Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 20v nuorimies ja enkä aio koskaan seurustella

-96
12.05.2016 |

Oon 20v nuorimies ja olen päättänyt, että en aio koskaan seurustella elämäni aikana! Lopetan siis näin ollen paritumismarkkinat täysin koska mulla ei oo mitään mahdollisuutta siellä, parisuhdemarkkinat ovat tavallaan peli jossa voi vain hävitä tai luovuttaa.
Mulla ei oo koskaan ollut tyttöystävää, enkä ole ikinä harrastanut seksiä, en ole pussanut ketään naista ikinä, enkä edes pitänyt kädestä kiinni. Onneksi oonkin niin sairaan ruma rillipää, että en edes kelpaa naisille tai en edes joudu minkäänlaiseen parisuhteeseen. Mä kerran kokeilin tinderiä ja muthan naurettiin sieltä ihan pihalle! No eihän rillipäät muutenkaan koskaan naista saakkaan. Mua muutenki vituttaa naisissa ylikaiken se kun naiset vaativat aina meiltä miehiltä kaikkea täydellisyyttä. Miesten pitää olla rikkaita, komeita, lihaksikkaita, korkeasti koulutettuja, mikään amis tai lukiolainen ei kelpaa (Olen itse siis kaksoistutkinnon suorittanut), oikea ammatti pitää miehellä olla, pitää olla jossai pankissa, toimistossa tai joku päällikkö, toimitusjohtaja, konsultti, liikemies, insinööri yms hyväpalkkainen ammatti. Sähkömies, talonrakentaja, muurari, maalari, putkimies, varastomies, raksamies tai mikä tahansa duunarityö tai jokin yksinkertainen työ tai naisille "väärä ammatti" ei kelpaa. Mä kerran baarissa päädyin juttelemaan erään naisen kanssa ja ei kestänyt kauaan niin tämä nainen lähti nolostuneena/häpeissään pois kun kerroin mitä minä teen työkseni jne. Koska naisen mielestä olin niin ruma ja mun työpaikkakin oli ihan paska ja huono, koulutuskin oli liian heikko mukama. Olen siis terminaalityöntekijä ja saan ihan hyvin palkkaa kyllä.
Kiitos olen puhunut.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tee rumuudelle mitään? Itse olen saman ikäinen ja olisin myös ruma jos olis lasit. Siksi hankin piilolinssit. Myös tukan oikeanmallinen leikkaus ja merkkivaatteet tekee ihmeitä

Vierailija
62/97 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen vanhat koulukaverit yli 20v takaa. Valittivat ettei saa naista ja kukaan ei lähde tanssimaan. Haukuin ne kerran kännipäissäni pystyyn. Hakivat tanssimaan ja yrittivät vain niitä kaikkein kauneimpia tyttöjä. Keskenään haukkuivat tavistyttöjä.

Avasin sanaisen arkkuni ja annoin palaa. Ja kas muutamaa kuukautta myöhemmin molemmilla oli tyttöystävä. Jos ei ole itse A-luokkaa, ei sitä voi vaatia toiseltakaan.

Ps. tunnen kivan ja mukavan 21v roskakuskin jolla on kaunis ja söpö kylläkin pyöreä tyttöystävä joka  on myös duunari.

Maailma on täynnä kivoja ja vapaita duunarityttöjä, lähiksiä, kassoja, ravintolatyöntekijöitä. He eivät vaadi mieheltä akateemisuutta.

Mut miten ihmeessä pystyy erottamaan tavisnaisen ja kauniin naisen tai vaativan naisen muutakuin puhumalla? Kaikki naiset ovat niin samannäköisiä, että ei sitä koskaan tiedä onks toi jalkapallotissinen pimu siivoaja tai lakimies.

Ja duunarimuijat ei tosiaan vaadi akateemisuutta miehiltä, mutta ne vaatii sitä että miehen pitää olla komea ja lihaksikas, mitä en todellakaan ole :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä oppia äidinkieltäsi.

Vierailija
64/97 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset tee rumuudelle mitään? Itse olen saman ikäinen ja olisin myös ruma jos olis lasit. Siksi hankin piilolinssit. Myös tukan oikeanmallinen leikkaus ja merkkivaatteet tekee ihmeitä

Mulle ei silmäleikkaus onnistu koska en muista oliko liikaa plussaa vai miinusta ja piilarit tuntuu inhottavalta ja mul on ananastukka, ainoa asia jota nainen on koskaan kehunut elämäni aikana, veljen vaimoni siis sanoi näin kun kävin parturissa.

Vierailija
65/97 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

96 Ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen vanhat koulukaverit yli 20v takaa. Valittivat ettei saa naista ja kukaan ei lähde tanssimaan. Haukuin ne kerran kännipäissäni pystyyn. Hakivat tanssimaan ja yrittivät vain niitä kaikkein kauneimpia tyttöjä. Keskenään haukkuivat tavistyttöjä.

Avasin sanaisen arkkuni ja annoin palaa. Ja kas muutamaa kuukautta myöhemmin molemmilla oli tyttöystävä. Jos ei ole itse A-luokkaa, ei sitä voi vaatia toiseltakaan.

Ps. tunnen kivan ja mukavan 21v roskakuskin jolla on kaunis ja söpö kylläkin pyöreä tyttöystävä joka  on myös duunari.

Maailma on täynnä kivoja ja vapaita duunarityttöjä, lähiksiä, kassoja, ravintolatyöntekijöitä. He eivät vaadi mieheltä akateemisuutta.

Mut miten ihmeessä pystyy erottamaan tavisnaisen ja kauniin naisen tai vaativan naisen muutakuin puhumalla? Kaikki naiset ovat niin samannäköisiä, että ei sitä koskaan tiedä onks toi jalkapallotissinen pimu siivoaja tai lakimies.

Ja duunarimuijat ei tosiaan vaadi akateemisuutta miehiltä, mutta ne vaatii sitä että miehen pitää olla komea ja lihaksikas, mitä en todellakaan ole :D.

Miksi tytöllä olisi (pitäisikö? olla) jalkapallotissit, jo tuosta huomaa kuinka hakoteillä olet jos et muita edes huomaa. Tavistyttö on juurikin se jota sinäkään et huomaa. Se joka itkee sitä ettei kelpaa yhdellekään pojalle.

Vierailija
66/97 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä oppia äidinkieltäsi.

ja sä et näköjää suomee ymmärrä, eiks oo nuorison puhetyyli hallussa, mitä?

Vierailija
67/97 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

96 Ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tytöllä olisi (pitäisikö? olla) jalkapallotissit, jo tuosta huomaa kuinka hakoteillä olet jos et muita edes huomaa. Tavistyttö on juurikin se jota sinäkään et huomaa. Se joka itkee sitä ettei kelpaa yhdellekään pojalle.

noh toi jalkapallotissi oli vaa esimerkki ja ei sitä koskaan huomaa millasii ne muijat on ku ne on aina jossai porukas tai tosi hiljasii.

Vierailija
68/97 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Kyllä se oikea vielä löytyy :)

Vierailija
69/97 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

96 Ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä rillit on hot :). Varsinkin sellaiset hipsterilasit. Jos mies pitää itsensä normaalihoikkana, huolehtii hygieniasta, käyttäytyy ja pukeutuu fiksusti (ei tarvi olla mitkään merkkivaatteet ja ananasletti ) niin siinä on jo hyvä alku. Tee itsestäs paras versio itsestäsi. Ala vaikka treenata säännöllisesti, syö terveellisesti yms. ja pelkästään jo se nostaa sun itsevarmuutta. Ja elämänlaatua! Onnellisena ja terveenä ihminen on viehättävimmillään.

Surkuttelu ei ainakaan houkuttele ketään. Jos ootat, että joku muu kasvattaa susta vahvan, viehättävän ja itsevarman niin saat odottaa aika pitkään :P. Parempi olis vaan nousta ylös itsesäälistä ja kääriä hihat! Eikä muiden vaan itses takia.

Mul on vaa se ongelma, että olen niin käsittämättömän ruma rillipää. Esim jos otan ittestäni selfien niin alan itkemään siitä kuinka ruma ja karsean näköinen olen. Usein kaikki valokuvatkin minusta tuo suunnattoman pahan olon ja mahassa tuntuu sellasia vääntöjä. Vieläkun kun katon tinder kuviani, niin tulee aina itku silmään.

Ehkä ne kuvat on huonoja. Millaiset lasit sulla on? Entä kampaus? Vaatteillakin on merkitystä, huonosti istuvat markettivaatteet kaunistaa harvaa ihmistä. Ihmisen ulkonäkö on todella monen asian summa. Osa miehistä ei kiinnitä omaan ulkonäköön huomiota ollenkaan ja siksi tulevat antaneeksi itsestään turhaan huonomman ensivaikutelman.

Itselläni sormet syyhyäisivät auttaa jotain tällaista tyyppiä löytämään sellaisen tyylin joka pukee häntä paremmin. :)

mul on ananastukka kampaus, nissenin silmälasit, oon 190cm ja mul on sellanen perus pitkähihainen paita ja farkut usein jalassa.

Vierailija
70/97 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä löydy tolla asenteella. Kukaan nainen ei kestäisi tuollaista ruikuttajaa.

Vierailija
71/97 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä löydy tolla asenteella. Kukaan nainen ei kestäisi tuollaista ruikuttajaa.

En olis "ruikuttaja" jos mul ei olis rillejä tai olisin komea ja hyvännäköinen ja täyttäisin ne kriteerit mitä kaikki naiset vaatii meiltä miehiltä.

Vierailija
72/97 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

96 Ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olis "ruikuttaja" jos mul ei olis rillejä tai olisin komea ja hyvännäköinen ja täyttäisin ne kriteerit mitä kaikki naiset vaatii meiltä miehiltä.

Et tiedä "kaikista naisista" yhtään mitään. Monet meistä ovat rillipäisten, ylipainoisten ja kaljuuntuvien duunarimiesten kanssa. Ja ihan tyytyväisinä vieläpä, eivätkä vaihtaisi omaa rakastaan mihinkään rikkaseen adonikseen vaikka voisivatkin. Mutta meidän miehet eivät ruikuta, siinä se ero. 

Vierailija
73/97 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta silmälasit on kivan näköiset. Jos ne häiritsee sinua hirveän paljon, niin kuin vaikuttaa häiritsevän, niin hanki piilolinssit.

Vierailija
74/97 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä erotuksella että naiset tavoittelevat kaikki niitä 10-20% parhaista miehistä ja eivät ota kuin pakon edessä vähän alle sen. Miehille kävisi 80-90% naisista.

Ei pidä paikkaansa. Tämän perusteella tilanne jopa päin vastoin: http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/

Vierailija
75/97 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I am seductive and passionate. I love sex in all positions and I like to oblige in this respect. I love a penis in my mouth or my pussy. It is nice for me to provide massage after sex and erotic games.

I´m a true GFE with skills like no other. I have sweet and sassy personality.

Service

💋 Normal kissing

💋 Sex with many positions

💋 Oral with condom

💋 69

💋 licking

💋 massage

💋 company

💋 hot shower

HANDJOB 70 Eu

QUICK ORAL 80 Eu

30 MIN 100 Eu

45 MIN 150 Eu

1 HOUR 200 Eu

2 HOUR 380 Eu

ALL NIGHT IS 700 EU

OUTCALL 1 HOUR 200 EU + TAXI

- EXTRAS included

+ 20 eu CIB

Thank you, I waiting for you!

❤️❤️❤️Kiss, lovely Czech Viki❤️❤️❤️

No mä oon niin ruma jätkä, että en kelpais edes prostituoidullekaan.

Vierailija
76/97 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ne silmälasit ainoa asia, joka sinusta tekee (omasta mielestäsi) ruman? Eli sulla ei ole mitenkään kamalat kasvonpiirteet, tosi paha akne tms.? Jos silmälasit on ainut syy ruikutukseesi, niin voi herranjestas sentään. Kuulostaa siltä, että sulla on vain ihan tosi heikko itseluottamus ja jotenkin projisoit sen kaiken silmälaseihisi.

Vierailija
77/97 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ongelma tais selvitä siinä kun kerroit, millaisen naisen kanssa baarissa juttelit, jos ei ollut provo. Sanot itseästi hirveäksi ja rumaksi, mutta itse juttelet vain kauniiden akateemisten kanssa. Miksi sun pitäisi kelvata tuollaisille naisille, jos sullekaan ei kelpaa vähemmän kauniit?

Vierailija
78/97 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko ne silmälasit ainoa asia, joka sinusta tekee (omasta mielestäsi) ruman? Eli sulla ei ole mitenkään kamalat kasvonpiirteet, tosi paha akne tms.? Jos silmälasit on ainut syy ruikutukseesi, niin voi herranjestas sentään. Kuulostaa siltä, että sulla on vain ihan tosi heikko itseluottamus ja jotenkin projisoit sen kaiken silmälaseihisi.

Ei mul oo finnejä yhtään ja oon ilman laseja loppupeleissä ihan normaalin näköinen, ehkä joku 3/5 tai 7+, lasit tekee musta vaan niin rumannäköisen ja mulle on aina naurettu silmälasien takia ja koko elämäni ajan pilkattu ja naurettu.

Vierailija
79/97 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

96 Ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan tosissako ajattelet että se itsekin silmälasipäinen seinäruusu vaatii jotain älyttömiä kriteerejä, jos niin olet kohtalosi ansainnut

huom. ne missit haluaa jääkiekkoilijoita viceversa, me muut ei

Vierailija
80/97 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ongelma tais selvitä siinä kun kerroit, millaisen naisen kanssa baarissa juttelit, jos ei ollut provo. Sanot itseästi hirveäksi ja rumaksi, mutta itse juttelet vain kauniiden akateemisten kanssa. Miksi sun pitäisi kelvata tuollaisille naisille, jos sullekaan ei kelpaa vähemmän kauniit?

Jaa, mä en olis kyllä ikinä tiennyt mikä koulutus sillä muijalla on tai missä töissä se olis ollut ilman, että olisin kysynyt. Ajattelin vaan, että mitä jos menis juttelee tolle söpönnäköiselle naiselle, aluks vaikutti ihan mukavalta, mutta heti kun se kuuli työni ja koulutukseni niin se nainen muuttui ihan kauheeksi. Ja kyllä mä tavisnaisia ja vähemmän kauniitakin olen yrittänyt iskeä mutta vastaukset on ollut aina tota samaa, "juntti duuni sulla, hyi vittu duunari, yäk pelkkä amis, ei oo käyny yliopistoa, kouluttamaton mies hyi" luokkaa, kaikken loukkaavin kommentti oli yhdeltä ihan ok silmälasipäiseltä tytöltä, "mielummin mä oon työttömän yliopiston käyneen miehen kanssa kun jonkun hikisen varastoduunarin kanssa". Tätä samaa oon kuullut jo kahden vuoden ajan, oon ollut samassa työssä 18-vuotiaasta lähtien, eli heti valmistumisen jälkeen, tosin olin armeijassa sen vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä