Onko täällä muita jotka pukeutuu kaapuihin koska ei kaipaa huomiota?
Kesä tulee ja moni vetää kivat kesäkuteet päälle. Mä en halua pukeutua yhtään vartaloa nuolevasti, koska en jaksa sitä tuijottelua mitä siitä seuraa. Mieluummin kuljen vaatteissa jotka ei paljasta mitään muotoja. Kukaan ei vilkaisekaan silloin.
Oonko ainut?
Kommentit (10)
Pukeudun paljastavasti ja ihonmyötäisiin vaatteisiin enkä siltikään saa katseita tai huomiota :(
Tekis mieli vetää burka päälle kun naamakin hajoilee akneen
Minä taas veikkaan, että kaapuun pukeutumalla nimenomaan saa runsaasti ihmetystä osakseen ja muutama "maahanmuuttokriitikkokin" saattaa koittaa pahoinpidellä.
En nyt ihan kaapuihin pukeudu mutta suht peittävästi kuitenkin. Pari kesää sitten kuumalla säällä minulla oli lyhyt trikoomekko (kylläkin sukkahousut alla), ja silloin sain osakseni tuijotusta, tosin en tiedä olivatko ne katseet paheksuvia, ihailevia vai ihmetteleviä. En ole tottunut olemaan katseiden kohteena, joten olo tuntui kiusalliselta.
Aika jännä. Olen 19-vuotiad ihan perusnäyttely nainen mitoiltaan 165/53 ja vaikka käytännössä shortseja hameita en kyllä oo huomannut että joku oikeasti tuijottaisi. :D miten teillä on aikaa tiirailla ohikyokevien katseita?
Aika kaapuihin olen aina pukeutunut. Tunnen itseni alastomaksi ja naurettavaksi tiukoissa vaatteissa. Vanhakin jo olen ja ylipainoinen joten kireissä vaatteissa lähinnä kai huvittava.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä. Olen 19-vuotiad ihan perusnäyttely nainen mitoiltaan 165/53 ja vaikka käytännössä shortseja hameita en kyllä oo huomannut että joku oikeasti tuijottaisi. :D miten teillä on aikaa tiirailla ohikyokevien katseita?
mitä näyttelyitä kierrät?
Olen aina ollut sellainen. En nyt mihinkään burkhaan sentään pukeudu, mutta peittäviin ja löysiin. Kun olin nuorempi, vanhat papat huomauttelivat asiasta. Muutama naispuolinen sukulainen paheksui.
Mitä vanhemmaksi tulee sitä helpompi näin on olla, ilmeisesti ei enää ärsytä niin paljon.
Tiukat vaatteet on kesällä kuumia, lisäksi ne puristaa ja ahdistaa eikä voi syödä vatsaa täyteen jotain herkkua jos haluaa (turpoan).
Mun ei tarvi. Ikä (41) riittää siihen ettei kukaan katso :D