Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 20v nuorimies ja enkä aio koskaan seurustella

-96
12.05.2016 |

Oon 20v nuorimies ja olen päättänyt, että en aio koskaan seurustella elämäni aikana! Lopetan siis näin ollen paritumismarkkinat täysin koska mulla ei oo mitään mahdollisuutta siellä, parisuhdemarkkinat ovat tavallaan peli jossa voi vain hävitä tai luovuttaa.
Mulla ei oo koskaan ollut tyttöystävää, enkä ole ikinä harrastanut seksiä, en ole pussanut ketään naista ikinä, enkä edes pitänyt kädestä kiinni. Onneksi oonkin niin sairaan ruma rillipää, että en edes kelpaa naisille tai en edes joudu minkäänlaiseen parisuhteeseen. Mä kerran kokeilin tinderiä ja muthan naurettiin sieltä ihan pihalle! No eihän rillipäät muutenkaan koskaan naista saakkaan. Mua muutenki vituttaa naisissa ylikaiken se kun naiset vaativat aina meiltä miehiltä kaikkea täydellisyyttä. Miesten pitää olla rikkaita, komeita, lihaksikkaita, korkeasti koulutettuja, mikään amis tai lukiolainen ei kelpaa (Olen itse siis kaksoistutkinnon suorittanut), oikea ammatti pitää miehellä olla, pitää olla jossai pankissa, toimistossa tai joku päällikkö, toimitusjohtaja, konsultti, liikemies, insinööri yms hyväpalkkainen ammatti. Sähkömies, talonrakentaja, muurari, maalari, putkimies, varastomies, raksamies tai mikä tahansa duunarityö tai jokin yksinkertainen työ tai naisille "väärä ammatti" ei kelpaa. Mä kerran baarissa päädyin juttelemaan erään naisen kanssa ja ei kestänyt kauaan niin tämä nainen lähti nolostuneena/häpeissään pois kun kerroin mitä minä teen työkseni jne. Koska naisen mielestä olin niin ruma ja mun työpaikkakin oli ihan paska ja huono, koulutuskin oli liian heikko mukama. Olen siis terminaalityöntekijä ja saan ihan hyvin palkkaa kyllä.
Kiitos olen puhunut.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorella miehellä on synkkä hetki tänään. Kyllä se siitä. Vaihda kaveriporukkaa. Aloita uusi harrastus. Löydät tyttöystävän... Niin ja urheile. Se on lisäksi hauskaa. Älä ota sitä vain sillä, että saisit tyttöystävän. Mutta kokeile ryhmäliikuntaa, jossa on sekä miehiä että naisia.

Vierailija
22/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet niellyt nähtävästi täysin lassukoiden naisviha-aatteen. No onnea sitten vaan valitsemallasi tiellä.

Tiesitkö että naiset valitsevat suhteessa itseään vähemmän koulutetun puolison verrattuna miehiin? Lassukoiden muutkaan teoriat eivät kestä päivänvaloa. Mutta oma on valintasi. Sekin on mielenkiintoista että sinun asemassasi olevat nuoret naiset eivät syytä miehiä omasta tilanteestaan vaan mieluummin pyrkivät kehittämään itseään.

Suurella osalla miehistä ja naisista on myös silmälasit, eikä se haittaa ketään.

Joo. Ei varmaan haittaa jos olet tämmöinen: http://comps.canstockphoto.com/can-stock-photo_csp15046241.jpg

Mutta jos oot tämmöinen, niin kummasti haittaa: http://ecx.images-amazon.com/images/I/814mPfap0IL._SY500_.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset sinusta kiinnostuu kunhan aivosi saavat kiinni kehosi kehityksen. Tapahtuu noin 25 v. Voit nyt sitten itse valita vietätkö seuraavat vuodet sitä ennen kuin hapan vanha ukko, jolta juttusi kuulostaa vai nautitko elämäsi parhaista vuosista vaikka matkustelemalla ja oppimalla.

Tiedätkö, että maailma ei ole sulle velkaa naista tai mitään muutakaan, mutta jos löydät tavan antaa sille, niin saat kaksinverroin takaisin.

Vierailija
24/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-96 kirjoitti:

Oon 20v nuorimies ja olen päättänyt, että en aio koskaan seurustella elämäni aikana! Lopetan siis näin ollen paritumismarkkinat täysin koska mulla ei oo mitään mahdollisuutta siellä, parisuhdemarkkinat ovat tavallaan peli jossa voi vain hävitä tai luovuttaa.

Mulla ei oo koskaan ollut tyttöystävää, enkä ole ikinä harrastanut seksiä, en ole pussanut ketään naista ikinä, enkä edes pitänyt kädestä kiinni. Onneksi oonkin niin sairaan ruma rillipää, että en edes kelpaa naisille tai en edes joudu minkäänlaiseen parisuhteeseen. Mä kerran kokeilin tinderiä ja muthan naurettiin sieltä ihan pihalle! No eihän rillipäät muutenkaan koskaan naista saakkaan. Mua muutenki vituttaa naisissa ylikaiken se kun naiset vaativat aina meiltä miehiltä kaikkea täydellisyyttä. Miesten pitää olla rikkaita, komeita, lihaksikkaita, korkeasti koulutettuja, mikään amis tai lukiolainen ei kelpaa (Olen itse siis kaksoistutkinnon suorittanut), oikea ammatti pitää miehellä olla, pitää olla jossai pankissa, toimistossa tai joku päällikkö, toimitusjohtaja, konsultti, liikemies, insinööri yms hyväpalkkainen ammatti. Sähkömies, talonrakentaja, muurari, maalari, putkimies, varastomies, raksamies tai mikä tahansa duunarityö tai jokin yksinkertainen työ tai naisille "väärä ammatti" ei kelpaa. Mä kerran baarissa päädyin juttelemaan erään naisen kanssa ja ei kestänyt kauaan niin tämä nainen lähti nolostuneena/häpeissään pois kun kerroin mitä minä teen työkseni jne. Koska naisen mielestä olin niin ruma ja mun työpaikkakin oli ihan paska ja huono, koulutuskin oli liian heikko mukama. Olen siis terminaalityöntekijä ja saan ihan hyvin palkkaa kyllä.

Kiitos olen puhunut.

Ei huono idea.Ne joilla kakskymppisenä naisia riittää huomaavat kolmekymppisenä olevansa pallo jalassa perheenisänä vailla vaihtoehtoja.

Vierailija
25/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä rillit on hot :). Varsinkin sellaiset hipsterilasit. Jos mies pitää itsensä normaalihoikkana, huolehtii hygieniasta, käyttäytyy ja pukeutuu fiksusti (ei tarvi olla mitkään merkkivaatteet ja ananasletti ) niin siinä on jo hyvä alku. Tee itsestäs paras versio itsestäsi. Ala vaikka treenata säännöllisesti, syö terveellisesti yms. ja pelkästään jo se nostaa sun itsevarmuutta. Ja elämänlaatua! Onnellisena ja terveenä ihminen on viehättävimmillään.

Surkuttelu ei ainakaan houkuttele ketään. Jos ootat, että joku muu kasvattaa susta vahvan, viehättävän ja itsevarman niin saat odottaa aika pitkään :P. Parempi olis vaan nousta ylös itsesäälistä ja kääriä hihat! Eikä muiden vaan itses takia.

Vierailija
26/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, just. Mieheni on putkimies ja hyvä mies onkin.

Vierailija
27/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-96 kirjoitti:

Mua muutenki vituttaa naisissa ylikaiken se kun naiset vaativat aina meiltä miehiltä kaikkea täydellisyyttä. Miesten pitää olla rikkaita, komeita, lihaksikkaita, korkeasti koulutettuja, mikään amis tai lukiolainen ei kelpaa (Olen itse siis kaksoistutkinnon suorittanut), oikea ammatti pitää miehellä olla, pitää olla jossai pankissa, toimistossa tai joku päällikkö, toimitusjohtaja, konsultti, liikemies, insinööri yms hyväpalkkainen ammatti. Sähkömies, talonrakentaja, muurari, maalari, putkimies, varastomies, raksamies tai mikä tahansa duunarityö tai jokin yksinkertainen työ tai naisille "väärä ammatti" ei kelpaa. Mä kerran baarissa päädyin juttelemaan erään naisen kanssa ja ei kestänyt kauaan niin tämä nainen lähti nolostuneena/häpeissään pois kun kerroin mitä minä teen työkseni jne. Koska naisen mielestä olin niin ruma ja mun työpaikkakin oli ihan paska ja huono, koulutuskin oli liian heikko mukama.

Olet tavannut sinulle vääränlaisia naisia. Nuo on lähinnä teiniprinsessojen ja prinsessanaisten vaatimuksia. Mutta jos katselisit ns. jalat maassa olevia naisia, niin heistä monet eivät vaadi ainakaan kaikkia noista.

Ja mun paras kaveri joka työskentelee mun kans samas firmas terminaalityöntekijänä myös sai kokea täydellisen nöyryytyksen. Hän seurusteli jonkun 1kk ajan erään korkeasti koulutetun, ihan tavallisesta perheestä olevan nuoren naisen kanssa, no tää muija jätti sen koska hän ei voinu olla "noin sivistymättömän juntin köyhän äijän" kanssa. Samalla tää muija kerto sen kaikille kavereille mun kaverin työstä ja koulutuksesta (hän on siis amiksen logistiikka-alan tutkinnon käynyt) ja sen muijan kaverit oli haukkunut sitä tosi rumasti ja pahasti, sekä nauraneet tälle tosi paljon, samalla tän muijan vanhemmat ei lainkaan hyväksynyt sitä suhdetta ja vaati sitä lopetettavaksi, esim tän nuoren naisen isä ei pitänyt yhtään mun kaverista, kaikki siis johtui kaverini koulutuksesta ja työstä.

Vierailija
28/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niellyt nähtävästi täysin lassukoiden naisviha-aatteen. No onnea sitten vaan valitsemallasi tiellä.

Tiesitkö että naiset valitsevat suhteessa itseään vähemmän koulutetun puolison verrattuna miehiin? Lassukoiden muutkaan teoriat eivät kestä päivänvaloa. Mutta oma on valintasi. Sekin on mielenkiintoista että sinun asemassasi olevat nuoret naiset eivät syytä miehiä omasta tilanteestaan vaan mieluummin pyrkivät kehittämään itseään.

Suurella osalla miehistä ja naisista on myös silmälasit, eikä se haittaa ketään.

Joo. Ei varmaan haittaa jos olet tämmöinen: http://comps.canstockphoto.com/can-stock-photo_csp15046241.jpg

Mutta jos oot tämmöinen, niin kummasti haittaa: http://ecx.images-amazon.com/images/I/814mPfap0IL._SY500_.jpg

Ihan sama koskee naisiakin.

Ja tuon alemman kuvan tyypin kuten monen miehenkin saa aivan eri näköiseksi kun kiinnittää huomiota ulkoasuun (hiukset, vaatteet jne). Valitettavasti tuolla tavalla pukeutuvia tyyppejä näkee ihan elävässä elämässä. Eilenkin bussissa näin sellaisen ilmestyksen että en tiennyt minne silmäni olisin laittanut.

Ylemmän kuvan tyyppi on ihan liian sliipattu monen naisen makuun. Ja kuten täälläkin on tullut esille, harva nainen tykkää bodareista.

Vierailija
29/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä rillit on hot :). Varsinkin sellaiset hipsterilasit. Jos mies pitää itsensä normaalihoikkana, huolehtii hygieniasta, käyttäytyy ja pukeutuu fiksusti (ei tarvi olla mitkään merkkivaatteet ja ananasletti ) niin siinä on jo hyvä alku. Tee itsestäs paras versio itsestäsi. Ala vaikka treenata säännöllisesti, syö terveellisesti yms. ja pelkästään jo se nostaa sun itsevarmuutta. Ja elämänlaatua! Onnellisena ja terveenä ihminen on viehättävimmillään.

Surkuttelu ei ainakaan houkuttele ketään. Jos ootat, että joku muu kasvattaa susta vahvan, viehättävän ja itsevarman niin saat odottaa aika pitkään :P. Parempi olis vaan nousta ylös itsesäälistä ja kääriä hihat! Eikä muiden vaan itses takia.

Mul on vaa se ongelma, että olen niin käsittämättömän ruma rillipää. Esim jos otan ittestäni selfien niin alan itkemään siitä kuinka ruma ja karsean näköinen olen. Usein kaikki valokuvatkin minusta tuo suunnattoman pahan olon ja mahassa tuntuu sellasia vääntöjä. Vieläkun kun katon tinder kuviani, niin tulee aina itku silmään.

Vierailija
30/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siellä mainostetaan jo päälassukan blogiakin. :D

Vierailija
31/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka löytäisinkin tyttöystävän, niin mä nolaisin itteni ihan täydellisesti. Mut varmaan haukuttais ihan pystyyn. "Miks oot menny valitsee noin ruman duunarimiehen". En kestäis sitä arvostelua ollenkaan, tyttöystävän vanhempien tapaaminen pelottaa aivan saatanasti, varmaan haukkuu mut ihan pystyyn ja ei hyväksy mua. Kaikki sen tyttöystävän kaverit naurais ja haukkus mua vaa koko ajan, yksinkertaisesti en vaan uskalla seurustella.

Vierailija
32/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

96 Ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mul on vaa se ongelma, että olen niin käsittämättömän ruma rillipää. Esim jos otan ittestäni selfien niin alan itkemään siitä kuinka ruma ja karsean näköinen olen. Usein kaikki valokuvatkin minusta tuo suunnattoman pahan olon ja mahassa tuntuu sellasia vääntöjä. Vieläkun kun katon tinder kuviani, niin tulee aina itku silmään.

Ehkä ne kuvat on huonoja. Millaiset lasit sulla on? Entä kampaus? Vaatteillakin on merkitystä, huonosti istuvat markettivaatteet kaunistaa harvaa ihmistä. Ihmisen ulkonäkö on todella monen asian summa. Osa miehistä ei kiinnitä omaan ulkonäköön huomiota ollenkaan ja siksi tulevat antaneeksi itsestään turhaan huonomman ensivaikutelman.

Itselläni sormet syyhyäisivät auttaa jotain tällaista tyyppiä löytämään sellaisen tyylin joka pukee häntä paremmin. :)

Vierailija
33/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hanki sitten piilolinssit ja hae yliopistoon, jos se on sinun itsetuntosi kannalta niin merkittävää.

Vierailija
34/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele miks et saa tyttöystävää kun lukee näitä sun juttuja. Lopeta ainakin tuo itsesäälissä kieriskely ja naisten syyllistäminen. Ei kukaan jaksa kuunnella tuollasta ihme uhoamista että "en kyllä ikinä aio seurustella kun naiset on niin tyhmii!". Tuskin olet kummoinen menetys joten ole hiljaa ja hanki vaikka harrastus.

Vierailija
35/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuon alemman kuvan tyypin kuten monen miehenkin saa aivan eri näköiseksi kun kiinnittää huomiota ulkoasuun (hiukset, vaatteet jne). Valitettavasti tuolla tavalla pukeutuvia tyyppejä näkee ihan elävässä elämässä. Eilenkin bussissa näin sellaisen ilmestyksen että en tiennyt minne silmäni olisin laittanut.

Ylemmän kuvan tyyppi on ihan liian sliipattu monen naisen makuun. Ja kuten täälläkin on tullut esille, harva nainen tykkää bodareista.

