Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö miehet temperamenttisista naisista?

Vierailija
12.05.2016 |

Jos nämä kuitenkin ovat hyväsydämisiä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä temperamenttisella tarkoitetaan. Kaikilla ihmisillä kun on temperamentti, myös niillä flegmaattisilla.

Vierailija
2/31 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan vielä ole halunnut erota, 19 vuoden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida jaksaa mitään tuittuilijaa. Tosin sen verran pitää luonnetta olla, että sanoo mistä pitää ja mistä ei.

Vierailija
4/31 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi eihän ne miehet haluakkaan erota, mutta usksltavatko lähestyä.

Vierailija
5/31 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monet tykkäävät. Itse tykkään enemmän tasapainoisista ja rationaalisista. Ne on jostain syystä jotenkin hulluja kuitenkin sängyssä?

Vierailija
6/31 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En taida jaksaa mitään tuittuilijaa. Tosin sen verran pitää luonnetta olla, että sanoo mistä pitää ja mistä ei.

No mä en ole nalkuttava enkä kynnysmatto.

Vierailija
7/31 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat huutavaa, lyhytpinnaista tuuliviiriä, joka nauraa liian kovaa ja paiskoo "tulisieluisena" astioita, niin enpä tunne sellaisia miehiä. En kyllä jaksaisi itsekään sellaista edes kaverina.

Vierailija
8/31 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempperemanttinen on usein synonyymi mt-ongelmaiselle kilariämmälle, joten ei tykkää. Vähän samoin kuin kukaan ei tykkää rehellisistä ihmisistä, kun se käytännössä tarkoittaa vaan kusipäistä töksäyttelijää.

Vierailija
9/31 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä temperamenttisella tarkoitetaan. Kaikilla ihmisillä kun on temperamentti, myös niillä flegmaattisilla.

Minun kokemukseni mukaan temperamenttisella tarkoitetaan nopeasti suuttuvia ja kovaan ääneen rääkyviä ihmisiä jotka laukoo ikävät mielipiteensä päin naamaa (kuvitellen niiden olevan absoluuttista faktaa) koska "minä olen rehellinen" ja  "minä olen temperamenttinen, en siis hallitse itseäni". Eivät osaa edes anteeksi pyytää. Ja auta armias jos sellaiselle ihmiselle sanot yhtään mitään takaisin! Ne ei kestä mitään itseensä kohtuvaa arvostelua, ei edes vaikka se olisi oikeasti asiasta sanottu ja rakentavasti ilmaistu.

Vierailija
10/31 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jotkut pitää. Itse tyynenä ihmisenä en oikein tule toimeen "räväköiden" persoonien kanssa.

Vierailija
11/31 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nämä kuitenkin ovat hyväsydämisiä.

Tykkään seurata vierestä. Mun mielestä ne on hauskoja niiden vaivojensa kanssa. Itselleni en sellaista riesaa toivoisi.

Sinkkumies

Vierailija
12/31 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi eihän ne miehet haluakkaan erota, mutta usksltavatko lähestyä.

No eihän me oltais edes yhdessä, jos mies ei olisi uskaltanut lähestyä. Mutta mieskään ei ole mikään nurkassa luuhaava nyhjäke.

Vierailija
13/31 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo "tulisielut" luulevat olevansa jotenkin viehättäviä pikku-myitä, mutta jos heidän kanssaan alkaisi käyttäytyä samoin, olisikin hauskuus kaukana. Oma pikku teatteri muuttuisikin juuri kilahtaneen ämmän raivoamiseksi.

Vierailija
14/31 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni mukaan temperamenttisella tarkoitetaan nopeasti suuttuvia ja kovaan ääneen rääkyviä ihmisiä jotka laukoo ikävät mielipiteensä päin naamaa (kuvitellen niiden olevan absoluuttista faktaa) koska "minä olen rehellinen" ja  "minä olen temperamenttinen, en siis hallitse itseäni". Eivät osaa edes anteeksi pyytää. Ja auta armias jos sellaiselle ihmiselle sanot yhtään mitään takaisin! Ne ei kestä mitään itseensä kohtuvaa arvostelua, ei edes vaikka se olisi oikeasti asiasta sanottu ja rakentavasti ilmaistu.

Sinua on hauska seurata.

Sinkkumies

Vierailija
15/31 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yhdistä voimakasta ja vahvaa temperamenttia mihinkään räväkkyyteen tai lautasten heittelyyn vaan siihen, että ihminen tietää mitä tahtoo ja myös saavuttaa sen halutessaan. Ei myöskään ole kenenkään tallottavissa tai vietävissä vaan osaa pitää puolensa ja tehdä asiat omien ehtojensa mukaan.

Vierailija
16/31 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan,millaista temperamenttia tarkoitetaan.Sanaa käytetään väärin,koska temperamenttia on erilaisia.

Ehkä tässä haettiin tulista temperamenttia.Voisin uskoa useammalle tyypille kansi löytyvän .Niin erilaisia pariskuntia tunnen.Mies on rauhallista tyyppiä ja vaimo todellinen tornado.Ja taas vaimo erittäin tyyni kaikinpuolin,mies kulkee ,puhuu ja touhuaa kaiken aikaa .

Vierailija
17/31 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tosin jännänaiset osaa tehdä itsestään seksikkäitä lutkia. 

Vierailija
18/31 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heitin joskus 20 vuotiaana lautasen Sturenkadun ikkunasta. Mies oli vaan että la caramba ja juoksi perässä monta vuotta.

Vierailija
19/31 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en yhdistä voimakasta ja vahvaa temperamenttia mihinkään räväkkyyteen tai lautasten heittelyyn vaan siihen, että ihminen tietää mitä tahtoo ja myös saavuttaa sen halutessaan. Ei myöskään ole kenenkään tallottavissa tai vietävissä vaan osaa pitää puolensa ja tehdä asiat omien ehtojensa mukaan.

Miten tuon voisi sitten erottaa voimakkaasta tempperamentistä, joka viskoo lautasia?

Sanoilla on oltava joku painoarvo, jolla on merkitystä. Tuo on määrätietoisuutta.

Sinkkumies

Vierailija
20/31 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä heitin joskus 20 vuotiaana lautasen Sturenkadun ikkunasta. Mies oli vaan että la caramba ja juoksi perässä monta vuotta.

Tuo ei kerro mitään, vaan käytös ja asenne.

Jos olisit heittänyt lautasen päin miehen nenää, niin asenne voisi olla toinen.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä