paremmin minä viihtyisin sinkkuna. Ja nostan kytkintä kunhan lapset ovat hieman isommat.
Vierailija kirjoitti:
Odotapa muutama vuosi niin kiltit, ujot rillipää miehet ovat kuuminta valuuttaa parisuhdemarkkinoilla. Sillä välin voit alkaa kehittämään omaa itsevarmuuttasi ja vaikka panostaa siihen ulkoiseen olemukseen, jos siinä on mielestäsi kohennettavaa. Esim. urheilla, syödä hyvin ja ostaa vaikka ne piilolinssit, jos ne silmälasit itseäsi niin häiritsee.
Toivotaan näin =)
Älä ap välitä, mä olen ite 28v varastomies ja teen välillä hyvin samanlaisia hommia kuin sinäkin enkä tienaa kuin 2300-2400 nettona ja joskus vähän enemmän kun lisät lasketaan mukaan. Mun tyttöystäväni tai oikeastaan avovaimoni 27v on akateemisesti koulutettu ja työtön. Hän ei ole kahden vuoden aikana löytänyt mistään töitä ja joudun itse elättämään akateemista tyttöystävääni.
On paljon tapauksia missä duunarimies joutuu elättämään akateemisen/korkeasti koulutetun vaimonsa.
Mut teille naisillehan ei kelpaa muuta kuin rikkaat, korkeakoulutetut, hyvissä ammateissa olevat lihaksikkaat ja komeat miehet? Itse duunarina tiedän tämän ja sen, että naiset pitävät meitä duunarimiehiä ihan turhina roskina.