Laitoin ihan tahallani kärjistäen ääripäät kuviin, että pointti tulisi kerralla selväksi. Ei se siitä muutu mihinkään, vaikka vähän mennään ääripäistä keskilinjaa kohti. Kyllä siitä silti erottuu selvästi ne komeat rillipäiset miehet, ja rumat. Jo se että tuo kakkoskuvan mies muuttuisi muuksi mitä on, vaatisi usean vuoden treenauksen ja valtavan panostuksen, eikä se silti takaisi menestystä naisrintamalla.

Vierailija
36/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

96 Ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka löytäisinkin tyttöystävän, niin mä nolaisin itteni ihan täydellisesti. Mut varmaan haukuttais ihan pystyyn. "Miks oot menny valitsee noin ruman duunarimiehen". En kestäis sitä arvostelua ollenkaan, tyttöystävän vanhempien tapaaminen pelottaa aivan saatanasti, varmaan haukkuu mut ihan pystyyn ja ei hyväksy mua. Kaikki sen tyttöystävän kaverit naurais ja haukkus mua vaa koko ajan, yksinkertaisesti en vaan uskalla seurustella.

Höpön höpö. Duunariudessa ei ole yhtään mitään vikaa. Korkeastikoulutettuja on pilvin pimein työttömänä, saa olla itsestään ylpeä jos on työpaikka tai hyvin työllistävä koulutus.

Älä yhtään häpeä itseäsi, päinvastoin opettele pitämään itsestäsi.

Nuo on muutenkin turhia pelkoja. Mieti millaiset juopot ja väkivaltaiset petturit seurustelevat. Sulla on varmasti paremmat edellytykset seurustella kuin tällaisilla.

Vierailija
37/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin ihan tahallani kärjistäen ääripäät kuviin, että pointti tulisi kerralla selväksi. Ei se siitä muutu mihinkään, vaikka vähän mennään ääripäistä keskilinjaa kohti. Kyllä siitä silti erottuu selvästi ne komeat rillipäiset miehet, ja rumat. Jo se että tuo kakkoskuvan mies muuttuisi muuksi mitä on, vaatisi usean vuoden treenauksen ja valtavan panostuksen, eikä se silti takaisi menestystä naisrintamalla.

Täsmälleen sama tilanne on naisillakin.

Vierailija
38/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele miks et saa tyttöystävää kun lukee näitä sun juttuja. Lopeta ainakin tuo itsesäälissä kieriskely ja naisten syyllistäminen. Ei kukaan jaksa kuunnella tuollasta ihme uhoamista että "en kyllä ikinä aio seurustella kun naiset on niin tyhmii!". Tuskin olet kummoinen menetys joten ole hiljaa ja hanki vaikka harrastus.

Mä en ykskinkertaisesti vaan pysty seurustelemaan koska oon niin järkyttävän ruma ja mul on harrastus, oon pelannut jalkapalloa 10 vuotta, eli siis 10 vuotiaasta lähtien.

Vierailija
39/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen sama tilanne on naisillakin.

Sillä erotuksella että naiset tavoittelevat kaikki niitä 10-20% parhaista miehistä ja eivät ota kuin pakon edessä vähän alle sen. Miehille kävisi 80-90% naisista.

Vierailija
40/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

96 Ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ykskinkertaisesti vaan pysty seurustelemaan koska oon niin järkyttävän ruma ja mul on harrastus, oon pelannut jalkapalloa 10 vuotta, eli siis 10 vuotiaasta lähtien.

Ole hyvä ja mene vaikka lähimpään kauppakeskukseen tai markettiin tai torille. Katso siellä liikkuvia pariskuntia. Vaikka minkä näköiset ihmiset seurustelevat ovat parisuhteessa. Vaikka olisi lihava, ruma, työtön ja ilkeä, yleensä löytyy puoliso. Sen sijaan kaunis ja korkeasti koulutettu voi jäädä ilman puolisoa. Näitä juttuja ei voi järjellä selittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän