Tavalliset asiat väännetään väkisin trendikkäiksi
Toisessa ketjussa puhuttiin siitä, mitä työhaastattelussa pitäisi kertoa harrastavansa. Aloin miettiä, miksi nykyään tuiki tavalliset asiat pitää yrittää sanoa jotenkin hienosti ja erikoisesti. Itse käyn talvisin avannossa uimassa ja kesäisin uin paljon järvessä. Ja kas kummaa, luin artikkelin, jossa kerrottin, että avantouinti on extremelaji. Hesarissa oli myös juttu naisesta, joka harrastaa luonnonvesissä uintia ja se saatiin kuulostamaan todella eksoottiselta. Ja kyse einollut mistään pitkän matkan avovesiuinnista vaan ihan tavallisesta uimisesta järvessä. Mitä tavallisia asioita teille tulee mieleen, joita kutsutaan jollain hienolla termillä?
Kommentit (40)
Sosiaalisuus: tyrkkynä olemista ja juoruilua.
Kotoilu = on kotona olemista ja kotitöiden tekemistä.
Juokseminen metsässä eli polkujuoksu eli trail running
Mindfullness -harjoitus, näin sanottiin Et-lehdessä kun oli kyseessä aikuisten värityskirjojen värittäminen.
Introvertti-äitiys. Mukavuudenhalu ja epäsosiaalisuus
Eikai kukaan sano enää kuntopiiri. Kai kaikki on jotain circuit tms. Ja perunanviljely ja porkkanankasvatus on trendikästä lähiruuan tuottamista ja viljelyn harrastamista. Sit jotain kuppaista pottua hehkutetaan, että itse kasvatettu.
Enää ei mennä metsään vaan lähimetsään
Kasvimaa takapihalla on niin trendikästä. Ajatella, joku kasvattaa omat perunansa.
Kokkaus ei ruuanlaitto.Alusta asti tuoreista kauden vihanneksista.
Mun mekko on second handia. Eli käytetty.
Mikäs se oli kun lehtikaali loppui kaupoista. Sekin oli varmaan superia.
Tuosta avantouinnista tuli mieleen. Meillä on töissä henkilö, joka syntynyt Pakistanissa. Tullut tänne siis opiskelemaan ja jäännyt töihin. Hän on kyllä laskuvarjolla hypännyt eikä pidä tätä mitenkään ihmeellisenä. Mutta yritettiin saada avantouintia kokoeilemaan. Niin se hänen mielestä niin extremelaji ettei voisi kuvitella sitä kokeilevan.
Kaikki tavalliset ruoat, joita on tehty iät kaiket. Nyt ne ovat rustiikkisia retroruokia, kaikki peltilihikset ja pääkallopadat. (Tulee mieleen eräs bloggaaja, joka saa näillä tosi trendikkäillä retroiluillaan osin jopa elantonsa.)
Yhtäkkiä se porsaan kasslerkin muuttu trendikkääksi kun tehtiin nyhtöpossua
Käsityötkin on mindfullnesiä ja jokaisesta ruoka-annoksesta voi ottaa kuvan.
Töllön katsominen ukon kanssa=parisuhdeaika
Tänään salilla: outdoor running.